Followers

Wednesday 9 May 2012

Purft! = =''

Assalammualaikum (^_^)


Hye semua!HAHA XD
Okeyh,sumpah rasa penat sangat and ngantuk habis even baru twoo days sekolah..haha!lol! --'

Okeyh,first thing is aku mau cerita pasal my BFF tuu..Hee :)
Korang ingat takk?Kalau x ingat serius korang mmg da tua!haha xD
Sebab benda ni aku baru cerita semalam je kott..
Kalau x ingat jugak means korang berangan  masa baca lukisan hati aku semalam..
BHAHAHAH! :P


Okeyh,korang ingat x semalam akuu ade citer yg akuu rindukan BFF akuu tuu?
Hehew (^0^)
Aww!Malulah :p
Then u knoww whatt?
Semalam dia kol aku weyh!haha! (^_^)(^0^)
Tengah malam!Erk! --'
Aku tengah dalam proses ke alam mimpi..haha!
Aku dahh tido tp still blum nyenyak sepenuhnya..Ngeheheh :)
Then,tetibe kring3 hp berbunyi tanda dia kol aku..Haha!
Then,dye de tanya psl form 6 aku and adee laa benda yg dia citer and explain tp
honestly aku mmg  xphm sebab aku tgh mamai sekejap msetu..BHAHAH!
Dalam erti kate actually akuu terlena sesaat time tu..WKAKAKA!
DOL!Akuu unn xtau nape aku boleh tertido loll..HJaisyh!
Then,aku just ckp ok je laa..Kang kalau srh dia ulang
Majuk pule sbb aku x fokus ble dye ckp..Kih3 >_<
Soryyla,aku ngantuk sgtlaa bro! :D


Hurm,pastu ann pastu ann!HAHA!So sweet~
Harituu ann dye p melancong..Aku gurauu je mintak servinour    *erk!btol je ejaan ni? +.+
Tapi mase tuu aku memaen je..
Tapi semalam dye ckp dye belikan btol2..Wahh!Untungnya aku..Hee :))
Tapi ann,time uu ann..Kenapa aku rasa cara dia ckp dkt aku bunyinya TERSANGAT LA SWEET?
=..=''
Okeyh,weird!
Tapii


                     Yang pasti hati tetibe rasa berbunga riang la pulak kan..Erk!
Amirah!Apa yg kau rasa dan pk ni?OMG OMG!Hurm
Then,as usual laa kan..Dengan suara baby diaa uu..haha :))
Peliknye,baru sekali ckp rindu da kol..haha!
Kalau dua tiga kali agaknya ape jd? :P


Hurm,lpsje dye ltk,tanpa tunggu seminit aku terus terlena blik..Mybe sebab ngantuk sgt kot..Kih3 xD
Kte orang berbual takk lame unn..Hee :)

Okeyh,dah habis citer psl BFF akuu..Now,citer psl FORM 6 akuu pule!
Argh!!
Sumpah akuu rasa ngantuk gila pagii ni!Memang rasa pening dan letih!Hasiyh :(



Korang ingat tak semalam akuu ade citer psl cikgu disiplin yg garang uu?
Erk!Aku ade mention ke  perkataan "disiplin' tuu?
Lupa dahhhh!
*Okeyh!Akuu unn tua dahh!haha -________________________-


Tak kesa la..Yang pastinya aku and ramai lg budak2 form 6 kena mrh ngan cikgu uu mase rehat sbb masuk dewan lambat semata nk beli brg skola dkt koop a.k.a koperasi..
Tahuu apa itu koperasi?Takk tahu? Adeehhh --'
Kedai buku laa..Haisyh..
Manee takknye,punya laa ramai yg beratur kt situ sampai waktu rehat sampai habis sbb sibuk beratur kt situ..Hurm..
Then,apelagii pecut r sume msuk dewan..
Cuma akuu je yg x pecut..Jalan slow2..Biar lambat asalkan selamat..haha! :p



Bukann psl x takutt,cuma xde energy..Nghehehe
Pastuu ann sume cikgu yg bg taklimat sumpah bebel panjang lebar and honestly I FEEL SO BORING! --'
And honestly akuu da terlentok berpuluh kali and tertidur byk kali..BHAHAHA XD
Soryy cikgu :'(
Saya letihhlaa,xcukup tido lg..Hihi >_<



Then kan then kan..Mueheheh ;))


Cikgu garangg uu ann..Hee,ade bg nasihat pasal CINTA!HAHA
Pasal cinta weyh..
Beliau cakap jgn bercinta mase form 6..
Masni bukan waktu sesuai..
Then gurl kena jaga2 dengan lelaki dekat situ and
Jangan ikut lelaki yg daa mahir dgn keadaan sekolah tu..
HAHA!
Pastu dye cakap kangg kalau da 'BONCETKAN' anak orang
Spe susah?
Tanggungjawab 'BONCETKAN' anak orang besar tau!
Ngehhehe
Tahuu apa makna boncetkan anak orang?
Hadoii! Tu unn xtau meyh? --'



                    Thats mean kasi anak dara orang pregnant la
                              Howw?Haisyh!Tanya mama papa koranglaa
                        Akuu xmau and xboleh mau explain itu sebab aku unn belum kawin -_____-
Loll! xD



Yang aku rasa funny bukan apa,bukan nak nganjing cikgu or what..Tapi perkataan boncet yg cikgu uu
gunakan..Bunyinya funnyy..HIHI :D


Even satu dewan kot ketawa..Hee
Tapi betul la pe yg cikguu cakap :)
Then cikguu uu cakap kalau nk cari boy cari dekat universiti sebab situ ramai boy hemsem and pandai..HIHI



                Pastuu masee uu laa mase tok bercinta..
Kueng3 xD
Takk sangka cikgu bolehh kata gituu..Hee

Hurm,pastuu ann..Aku rasa sepanjang orientasi tuu kott aku takk fokus langsung..aSYIK TIDO JE =..=''



Amirah amirahh --'
Hasiyh!
Good job!
xD


         Tapii akuu ade laa jugakk ingat beberapa perkara yg penting cikgu cakap.
Beberapa je?Yang lain x ingatke?Erk!
NO KOMEN!HAHA! +.+


And,bila dengar sume cikgu terangkan..
Okeyh!Sumpah baru sekarang aku rasa form 6 MEMANG SUSAHH WEYHH!!DAMN!Pergh!!
Nak dapat A secara keseluruhan memang susah gila
Then cara nak kira markah dia memang pelik + ughh!!!! -_________________________-
Then,kalau pun kte berjaya dapat A untuk sesuatu subjek untuk ketiga2 semester tp exam pbs kte fail
CONFIRM FAIL TERUS SUBJEK TU
Wth la!! :'(
Sadd!
Hope aq dapat 4A untuk ketiga2 semester..Hurm..



Nampaknya akuu da xbolehh men2 agy lepasni..
Aku kena blaja dr awal..
Dah takdee honeymoon honeymadu apatah lagi honeystar lg dah..
Hasiyhh!  =='
Thast mean da macam matrix da..





               Aku pk form 6 lg senang dr matrix..Adoidoii --'
Hurm ..Btw,group yg nk buat persembahan tuu da d  batalkan sebabb sume senior ade exam..haha! :D
Suke!HAHA!Even xdpt jumpa itu senior xkesa laa..Akuu bukan suka dye pung..Wink!


And btw btw...haha!
Aku baru pk nak tido awal,xboleh jugak sebab akak ipar aku dtg bwk anak sedara aku..Hurm!
Tido lewat lg +.+
Kat sini aku selitkan sekali celotah celoteh anak sedara aku.. hehew :))
Okkla,mau tido..ohh lupaa..aku mcm rasa takuutt pule ble pk psl BFF akuu uu..
Maacamm..Ehh!Susah mau describe..Adakah ape yg aku rasa sekarang ni betul same pe yg dye rasa?
Or sebab dye da ade someone else?ERGHH!! --'
Then td ptg aku bukak wall dye jap..Hhaa!Stalker jap :p
Then nampak pic terbaru dye..Hehew..cute as usual :))

                        Tapi situ dia bertiga with one gurl and one boy..
Gurl tu duduk sebelah dia..
Yang lelki tuu diri jauh sikit..--'
Ergh!Ya ALLAH!Apa yg aku pk ni?Apa yg aku rasa ni..Adakah aku jelez?OMG!
erk!
Tapi akuu rasa gugurl tuu macam lebih tua dr dia..haha! +.+



Then,ape jd if dye da jumpa 'someone else' yg maknanya bukan gurl tu?
Thats why dia happy semacam je?Erk!Kalau ye pun,biarkanlah..
Tu kann hak dia kann..
Ehh?Then???What bout me??
ADOI!Apa kena mengena dgn aku pulee?OMG!
Aku gila sudahh..Akuu takk tahuu ape yg aku pk and harus pk,so kbye..
-____________________________-
Gud night,sweet dream,pai2,salam
and as usual DON'T MISS ME SO MUCH!










                                             Pic ni anak sedara aku yg amek..Pandai kan dia :))

































(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment