Followers

Thursday 24 May 2012

Akhirnya Petunjuk Diberi :'D

Assalammualaikum semua (^____^)



Wierd kann kenapa senyum aku lebih panjang?
Hihi..Actually aku takk tahuu kenapa..Aku just rasa sangat happy,bahagia and bersyukur sangat..



Dont know why..Even bolehh dikatakan aku baru je putus cinta :)


Want to know something?DIA dahh jujur dgn aku..DIA katee DIA dahh tawar hati dengan perempuan..
BHAHAHAHAH XDD
Aku bukan ketawakan DIA..Just..Aku takk tahu kenapa..Mungkin ni la suratannya ..


Mungkin antara DIA and aku memang tak berjodoh   DARI AWALNYA :))


Korang nakk tahuu takk apa doa aku setiap kali lepas solat?

Aku doa macamni..


Ya ALLAH!Andai memang jodoh itu milik kami dari awalnya kau tetapkanlah rasa sayang ni untuknya.
Kau berilah aku kekuatan hati,dan perasaan ni untuk DIA.Dan kau kuatkanlah semangat ni untuk terima semua dugaan ni YA ALLAH :')
Dan kau titipkanlah kembali rasa sayang DIA untuk aku..Dan kau bukanlah hati DIA untuk aku..
Dan kau buatkanlah hubungan kali ni lebih bahagia dan bermakna dari yang dulu.Dan janganlah hubungan kali ni cuma sekejap cuma.Kau titipkanlah rasa bahagia antara kami.Berilah aku peluang untuk aku bahagiakan DIA dan tebus semua kesalahan aku.Dan andai DIA merupakan lelaki terbaik untuk aku,kau tetapkanlah jodoh antara kami.Namun andai memang antara kami tidak berjodoh dari awalnya kau berikanlah petunjuk untuk aku YA ALLAH dan kau kuatkanlah semangat aku untuk lupakan DIA buat kali kedua dan kau buanglah rasa sayang ni untuk selama-lamanya YA ALLAH..Kau berilah petunjuk kepada aku YA ALLAH..



Dan cube teka?ALhamdulillah!!


Allah telah beri aku petunjuk itu.Kini aku terima sepenuhnya bahawa DIA memang bukan jodoh aku.
Dan kali ni aku tak ada rasa menyesal sedikit pun untuk tinggalkan DIA.Malah aku tak menangis sikit pun.. :))
Sebab bukan aku yang tinggalkan DIA.Tapi DIA yang lepaskan aku.Walauu apa sebabnya pun.Aku tak peduli.Yang penting sekarang,aku akan lupakan DIA selamanya.Samada aku akan jadi kawan DIA atau musuh DIA.Tu biarlah TUHAN je yang tentukan.DIA cakap DIA nak berkawan dengan aku,thats why DIA contact aku balik..HAHAHA



So funny kan ? :))
Tak pelahh..Aku HORMAT DIA..
Mungkin niat DIA Baik..
Tapi satu je yang buat aku rasa aneh and tak paham dengan DIA..
Kalau memang dari awal DIA takk bolehh nak terima aku..
Kenapa harus DIA panggil aku syg?Suruh aku tunggu DIA balik dr ******????
Bukan sekejap..Lam akot setahun --'
Untuk beri aku harapan?Ke nak main2kan perasaan aku??
Hurm!Ntahla....Yang pasti DIA je yg tahu and aku malas dahh nak pk pasal tu..



Sekarang,aku cuma nak fikir pasal pelajaran je..
Aku dahh rasa bosan dengan CINTA ni..Cinta ni lebih banyak menyakitkann dari membahagiakan..



Bagi aku sekarang semua lelaki sama je..Cuma nak mempermainkan hati dan perasaan perempuan..
Tak de beza unn..Muka nampak baik,kata sangat setia..Tapi dalam diaorang tak sedar..Dalam diam perbuatan mereka menyakitkan dan seperti memainkan perasaan perempuan..Then,kalau yg betul2 baik tuu kebanyakannya lepas kawin terus berubah..Belum lg yg makan duit bini and anak lagi..Sepak terajang anak bini lagi..OMG!! :O
Boleh dikatakan semua lelaki yg aku kenal macam tu la perangainya kann..Cuma sorang je aku takk tahuu lagi sebab aku cuma kawan je dgn dia..Bukan couple..



Ntahhla..Yang penting,aku dahh malas nk pk pasal CINTAN CINTUN NI..And please jangan tanya aku pasal couple lagi,Jangan mintak couple segala..Aku dahh malas nk pk dahh pasal coupleni..Buang maseee jee..Lantak p laa kau nk pk ape dahh..Aku bodoh ke,fobia ke,ape kee..Malas!Malas aku nk pk dahh..Aku dahh give up laa..!And sorry to say  la kan..Buat mase ni aku rasa benci dengan lelaki..Thats all!



Soo aku prefer jd single dr couple..Couple is miserible..


Konon cakap setia bagai..Tapi aku kau ngorat jugakk kan?Dekat wall cakap i love honey bagai dengan awek kau..Sampai berpuluh like konon kate kau romantik --'
Tapi dalam im mintak no aku,panggil aku syg sume..Ade tuu yg siap mintak couple lagi! =..=''
Alasannya tetap sama..Gurl da xnak layan lah,apelaa..
Dahh tahuu gitu asal x mintak putus?Sebab still syg dye?
Weyh!Kalau betul kau msh syg dia..Kau xkn curangla weyh!
Hanya semata nkkan perhatian,kau mintak couple dgn orang lain?
Gitu semua gurl unn bolehh wat gitu..
Jangan semata kau lelaki,kau pk kau je bolehh buat gitu okeyh..
Gituu kee contoh lelaki yg setia?BHAHAHAH XD


Bagusnyaa kan :)
Ntahlaa.Yang penting aku dahh malas nk pk pasal cinta ni..And untuk DIA
DIA nakk aku jadi kawan DIA ann..Okeyh!Aku akan jadi kawan yang sangat baikkkkk untuk DIA..Kalau tu yg DIA mahu..Tapi,for sure laa kan..Layanan lbh dr kawan xkn de lagi..And DIA xkn kenal lagi AMIRAH yg dulu ;)))



Thats for sure!Its not about dendam or membalas dendam tapi ni namanya kenyataan..Lagipun aku manee layan lelaki sgt ann..Kih3 :D
Cuma BFF akuu tu je yg aku layan..HIk3 :D




Ohh man!Rindu dia..Lama takk text dia..Yelaa dia ann Busy kemaenn --'
Oklahh..Thats all for today..take care everyone..Sorry sesiapa yg terasa or sakit hati dengan lukisan hati aku kalini..Tapi yg nyata..Aku dahh penatlaa asyik nak jaga hati dan perasaan orang..Then,pada akhirnya hati aku yg terluka..Haisyh..Memang susah nk jaga hati semua orang ni kan.. =..=''

Okeyh,as usual DON'T MISS ME SO MUCH! :'))





(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment