Followers

Thursday 10 May 2012

Malunyaa! --'

Assalammualaikum (^_^)


HEheww :))
Mesti dalam pk ran korang sekarang ni ialah 'eeh,rajinnya dye ni update blog dia,hari2 update''
HAHA XD
Aku memang rajin..Baru tahuu meyh?Ngehehehe :p
Okeyh,harini akuu mau citer sikit..Ehh,banyak2!
Bukan sikit,salah :p
 haha! :D



As usual laa kan..HIHI :D
Akuu manee boleh citer sikit mikit..Kueng3 ;)
Nanti korang xpusa..hihi
Kan3> :D
Okeyh,harini aku lambat bangun --'
Mula2 da terjaga pukul 5 lebihh..Then tido balikk..
HAHA XD
Then,mak aku kejut pukul 5.35 takk silap..Pastu aku tido balik lagi
BHAHAHA XD
Gila ngantuk ni :)
Then aku terjaga je lepastu tgk2 daa pukul 5.45..
OMG!Lmbatt sudaahh!!
Pukul 6 10 kawan aku nak dtg dahh..
Erk! --'
Apelagi..Berdesut laa aku kan =..=''
Tapi nasib baik x terlambat..Hee :))



Okeyh,sekarang aku mauu citer psl hal d skola pulee..
Aku memang rasa maluuuuuuuuuuuu giler weyh dekat skola td..haha!
-__________________________________________-
Korang ingat kann pasal cikgu garang yg aku citer semalam tuu?
OMG!Memang tersangat sengal la akuuu ni kan..HAHA!



                     Korang nakk tahuu takk?
Takk nakk?
Okkeyh,wa tetap mau cita sama lu  :D


              Takde,macamni citernyaa
Akuu ann takk biasa dengan keadaan and kawasan sekolah tu lagi..
Then,masa tengah taklimat tuu kann..
Akuu rasa mauu buang ayak kecik..
HAHA! --'
Then akuu kuar r ajak si BFF aku si ashiquin tuu..Pergi tandas..
Malangnya cikgu xkasi pergi berdua..
Tak pepasal akuu kena pergi sensorang





           Pastu ann pastu ann..Baruu je 5 langkah,otak aku jadi blurr mau lalu jalan mane..
BHAHAHA!Ngekk punya amirah..Tauu la otak kau tuu selalu hang
Kot yee pun janganlahh TIME TIME MACAM NI!OMG!
And akuu jadi nebes sebab aku tidak ketahanan..Ops!
Aduiiduii!
Then,aku pening and takutt sesat!Tak pepasal terus kerumah kang aku pergi!haha xD
Then,tetibe cikgu garang tuu jalan belakang aku and tgk aku yg dlm keadaan blurr tuu
Bhahahha ! +.+



 tHEN,Cikguu tuu tanya laa buat apa kat situ,aku terus cakap
"haaa?err,nak pergi tandas cikgu..Erk!Cikguu,tandas dekat mane ehh?''
BHAHAHA!Sumpah TUHAN jee yg tahuu canee aku rasa masatuu!!!MALUU GILER DOKK!
WTH LA! =..='
-____________________-
OMG OMG!Aku tanya mane tandas gugurl dekat cikgu lelaki!OH MAN!
Dahhla tu sesat kat dlm sekolah sendiri pule tuuu..Haisyh!
Then cikgu tu jawab
"aik!da lama sekolah pun x tau mane tandas?dah tak ingatke?''
HAHA!Okeyh sumpah bengang!Huhh!




                Awattla kau buat perangai time2 cenggini wahai otak yg selalu hang? --'
Then aku unn jawab''hee,lupaalah cikguu,mane ehh?'
Bhahha!Then cikguu uu suruh ikut dia...
Okeyh,dye jalan tersangatlahh cepat..haha!
And dia lalu jln lain yg takk selalu aku lalu sblumni..
Akuu takuttt
aku salah dengar yg dia suruh ikut dia td
Takutt dia cakap lain aku dengar lain --'
Ok,time tu bru ingat jln dia..
Samdol bin toyol betul amirah ni ..=='

Then,akuu plak boleh jalan slow2..Cikguu tu ade jugakla pusing ke belakang tgk akuu masih ade kat belakang dia lg ke takk..haha!Selamat xde org time uu,kalau x,confirm org pk aku buat salah nii..Sebab ikut cikguu uu dr belakang..haha!  --'



Then,sampai je ke kantin             *tandas sebelum kantin
Aku tgk cikguu uu dahh diri sebelah budak2 lelaki EC     *Takk tahuu form berapa,yg pasti bwh dr aku
Then,tetibe cikguu bolehh jerit
''hahh!tandas terus jalan terus ikut situu ehh'             *sambil tunjuk mane tandas
CIKGUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Saya dahh tahuu laa..Nampakk da pun
Adehh!Ok,sumpah time nii memang rasa bengang nak mati..
Ni baru nak mati..
Yang kali ni lagi betul2 rasa sudah mati itu bengang
Okeyh,ayat aku cam taik --'



                  Tetibe ade sorang budak lelaki yg duduk sebelah cikgu uu cakap
"haa,situu ehh,terusje jumpa tandas'
NGEKK NGOK PUNYA BUDAK!!GRR!
Lagii r aku bengang..Mane xnye,sume kawan dia ketawakan aku..
Babun betull
ADEHH --'
tERUS AKUU JALAN LELAJU..
Hurm!
Sedihnya :'(                                  *bengang tahap 7 petala gaban actually--'



                  Okeyh,itu je pasal cikgu tuu..Hhaa!Tak sangka cikgu tuu jugak yg akhirnya tolong aku :)
Agaknya if xde dia,aku da terbuang dlm kain agaknya..Tak pun sesat di sekolah itu!
Confirm pecah rekod punya! =..='

Then,aku nak citer pasal taklimat pule..Hee :)
Harini ade taklimat yg boring,ade yg takk..
Especially time taklimat terakhir uu..
Takk rasa ngantuk langsung
Mybe sebab aku betul2 fokus ataupun sebab akuu dahh minum air nescafe masa rehat....
Hee :))


Hurm,harini adee taklimat pasal ape yg kte minat and pasal pekerjaan yg sesuai and bidang yg sesuai dgn minat kte..
Akuu x ingat name penuh dia,tapi aku byk pilih untuk E,A, AND S
Hurm,and korang tahuu takk ape personaliti tuk org yg lebih cenderung tokk E?
Sorang yg suka tunjulkan diri and berlagak!omg!
Ehh hello!Akuu takk berlagak laa..Pergh!Sampai hatii..haha!Erkk ! = ='
Ngekk betul --'


Then,keseluruhan untuk sume yg akuu jawab solan tuk tahuu pekerjaan and bidang pe yg sesuai tuk aku
Akuu tahuu aku sorang yg suka seni  (memang,cuma xpandai sgt,haha!)
Then suka bercakap   (ehh,korang baruu tahuu meyh? :p)
Akuu bolehh jadi orang seni..haha!Then,bolehhlah jd pelakon yee..HEE :D
Nakk jadi penyanyi memang takkla kann,sebab sora katak lg sedap dr aku..Doll!haha xD


               Then,ade ke salah satuu kerja yg sesuai tuk aku ialah nii???Berdekak kte orang satu dewan yg dapat pekerjaan samenii..haha!Wanna know?Hee
KERJA SEBAGAI PENASIHAT DEKAT HOSPITAL BAHAGIA A.K.A HOSPITAL SAKIT JIWA
BAHAHAHHA!
okk,xbolehh blahh  gilerayat  tuu ann..hehew ;)
Bukan maknanya hina kerja tuu..
Cumaa,akuu takkdela terpk sampai kesitu sekali..haha!
LOLL!
XD

AHAHHA..oHH,btw,dia daaaa kasiiiiiiiiiiii deleteee ituu pic..Takk tau nape,
Cuma akuu takk tahuu ape motifnya
hurm..
Dia?Sape?
Takk bolehh btaw...Okeylahh..ituje for now and for today i think so..
Malam akuu mau tido awal..
Kalau takk macam semalam,nanti sibuk update blog lambat tido sudahh..Hee
Okeyh




Gud night,ehh..salaah2..gud evening ,take care everyone..
Salam for yg muslim
Yg non muslim
Salamat petang,salam sejahtera..ngeheehee
And as usual
DON'T MISS ME SO MUCH! (^_^)
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment