Followers

Sunday 20 May 2012

Bulan Jatuh Ke Riba!Dia Jatuh Dalam Hati Aku! :D

Assalammualaikum (^_^)



Hye semua! Apa khabar?Akuu..Hurmm..Ntahh!Luar ok,dalam takk okeyhh kot :')



Aku nak share something dengan u all..Ingat lagi si DIA?Kalau korang selalu baca lukisan hati aku..
Mesti korang ingat kann?Hurm,beberapa minggu lalu..Aku da jarang post pasal DIA kecuali if rasa 'rindu' tuu tetibe dtg balik..--'
And mesti korang rase weird sebab 2 ,3 hari kebelakangan nii aku tetibe post balik psl DIA. :')



Okeyh,for ur information aku da contact balik dgn DIA..Aku punn tak tahu kenapa and macam mana semua ni bolehh berlaku..And aku takk tahu sama ada ni petanda baik or sebaliknya.. (-_-)
Hurm..Sekarang aku da mula text dengan DIA balik..Tapi,ntahlaa..Aku takk pasti dengan hubungan kami sekarangni..

Aku takk pasti apa g aku rasa and apa yg DIA rasa,,And aku dapat kesan perangai DIA memang lain gila dr yg dulunya..Hurm.. o.0


Sekarang aku tgk DIA mcm da over manja -______________-
Okeyh weird!And,kalau dulu DIA tak biasa guna perkataan2 tertentu..Sekarang da kerap..
Kenapa yekk?And kadang2 aku mcm takk pasti dgn perasaan sendiri..Aku takuut if DIA terima aku balik sebab DIA kesiankan aku..Sebab simpati dgn aku..Aku takknak DIA buatt mcm tuu..Aku taknak!



Aku takut if DIA  terima aku balik hanya kerana simpati,aku takut :'(
Sebab aku tahuu hubungan yg dimulakan dgn perasaan simpati nii xkan kekal lama :(
Hurm!

And akuu sendiri takk tahuu kenapa akuu rasa hubungan kali ni mcm takk sama dgn hubungan yg lama..
Perasaan aku ,aku rasa memang jauhh berbeza dgn perasaan yg dulu..
Betulke,orang ckp kalau kte da putus dgn someone..



Thenn,bila contact or berhubungan balik,rasa tu x kan sama mcm sama mcm dulu..
Hubungan yg dulu tuu akan makin hambar and seterusnya akan buat hati kita makin tawar..?????
Betullke niii?Aku harap bukan! :(

Kemudiann..Aku jadi buntu..



Akuu call BFF aku si FARA uu..Aku stoory mory dgn dia and tanya pandangan dia..



Fara ckp,mybe DIA sebenarnya sygkan aku..Tapi DIA takutt if dye bertepuk sebelah tgn..And DIA takutt if
aku kecewakan DIA lagii..DIA takutt kehilangan aku lagi..
And if DIA lbh manja dr dulu mybe sebab DIA nak buktikan DIA terbaik untuk aku..


And kalau boleh DIA nak buatt akuu lebih happy dr dulu...Betulke tuu? :DD


I HOPE SO :'D



Kemudian..Aku text dengan DIA..Aku jujur dgn DIA and Aku suruh DIA pun jujur dgn aku..



Mula-mula bila aku tanya perasaan dia pd aku..Dia ngelak..Then,dia cakap dye xpasti...
After that dia ckp dia sygkan aku..

Kemudian bila tanya balik,dia cakap dia xtau camne nk jelaskan :'(



Okeyh,sejujurnya,after dengar semua penjelasan DIA..Jujur aku cakap,memang aku sedih,hati aku terluka sangat..Tapi apakan daya,aku perlu terima semua ni..Sebab aku tahuu..Ni semua hukuman atas perbuatan aku pd DIA dulu.. :')





Dulu aku kecewakan hati DIA.Aku tinggalkan DIA and buat DIA menangis sebab aku :'((



Sungguh!Bukan niat aku..
And aku menyesal sebab buatt mcm tu dkt DIA..



And sekali DIA rasa sedih,seribu kali ganda aku rasa sedih..

Tapi,aku tahu andai DIA dahh takk boleh terima aku lebih dr kawan,andai DIA dahh tutup pintu hati untuk aku and da takk bolehh terima aku..Aku terpaksa terima :')


Andai DIA memang dah buang perasaan tu jauh2..Itu jugak aku harus terima..



Kini,aku sedar..Sungguh!Rasa ini masih ada untuknya..
Cuma akuu takutt untuk ucapkan kalimah itu sebab aku takut kecewa lagi..
Sampai bila aku harus berharap pada orang?
Sampai bila akuu harus menaruh harapan lagi?
Aku takk sanggup lagi nak berharap
Malah kadang-kala aku sudah give up dengan permainan cinta
Mungkin pada dasarnya orang nampak aku kuat
Tapi aku juga manusia
Malah aku hanya gadis biasa yg inginkan cerita cinta biasa.
Cukuplah aku bahagia hingga ke akhirnya
Aku takk perlukan tuan putera
Mahupun jejaka hot semalaya
Apatah lagii putera kayangan



Cukuplah jika lelaki tu mampu setia,sayangkan aku dan membahagiakan aku hingga sampai saat kelopak mata ku tertutup.
Itu sudah memadai.
Cukuplah jika dia mengganggap aku sebagai tuan puteri idamannya dan aku mengganggap dia sebagai tuan putera idaman aku..
Cuma itu mahuku..
Bukan rupa mahupun harta yg aku mahu..
Cukup kalau lelaki itu bisa menjagaku..
Hurm...Jiwang kann?Ok aku tahuu --'




Doll samdol toyol zamrud betul (-________________________-)



Okeyh,sambung balik
Aku takk pasti sama de hubungan kali ni dengan DIA akan berjaya ataupun tidak..
Tapi aku harap akan berjaya :)

Aku selalu berdoa..
Andai jodoh itu memang milik kami
Semoga hubungan yg kedua ni akan jadi lebih bermakna dan lebih indah dan bermakna dari hubungan yg dulunya
Dan andai memang jodoh itu memang milik kami
Aku harap TUHAN akan bukakan pintu hati aku untuk DIA.Dan Pintu hati DIA juga akan terbuka untuk aku suatu hari nanti..
Dan aku jugak berdoa supaya ALLAH kembalikan rasa sayang dan bahagia untuk kami..
Dan semoga hubungan ni takkan jadi cepat datang dan cepat pergi..Takkan jadi hubungan yg cuma tok sekajap cuma..Aku harap hubungan kali ni akan kekal tuk selamanya.. :)
*Bukan laa bererti hubungan ni cuma kekal mcmni je tok mse depan kelak --'
Maksud aku..Mampu di upgrade ke frasa yg seterusnya..BHAHHAA! XD
Ayatt xbolehh blahh +.+
And aku jugak berdoa...If DIA adlah lelaki terbaek tok aku..Tuhan akan tetapkan jodoh aku dengan DIA






Walaupun aku tahuu hati DIA belum bersedia sepenuhnya tuk terima aku balikk..Walaupun aku tahuu DIA masih takk pasti samade DIA  msh syg pd aku or takk..
Akuu tetap rasa bersyukur sebab ALLAH kembalikan DIA pada aku :')

And aku dah ckp dengan DIA..If DIA bagi akuu peluang tuk tebus kesalahan aku dulu..
Akuu xkn ulang kesilapan aku yg dulu..INSYAALLAH! :)))


And,kalau rasa syg tu da xde dlm aty DIA..heee :D


Akuu akan Ngorat DIA!BHAHAHA XD

X Macamm overr ke bunyinye? :p


Takk kesaa laa..Dulikk ape aku :D


Yang penting..Aku akan buat terbaik dr yg terbaik aku mampu lakukan..
Aku akan buat DIA syg balik kt aku..Kih3..


*Okeyh,actually,aku sendiri rse geli dgn ayt akuu tuu..HAHA =..=''



tHEN,Aku akann pastikan hubungan ni akan berjaya..InsyaALLAH :))


Walaupun hati aku terpaksa terluka sebab berharap untuk keberapa kalinya pd org yg mungkin da xsyg pd aku..
Aku rela :'))


Malah,aku ckp dgn DIA..Aku xnk DIA ucap ayat 'sy sygkan awk' tu selagi DIA takk pasti perasaan DIA pd akuu..Aku nk DIA cuma akan ckp bila DIA dahh bersedia and dia da pasti yg DIA sayangkan aku :))



And yg pastinya aku akan tunggu waktu tu tiba :'))
Baikk takk aku?Keh3 xD


Aku harap masa tu takkan terlewat untuk tiba suatu hari nanti..And aku akan buat sedaya yg aku mampu untuk pastikan waktu tu akan sampai jugak one day..

Aku harap ALLAH akan kuatkan hati akuu untuk terima semua dugaan ni..Sungguh!



Aku sayangkan DIA..Aku memang perlukan dia..
Apa?Korang tanya pasal kwn baek akuu uu?
Pasal BFF aku ehh?
Apa pasai tetibe muncul tentang BFF akuu pulak uu? -____________-
Hurm..
Okeyhla...Memang aku sygkan BFF akuu tuu..
Tapi,sampai bila aku kena tunggu dia?
Oh man!Aku takk sanggup nak menunggu orang yg dah tak sudi lg..
Lagipun aku tgk dia unn mcm tade rase ape unn tuk aku --'
So,what are youu waiting for.,,.????



And,mmg dari dulu dia xsuruh aku tunggu dia..Tak suruh aku berharap pd dia kann..
Lelah laa akuu...Sampai bila aku harus berharap pd dia kan?
Lagipun,cukuplah sekali aku hilang DIA,Takk sanggup lg aku :')



Lagipun,syg x bererti bersama kann?
Hurm..Aku harap DIA akan sg balik dkt akuu..And DIA akn bukak semula pintu hati DIA untuk aku..
Amin..





Okeylahh..chow dulu..

Take care salam
and as usual
DON'T MISS ME SO MUCH! (^_^)(^0^)
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment