Followers

Tuesday 8 May 2012

Kehidupan Yang Baru!

Assalammualaikum (^_^)


Hee :)
Mesti korang tunggu lukisan hati aku harinikan..Hihi :D
Okk,harini aku da melalui suatu pengalaman baru!
Hee :D
Harini mulalah kehidupan baru aku sebagai pelajar Maktab Sultan Abu Bakar ataupun lebih dikenali sebagai
SEKOLAH EC :))
Sekolahh ni memang HOTT laa jugak!HAHA XD
Even akuu xtauu apa yg hottnye..Hehew :)
And for ur information sekolah ni cuma terdiri daripada budak lelaki jee..
Dari form 1-5..
Cuma form 6 jee terdiri daripada lelaki dan perempuan
Masa mula2 sampai sanee..Memang cuakk laa kan...
Mana takknye,first time kott dikelilingi ramai lelaki..
Bukan pasal takut ape,dulu sekolah aku gurl lagi ramai..HAHA :D



    Then dr segi penglihatan aku kann..Budak2  kat sanee suke tgk budak form 6 tiap kali kte org lalu sane..HAHA!Bukannla maknanya dorang tgk aku --'
Doll!Aku takk seperasan ituu okeyh :p
Tapi dorang tgh sume laa kan..HAHA!       *means aku sekali la yek?BHAHA!okk its joke :p
Even dorang tgh sibuk amek exam..Sanggup tinggalkan kejap kertas tuu semata nk tgk budak2 lalu sebelah kelas dorang..BHAHHAAH XD
Lawakk :)
Mybe sebab dorang ramai lelaki kan..So,bila ramai gurl masuk,time2 macamni laa nk tgk kan..HAHA!
Agaknyelahh kan..Pada pendapat aku jee --'
Tapi dorang bukan tgk aku laa kan for sure
Mana takknye



Dengan muka comot akuu ni,dengan badan aku yg serba kecik xmcm form 6 nii..HAHA! --'
Thenn,dengan akuu takk pkai kain form 6 tapi kain form 5 aku..Ngehehhe  -__________-
Confirm r kan..Tapii ramai kott gugurl yg kiut miut :)
Hoho!Jelez i! ;D


eVEN if dorang tgk pun sbb rasa weird dengan akuu..Hee = ='
Sampai hatii..
Then akuu ade terdengar time rehat tuu..Budak2 sekolah EC tuu cakap macamni   'ehh,macam budak kecikla''


Puihh!!!!!

Puracit punya org!
Aku lebih tuaa dr kamuu laa!Adoiidoidoii...Haisyh!
Mentang2 tubuh hamba lebih comel dari kamu!Hahah!
*Takk tauu laa puji diri sendiri or perli diri sendiri =..=''

Pastuu ann pastuu ann..Ni aku nk cerita ni..Hurm!
Memang weird gila doll!
Dulu adee laa budak kerja dkt kedai makan dekat JBI tuu minatt akuu..
Nama tempat tuu dirahsiakan..
Tapii aku xlayan sebab bwh umur
*Pss!Pada sesiapa yg baca lukisan hati ni jgn perasan terlebih dahulu ok..Takde mention sesiapa kan?
Soo just relaxe!haha!---------->cover2 :p


Thenn,aku ade jumpa budak senior dkt skola EC tuu yg mukenye SEJIBIK dengan DIA!!!
OMG!!OMG!!
Sumpahh akuu masa nk hantar borang dkt diaa memang rasa macam nk pengsan sudahh
Erk!!


Sebab mati2 akuu pk tuu dia aww!
Tapi rupanya takk
Takdee beza kott muka dorang..
Yang bezanya senior nii putih and lbh tinggi dr dia..
HAHA!Dia kurengla..Agagaga xD
Tapii kann,mule2 akuu mati2 ingat senior tuu CINA sebab dia pakai tag nama org CINA!
Ngekk!Samdol punya org!HAHA!



Nama depan xsilap kong ke hapee ntah..HAHA!
Pastu ann pastuu ann,aq xtau nape sepanjang orientasi tuu mata akuu asyik hadap muke diajee
 -_________-


Gilaa agaknya akuni kan!haha! --'
Cuba bygkan kann..Kalau org tuu kita xterima sebab dia bwh umur kita,then tetibe kte jumpa muka yg sejibik ngan dia tapi senior dr kita?
Erk!!Kenapa kte suka tgk dia?Sebab ade daya penarik?WHAT THE HELL!
Hisyhh!Ngarut sungguh!
Then kann..Kte orang dibahagikan kumpulan (takk ikut sekolah)
Diaorang yg bahagikan kte orang so kte org bolehh kenal budak skola len
*diaorang tuu senior2 kte org
And senior ygg akuu citer muka samee uu ade sme kumpulan dgn kwn kpde kwn india akuu
Soo,aku suruh laa kwn india akuu tuu risik dekat kawan dia uu



Heee!pAndaii x aku?Ngeheheh :))
Then,rupanya dia tuu MALAY!Dia cuma pakai tag nama org len je --'
LOLL!Wakenabeb!Haisyh!
And youu know whatt?
Cikgu disiplin dia GARANG WOO!First time kott akuu tgk cikgu CIKGU CINA LELAKI
segarang itu!!
Wawwww!


Selalunya cikgu lelaki melayu jee..HADOII!
Daa laa dia kuatt jerit!Pergh!Takutt akuu!
Terus fobia !HAHA! :D
Then kan..Akuu rasa cikguu suke ulang benda yg same dia bebel tiap hari aww!
Sebab masee cikgu tuu berucap depan kte orang,senior yg akuu cakap tadii sibuk nganjing dia kat belakang!
BHAHAHHA!
Serius memang berdekah gler..Cuma akuu ketawa dlm diam jee,
ye r kan..Cikguu uu dahhla tgh membebel d depan..Hee,aku plak budak baru..
Xkann nk buatt hal plak kan..HIHI :D
Akuu nampakk weyh gerak mulut dia,tangan diaa..HAHA :DD
Memamg tgh nganjing cikgu uu



Hurmm,pastu mauu citer ape lg yekk?
Hee,btw lelaki dkt sne bleh thn hemsem..HAHA!
Akuu ckp jee --'
Hikhokhikhok xD
Tapii hurm,kwn baek akuu unn hemsem jugak :D
Ehhehh,awat tetibe cter psl dye plak ekk?
Hee! AWW AWW! :P
Kenapa?Adelahh!
Tanya sama hati
Apa dia rasa
 dia cakap LU PK LA SENDIRI :P
Hehew ;)



Hee!Btw! ann ..Tetibe rasa rindu pule pd BFF akuu nii --'
OMG!Kenapaa ye?Hee,btw,lupa mau btaw dia aku da masuk form 6.Kih3!
Ohhyee!
Tadi ann senior kte org sibuk ajar laguu skola tuu!
Erk!
Memang pendek je tp sumpah susah gila mau hafal!
Pergh melodi dia ann!Huhh!
Berbelit doll!
Tapi,honestly,lagu skola lama aku lg sedap..Hihi
Jangan marah! :)
Lagu tuu sedap jugakk
Tapi pendek sgt!
Tak sempat mauu feell                           *cover lebih..adoi --'
Hurm!




Then kan then kan
Kte orang kann kena bhgikan kumpulan ann
Setiap kumpulan kena buat apa2 persembahan dgnn tema tradisional
Okk first thing is dahh la mse bincang td stgh jam je
Sebok kenalkan diri segala trus xsmpt mau bincang ape2
Then,esok terus rehearsal *xtau eja
SETENGAH JAM JE!!
WTH!!!!!!
Dah laa xsempat bincang doll!!
Dahtuu esok terus rehearsal!
Damnn!!
Matii r!
Pastu yg lagi teruk KHAMIS NI DAHH KENA BUAT SHOW!!
OMG!!!!!
Akuu takk tahuu la kann ape nasib kte org --'
Awattla bg masa singkat sgt? +.+
Hurm!
Dahhla tu awat xbg mamat senior uu masuk group aku?Kuih3
Gatal plak :D
:p
Ohhyee,akuu da mula ingat nama budak group aku
Hee,sebab 2,3 org dr skola aku..Hee :)
S.kastori,sasikala,devi,zuraidah,aisyah,danish,syed ali,lg erkk..eugene..
Yang lain xtau eja and lupa nama dahh..HAHA! XD


And btw ann,penat dokk kena jalan tiap2 pagi after turun dr bas uu!
JAUHH WOO!
OH MAN!
Kursu laa aku gini --'
And akuu rasa penat gilee sebabb lepas balik aku terus siap p kip mart beli kain skola and kasut and contact lens colour coklat (same mcm yg aq selalu pakai) and colour grey
Teringin pule pakai grey sebab tgk ramai pkai lawoo..
HEHEW:))
Hurm!Aku rasaa ituu je kott
Hee :))



Okkla,aku mau tido
Ngantuk,ehh youu!Who?Youu laa my BFF :D
I miss youu la :p
HAHA!
Which BFF?
Manee2 jee xD



oKKLA,gud night,sweet dream,pai2,salam
And as usual
DON'T MISS ME SO MUCH! (^_^)(^0^)
Ehh,jap2
Ni akuu ade selitkan sekali pic akuu pakai baju skola..Hee
Sajee jee nk tunjuk muka comott aku ni..Hee >_<
Nak komen boleh tp jgn bad coment k..HIhi

                                              Okeyh!Ni muka baru bangunni!Memang tersangatla
                                          comottkan..HAHA --'




Hurm!Comel takk aku?Keh3 xD
Perasannje aku ni..Hehew :))







                                              Ni muke tengah berangan kott depan cermin..haha! :D






                                                  Tengah buatt mulut itik! -___________-







                                                    Dahh macamm hapee kan? =='






                                               My FAV pose and pic!BAHAHHA XD






                                               Hurm!Ni akuu kasi edit punye..Hee,lawa keh ? ;)
                                                   Akuu ni bukan nye reti sangat..Hoho





                                               Akuu rasa ni lagi lawa!haha :DD

Ituu je..Hee!Okk,daaa :))
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment