Followers

Wednesday 2 May 2012

Best pulok Dok Usha Blog Orang Ni! :D

Assalammualaikum (^_^)


Harini macam biasa akuu asyik melepak dekat dalam bilik ngadap lappy...Hihihih (^_^)

And harini tangan akuu memang parah sakitnya..Sebab sibuk mengelike status orang jee..Hahha!
Ituu memang hobi akuu :))



And harini bukan tuu je,akuu sibukk usha blog2 orang lainn.Heheww ;)
Sebab akuu sukka tgk background and design dorang yg lelawa then aku rasa jelez..Haisyh!Blog akuu takk selawoo dorang :'(
Saddd!


Tapii kira okk laa ann dr tadee langsung..HOho :D

Pastu ann pastuu ann..Akuu akan dengar laguu dorang then tengok sesuai takk tok blog kedua akuu..HIHI >__<

Pencuri laguu noh aku ni :p
Hahah!And byk jugakkla kann akuu dpt rembat :D
haha!


Tapii lg banyak yg akuu ta dapat :(


Sadd!
Blog pertama akuu daa punyaa semua laguuu...Cuma blog kedua jee..Hurm,nak tahuu link blog kedua akuu yekk?hihi
ni haa!Amek laa,da tengok jgn lupe like and follow okeyh :)
Tapii,aku lebih aktif dekat blog pertama akuu :))


http://notymotyblog.blogspot.com   <------------ (^_^)(^0^)


And u know whatt..Akuu macam terpk nakk buat blog ketiga..Huahahahah!
And akuu da pk salah satuu bendaa tuk blog ketiga akuu nii..Hehehew :DD

Which iss hihi *ayat english akuu ann--'
Akuu nakk letakk bebanyak singing box dkt situ..
1.Lagu melayu
2.Lagu indonesia
3.Lagu Michael Jackson
4e.Lagu english
Bhahahah!
Soo,nanti sapee yg masuk bolehh pilih dorang nk dengar laguu manee..Huahahahah!!!! xD


Soo,camnee?Great takk idea akuu?Idea gilaa ann?HAHA!BAruu tahuu meyh akuu ni gila? =..=''


Haha! --'
Tapii,akuu memang nk buatt..The prob iss akuu ta tauu canee nk letak pic aku as backgroun blog tuu..
Hurm..Somebody help me! :'(
And byk lg yg perlu aku blaja pasal blogni..Sumpah aku jelez tengok blog orang lainn ygg gila lawa SIUTT!!!!
MANA KORANG BELAJA BUATT HAA?! =..=''
HAHA!


Gilaa laa,jelez..Ajarla :'(
And dalam byk 2 blog yg akuu tgk and usha tuu..Hihi (o'')
Akuu terdengar satu laguu ni..Bestt jugakklaa..Mesti korang pernah dengar kan?Nahh!


          

Sumpah akuu suka dengar lagu nii :)
Sapee yg suka angkat kaki,takk suka angkat kepala sampai tanggal..Haha! xD
Okk,laguu ni adee kena mengena dengan aku actually ;)




This one also <3 :D


And actuallyy adee byk lagii tapii aku lupe sudahh..HAHAHA! :P
Okk,thats all for now ..Gud night,sweet dream,pai2,salam and
DON'T MISS SO MUCH! (^_^)(^0^)


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment