Followers

Monday 21 May 2012

Kantoi! --'

Assalammualaikum (^_^)



Wink!Harinii aku da pergi sekolah balik..Hurm..Even demam akuu da kurang sikit..
Tapi selsema aku merebak jadi batuk --'
Wth lerr =..=''




Benci3...Then,tadi akuu memang terseksa tahap gaban lerr sebab asyik kena tahan batuk je..
Kat rumahh bolehh lerr batuk kuat2 sampai gegar itu dinding xD
Kat sekolahh mne bolehh ann..Adoidoii..Then,mase cikgu Mohan tgh cakap (cikgu cakap kte orang kena tulis)
pERGHH!!!!ann!


Sumpah aku terseksa jiwa dan raga..Dahhla cikguu uu cakap laju kemaen..Akuu plakk kena sambil tulis sambil tahan batukk..Omooo :o



Hurm..Okeyh..Korang nakk tahuu takk???Akuu ade storyy lagii nii..
Takk nak tahuu?Shuhh shuhh!Situ adee button 'X' ann?Tekann laaa...aPE LG..hIHI >__<



hURM..Korangg nk tahuu takk..OMG!!!DIA bukak blog aku --'



And cer teka lagi?DIA baca lukisan hati aku semalam!Damn!Okeyh..Sumpahh aku rasa bengang nk mati ni.

Apa laa yg DIA pk ntah..Lagi ade perkataan 'ngorat' tuu lagi..Huhh! =='



Curik2 bacee nampak..Haisyhh..!Adoidoii..



Pandaii yekk DIA sekarang..Hurm..Marah tuu takklaa..Cuma bengang je...Maluu kot..Plan akuu awal2 DIA dahh tahuu..BHAAHAH XD





DOLL samdul toyol zamrud :p




Nampaknye sejak DIA cuti nii..Ituu je la kann jadii rutin harian DIA..bahahha xD



Okeyh..Tu je pasal DIA harini..Hihi :D


Ehh,ehh..Belum abiz citer laa.. --'



Ingatt takk akuu ade citer psl budak gegurl yg agak budget tuu?Ehh?Takkde meyh?Ade laa!

Takde meyh?Tak kesa laa..Yang penting budak gugurl tuu aku tgk ok laa skit dr dulu..

Mybe memang perangai dye kott gitu..Hoho..
And budak lelaki yg gaduh ngan dye uu aku tgk..Lagi over kot.. --'



Kawan aku cakap budak lelakii uu macam jakun sebab dulu tade budak gugurl same kelas dgn dia..Kih3 xD



Mybe laa kott..Sekolahh uu manee de budak gurl ann dulu :)
Takk kesa laa..Tapi aku prasan yg dia memang suka men mata if cakap dgn budak gurl..
Aku prasan sebab aku ann ske perhatikan org..Sesiapa je r..Tak kesa dye ke sape ke..:D




Sukee tgk dlm diam..Hihi
And aku prasan benda tuu..And,btw..Kenapa aku mcm rasa de sorang budak lelaki ni asyik tgk aku then senyum2? --'
Perasankah akuu?
Rasanyaa takk..
Tapii tuu yg aku rasa...



Aku nampak r jugak dua tiga kali..Argh!Lantakk p laa..Asal aku takk kacau org sudah kann :))


Mybe sebab comott sgt kott muke aku ni -____________________________________-
Grr!Yes aku comot!So??+.+

Haisyhh!Akuu dekat dalam sekolah and luar sekolah memang jauhh berbeza..

Dekat dalam akuu takk pk unn muka aku camne,jalan aku camne..Pakaian aku camne..Maless!




Dekat luar yes lain..Hihi :D



Okeyhlaa..Thats all for now and mybe for today..
Take care,salam and
as usual DON'T MISS ME SO MUCH! :*
*nahh amekk sikit...hihi


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment