Followers

Sunday 27 May 2012

I HATE LOVE AND I HATE BOYS!

Assalammualaikum semua :')



Hurm...Harini mood aku takk berapa nk baikk..Adoidoii..Memang penat + nasib buruk aku harini..
Hurm...Petang harini aku and family akuu pergi melawat atok perempuan akuu dekat hospital harini..
Dia sakit :'(
Akuu takk tahuulahh sakitt apee tapii macam ade tanda2 nak kena angin ahmar..Hurm..
Kte orangg unn xpasti pe puncanya..Sepanjang atok aku duduk dekat rumah aku..Okjee..
Cuma yelaa..Dia takk bolehh nak berjalan..Kena papah baru bolehh..Tapi kadang2 takk bolehh sebab kaki dia dahh takk kuatt..So biasanya abah akuu yg angkat or kena naik kerusi roda..Atok akuu ann makan tak berhenti tau --'
So bagi sesiapa yg ckp bapak aku tak bagi makan and ckp atok aku kurus...Means dia fitnah bapak aku and buta..Ehh!Nampak jelas laa badan atok aku naik mendadak..Mane takknye..Dia bangun je tidur terus makan pastu tido balik then bangun makan lagii..Tuu je rutin harian dia okk ..HAHA XD


Kadang2 weird jugakk akuu canee dye bleh mkn byk sebegitu..Ekekeke :p
Then...Kalau ade yg kate bapak akuu jaga takk betul sebab tuu tetibe atok aku sakit...Tuu lagi tipu!!
Ehh helloo!!!Bapak aku jaga terbaekkkk dari ladang okk..Memanglaa kdg2 bapak aku nampak ganas sebab mase nk angkat atok aku bapak akuu kena cepat2 angkat then mmg nampak r atok aku kerut2 muka sebab rase sakit bdn..Tapi aku tauu sebabnya..Sebab atok akuu beratt loll!Adoidoii..Bapak aku plak manee laa nk larat lagii angkat kuat2..Bapak akuu dah hampir 60 tahun ok...



Hurmm..Family akuu bolehh nampak badan bapak akuu susutt banyak bila dahh angkat2 atok akuu..
Thats whyy laa bapak akuu terpaksa angkat cepat2 sebab takutt kalau x cepat2 nanti bapak aku dahh takk larat..Jatuhh kang atok akuu nanti..Hurm..Bolehh dikatakan layanan bapak akuu memang terbaekk laa..
Even aku sendiri takk pasti bolehh ke takk buat mcm bapak aku nanti one dayy..
:')


Masee akuu pergi hospital uu..Pakcik akuu ckp atok aku dah nazak :'(
Nmpak sgt badan dye susut gilaa..
Akuu takk tahuu nak ckp pe..Mybe selama nii akuu mcm xhiraukan sgt atok akuu..Tapi dye still atok akuu ann..Hurmm..Mesti r aku syg dye ann :')
Then..Tadi akuu tgk dye da mcm kne angin ahmar..Tapi akak sedara aku(nurse) ckp bukann..
Tapi dye da mcm lumpuh separuh bdn unn ade..Haisyhh sadd!!Macam nk nangis akuu..



And guest whatt?Mase tgh sedih2 tuu laa DIA carikk pasal dgn akuu --'
DIA tetibe yg dahh dua hari hilang ni text akuu..DIA tanya asal x text DIA..Ehh hellOO!!
Sapee yg xtext sape skrg?Aku dahh text kau yg xnk balas..Akuu plak yg kena ann..
Then DIA ckp selalunya kalau DIA busy or de keja ke ape..Akuu yg selalunya mula text and carik DIA..
WTH!!!!!!!!
Weii!Kau pk aku nii apee?Perempuann murahann ehh nk terkejar2 lelaki..OMG!
Kalauu tuu yg DIA rase okk ,sumpah akuu takk tahuu nk ckp ape --'


Lagipun..Cube laa pk..For whatt akuu text DIA?DIA sendiri da xnk balas text akuu..Perlu apee akuu terus carik DIA iff DIA dahh takk sudi?Omooooo   :'(
Tolonglahh!Kalau kau pk akuu akan terus merayu  pd  kauu tokk kembali pd akuu..Ohh YOU ARE TOTALLY WRONG!
Akuu takk sedesprate tuu okeyh :'(


Seriously akuu betul2 takk paham dengan kau..Apa lg yg kau harapkan dr akuu?
Apee lg yg kau anggap dan mahukan dr perhubungan ni haa?
Adakah kauu nak kte cuba berhubungan as 'KAWAN' tapii kau nak aku layan kau lebih dari tuuu?
Untukk apeeee???
Kauu nakk seksa diri akuu lagii kee?Tolonglah!!
Kenapa kauu mesti buatt aku macamnii haa?Okeyhh akuu tahuu aku pernah lukakan hati kau..Tapi takkanlah kerana sekali tu kauu mesti menghukum aku sebegini rupa? :'(


Kenapa wakk?Kenapa mesti awakk buatt saya macamni?
Kenapa awak mesti nk seksa saya mcmni?
Please la wakk..
Okeyh!Saya tahuu saya pernah lukakan hati awak sekali dulu..
Tapi percyalah laahh wakk!!
sekali awak terluka..Saya seribu kali lagi terluka wakk..
Tolonglahh wakk..Saya merayuu..Cukup2lah menghukum saya d atas kesilapan sy yg terdahulu..
Sya dahh punn dapat balasannya wakk..Kehilangan awakk dan rasa sebersalah tuu da cukup buat hati saya sentiasa terguris wakk..Dan terus terluka..Kenapa mesti awak menghukum saya lagi wak?
Takk puas lagii ke awakk menghukum sy wak?
Tolonglah wakk..Lepaskanlah saya..Berilah saya tuk pergi jauhh dari 'tempat hukuman' nii..
Jangan terus  mendera saya dgn MENGGARI saya dengan kenangan dann harapan dr awakk..
Cukup2lahh tuu..Jangan terus memberi saya harapan jika hanya akan menghancurkannya dengan tangan awak sendiri suatu masa kelakk..



Perlukee membawa saya ke puncak langit jika pada akhirnya awak akan biarkan saya terus jatuh terjunam dari sana?Kenapa masih menggari saya dgn kenangan jika awak sendiri sudah jauh melangkah pergi dari penjara ni wak?Relakanlahh saya pergi..Lepaskanlahh saya wakk..
Saya mohon :'(
Saya dahh takk sanggup nak menangis kerana awk lg wakk..
Cukuplah hari2 saya nangis sbb awak..
Sampai pagi2 buta saya menangis..Sampai ade satu hari takk tidoo..
Sebab asyik nangis..
Cukuplahh..Air mata sayaa dahh kering dahh punn..
Saya dahh penatt nak mengharap pd awak lagi..



Awakk yg mintak supaya kte berkwn je kann wak? :')
Jadi kenapa sy harus layan awk lbh dr itu??Kann wakk?
Kenapaa sy perlu berharap pd awak sdgkn terang2 lg awkk da xnk pd saya?
Cukuplahh..Sayaa dahh penatt..
Please!Jangan terus menghukum saya..
Saya dahh takk sanggup nk terima hukuman ni lagiii..
:'(


Awak nk kte berdua cuma berkawan kann?
Okeyh!Saya akan ikut kemahuan wakk..
Dan sy akan layan awk cuma sebagai kawan..
Jadi jangan lagi beri harapan pada saya..
Cukuplah dengan masalah sy yg dah bertimbun ni..
Jangan seksa hati saya..Lagii
Saya dahh penatt nak jaga hati orang lain sedangkan lastly hati saya yg terlukaa..
Tak perlu awak nk cakap terus terang yg awak da xnk simpan hadiah dr saya tuu..
JUST BUANGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAHAM TAKK!!!BUANGG KALAU XNAKK!!!
SAYA DAH bagi tahuu awal2 kann awakk!
JANGAN BAGITAHUU SAYA KALAU DAHH XNAKK!
kEnapa mesti awakk degil sgt?
Tgkk!!
Kerana awak,air mata ni mengalir lagi..
Saya dahh ckp sy xnk tahuu sebab hati sy akan semakin terluka bila dpt tahuu..
Hurmm :'((
SUMPAH!Akuu dahh penat nakk nangis lagi lahhh




Kerana cinta aku rasa sedih...Kerana cinta aku rasa sakit,,
Sekrang,cinta bukan buat aku fobia pada cinta..
Tapi kerana sakitnya cinta aku jadi BENCI pada cinta dan lelaki..
Aku benci cinta!!
cinta bukan tok membahagiakan tapi tuk menyeksakan!!
Lelakii punn semuanyaa sama jee kannn!
Cuma tahuu nak mempermainkan hati perempuann jee!
Aku benci lelaki!
Kalau macamni laa rasa cinta
Lebih baik jgn datang lagi bagus!
Memang takkla kann aku nk terima cinta lagi!
Huhh!!
Damn itt!




Lepasnii akuu takkann lagi bercinta..Samee je semuanyaa!!!!
Huaghh!!I HATE LOVE STORY!!


Dahh shut ur mouth!Jangan lagi tanya aku pasaal cinta..
Kau pun samee..Nak kawan dgn akuuu kann?Kfine!Whatt so  ever =..=''
Sapee yg tinggalkan sapeeeee skrg kan?
If u start miss me,remember i dont leave youu..you walk away!Thats all for today..Akuu dahh tekde mood..

Take care,salam
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment