Followers

Thursday 3 May 2012

Prinsip aku! :)


''hurm..
ntahlaa..
tp dye xtauu satuu perangai ktenii..
ble kte syg,syg btol
ble ptus
kte still akn nk blek dkt dye
and kte akn buat sglenye tok blek pd dye yg kte syg
tp dlm snyap
kte xkn tnjuk dpn2..haha..ego,yes kte ngaku ;)
then,klau kte daa tgu2
still dye xbleh trima
ble kte da give up
kte da ngalah
kte akn bersunguh2 lpekan dye
and even dye nk ble kt kte
kte xkn trima lg
lg2 ble kte da brjye lpekan dye
sbb kte trok
kte da pnt2 lpekan dye
ble da lpekan dye
dye still xnk blek
ble da lpekan dye nk blek
for what?
what will hpen if kte blek kt dye
pastu pts lg?
and kte kne bersungguh lg lpekan dye?
menderita lg?
sorry,tu bkn kte
and ni kte punya prinsip dr dlu smpai skrg :) ''





Assalammualaikum semua :)))
Btww,mesti korang rase weird kann dengan ayat d atas?
Haha xD
Let me explain
Actually ni adalah keratan text @ im aku dengan my bff Fara berkaitan dengan prinsip hidup aku :)
Yes,aku ngaku aku ego sebab takk mampu nakk terus terang yg akuu nk balik dengan 'sesiapa' yang aku pernah sayang bila kte orang putus.. :)
Tapii,ego tuu bukan kerana aku sombong mahupun bongkak,tapii sebab aku ni perempuan
Kang kalau over pujuk kang katee mukaa takk malu plak..Or,ape kata orang dulu2 tuh?
Hidung takk mancung pipi tersorong2? erk! --'

Thats why laa kann..
Tapi takk bermakna akuu just duduk diamm je tunggu dia panggil aku
'come back darling,come back darling' =..=''
Akuu ade cara tersendiri okeyh tuk menunjukkan ygg akuu nk balik dkt dia..
Bhahaha!
Nakk tahu?
loll!
Mana bolehh..
Ngeheheh :p
Actually
Biasanya bila akuu nk balik dgn dia
Akuu xkan stop cantoct dye :)
Akuu akan terus hubungi dia..Hhaha!
Kalau kte orang main surat,lalaala   ---------------------------->    gaya aku ngan x first aku :p
Akuu still akan hantar dia surat and,even dia xbalas,akuu tetapp akan hantar lg..haha!
Then,kalau kte orang main text(hp)
Akuu akan terus text diaa..
Pastuu,aku still akan amek berat pasal dia :')
Akan tanya khabar dia semua
And akuu akan pastikann aku still tahuu perkembangan dia..
Kalau akuu takk dapat tahuu perkembangan dia,xdpt thu, tengok dye dr jauhh punn da kira bek
Macam dengan DIA :')
Hurmm..
Then,kalau akuu dahh buat sedaya apa yg aku mampu buat
Tapii dye  (sume yg pernah aku syg ,haha xD --') still xboleh terima akuu
Akuu akan undur diri
Tapi dalam mengundurkan diri
Akuu still akan berharap dia akan kembali
Sebab hati akuu maasih takk kuatt
Akuu perlukan SOMETHING seperti BUKTI
tuk KUATKAN hati akuu tukk LUPEKAN dia
Biasanya
BUKTI tuu seperti
BUKTI YANG DIA DAHH TAKK PERLUKAN AKU DALAM HIDUP DIA
then DIA LEBIH BAHAGIA TANPA AKU D SAMPINGNYA
and adee la caree tuk aku dptkan bukti tu :')
lepastuu,
akuu akan berazam tuk lupakan dia FOREVER..
Kemudian,biasanya dye org ni cuma akan nk kat aku balik bila
akuu dahh FULLY forget bout them --'
Kejamnya la alahai =..=''
Sorry if terasa..
Tapii tu yg betulnye :')
And,memang takkla kann aku nak terima balikk..
Akuu da pernah buatt silap,pastu aku mintak maaf,aku pujuk kau taknak terima
Kemudian aku merayu korang still dgn ego masing2,lepastu kauu nk balik dkt akuu lepas
Akuu dahh berjaya lupakan kauu?For WHAT??
Supaya aku terus disakitii???
What?Mungkin kita berjodoh?Huhh!
I hate that answer!
Kalu ada..Kalauu xdee??????
Kita akan berpisah lagi and then akuu kena kuattkan lagi HATI akuu yg dari awal mmg serba RAPUH
nii tuk lupakan kau!DAMN!Sorry to say la kan!
NO WAY! :D
Sebabb tuu la kann,bilaa aku putus couple *(aku pernah couple tiga kali :)  )
Akuu susah nk terima balikk
Sebabkan prinsip aku ni laa yg selamatkan akuu
And prinsip akuu,aku takk suka couple putus couple putus ni..
Nanti da kawin
Kawin cerai kawin cerai kawin cerai
Kann?
Hurm..Sekarang yeelakan ckp x,konon nanti bila da kawin boleh control perasaan
PUIHHH!! =..=''
Kalauu dh terbiasa skit2 gduh putus,skit2 gaduh ptus..
Kalau da kwin confirm r kan
gduh crai gduh crai gduh crai gduh crai
haha!
ops lupaa,cerai cuma bleh 3 kalii je okk :)
Tuu punn if ikut peringkatt laa kann..
Kaluu yg gelojoh tunjuk kuasa veto kononnya machoo uu
Tiga sekalii kau bg kan? =..=''
Satuu je perlu d cakap!
GOOD! :D
Then,bila maduu kau tibe2 jadi TIPAHH VAVAVOMM!
Bhahaha!Berdekahh aku ketawa tgk kauu sampai baring dkt lantai merayuu nk balikk dkt bini kau kan
Ops!!BEKAS BINI! XD
haha,tuu yg datang marii gelaran CINA BUTA tuu kan?
Hurm,apalah nasibb.. ;)
Ehh,dahh2,akuu da meleweh and merepek dahh..HAHA!
Bak kata bff aku si wawa tuu
'Biasa rr,mira memang suka merepek'
And seperti biasa juga,aku nganjing dye
'Tauu takkpe,tapi tgkla dia ikut sape,jiran dia jugakkan'
BHAHAH!Shh!jgn btaw dia ;p
Ngehehe..Okk,thats all for today
So,bg sesiapa yg lepasni mybe aku syang,kalau akuu nk balik,jgn xbalik ok..hihi >_<
Gud night,sweet dream,pai2,salam
and as usual
DON'T MISS ME SO MUCH! (^_^)(^0^)

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment