Followers

Friday 18 May 2012

Mungkin Sudah Tiba Masanya

Kadang-kadang apa yg diungkap tak sama apa yg dirasa
Kadang-kadang apa yg disimpan tak sama apa yg dipendam
Kadang-kadang apa yg dirasa tidak sama apa yg difikirkan
Sungguh aku rindu
Rindu saat ituTapi sayang kau tidak merasa begitu
Sungguh terhiris hati ini
Saat melihat apa yg kau ungkapkan
Sebegitu benci kau padaku
Sayang
Seribu kali sayang
Harus apa aku masih merasakan sebegini
Lagi2 saat aku bersedih
Menyendiri sakit d katil ini
Kadang-kadang aku sendiri tidak mengerti
Kenapa aku merasakan hariku sudah kunjung tiba
Semakin hari semakin mendekati aku
Semakin hari aku rasa masa untuk aku pergi
Sudah semakin tiba
Dan saat-saat ini aku asyik terfikirkan kamu
Mungkin kerna rindu
Mungkin cuma itu
Mungkin juga lebih dari itu
Aku harap aku sudah tidak tidak berharap
Aku harap semua ini cuma permainan tidur
Dan aku harap belum tiba masanya untuk aku pergi
Namun andai benar masaku sudah tiba
Aku harap aku bersedia sepenuhnya
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment