Followers

Friday 18 May 2012

Hampir sempurna :')

Assalammualaikum semua (^_^)



Agak lama jugakk la aku tak meleweh d sini kan..Hee,busy katekann xD
*Ayatt takk boleh blah noh :p
Hurm,untuk lukisan hati kalini akuu nak citer yg jumaat haritu pada 11.5.2012 haritu aku and my BFF ASHIQUIN a.k.a KEN  terus pergi CS sebab nak beli buku form 6 after balik skola haritu..
Tapi sayang belum ade jual sebab kte orang batch pertama yang erkk..apetu..Susah nak kasi explain lahh..
Senang cakap kte orang punya pelajaran sukatan dahh berubahlah..Soo kena guna buku baru.





Soo aku cuma mampu beli beberapa buku yg sedikit sebanyak ade kena mengena dgn pelajaran pengajian am..Sumpah mahal gila buku2 tu --'
Adehh!Bankrup aku dehh..Then,bila da bayar sekali rm100 ehh aku kena bayar!MATI! =..=''
doll!Awat mahal sgt?!!Then bukunya takk macam tebal nak matii pule kan..WHAHAH! XD
Then bila da dengar sedikit sebanyak pasal pelajaran hasil dr taklimat cikgu and then tgk buku dia..
Ok,sumpah memang susah form 6 nii..Adehh!Mira,kau memang kena study kuat2 nii =='
OMG!!
okeyh,then aku pergi round2 round about!haha :p
Takdeela,



               Kte orang pergi round cs first sebab si KEN nii mau beli hadiah tok kawan kte orang..Secondly sebab aku mauu cari ade takk kawan NINO yg baru..Hehehw :))



Then cer teka aku dapat tak? :DDD
BHAHAHAH XD
Kalauu daa tgk muka happy akuu uu,ade la maknanya kann..HIhi >__<
Suke3 :D


Tapii syg,aku cuma dapat beli LILO who is GF NINO je..Loll!
Yang lainn takdakk..Huhh!Jadahh ni! +.+
D sebabkan takutt si NIKO tuu jelez..                     *bhahhaha!Dahh macam hape aku ni kan --'
Akuu beli lg satu patung tp bukan patung dino tp patung bdak air..Kueng3 xD



Tapii anggap je la mcm patung dino air..Doll samdul btol --'
Okeyh,kat sini aku selitkan sekali gambar2 dorang..Fuhh!Glamour dorangni ..HAHA :)
Okeyh,thats mean plan aku nk satukan NINO tuu dgn kawan2 dye da hampir sempurna..Thats mean,if aku pergi lepasni xdela dia sunyikan? :')
Gila?Yup!aku memang gila bila anggap patung aku tuu mcm manusia..OH MAN! :')
Hurm!Okeyh!Thats all untuk entry kalini..Sebabb banyak lagi entry aku kena buattni..Hihi!Busy2 :D
Okeyh,take care,salam
and as usual DON'T MISS ME SO MUCH! (^_^)(^0^)







Atas:LILO GF NINO




                                             RINO --->badak air or patung dino air punn booleh xD








































































































(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment