Followers

Thursday 3 May 2012

Aku Mohon! Pergi La Ke Tempatmu!

Kenapaa?
Kenapa mesti kauu buatt macamni dekat akuu?
Muncul kembali ibarat kau hidupkan kembali harapan aku pada kau
Damn!
Please!!
I beg youu!
Just goooo!!!!
Pergi laa ketempat kau!
Jangan pernah hubungi aku lagi!
Biarlah haritu hari terakhir kita berhubungan
dan biarlah itu kali terakhir aku pandang wajahmu
Ternyata,
Kau lebih bahagia tanpa diriku
Kan? :')
Jadi,perlu apa kau hubungi dan cariku lagi?
Biarlah begini
Aku takk mahu lagi harapan ini berbunga kembali
Aku tak mahu lagi disakiti
Tak mahu lagi menangis kembali
Andai rasa ini masih ada
Biarlah ia disimpan jauh sejauh jauhnya dalam hati ini
Kau juga yg kata kan
Bahawa kau takk mahu lagi kita teruskan hubungan ini.
Kau lupa?
Lagu itu
Lagu itu yang menerangkan segala isi hati kau
Kini biarlah semuanya berakhir
Aku tak mampu lagi
Menanggung rasa hati
Bersendirian
Ibarat menghiris dadaku sendiri
Biarlah Nino menjadi peneman
Dari dulu hingga kini
Sehingga aku benar2 bersedia melepaskannya
Seprti aku melepaskanmu jua :'((
Andai benar jodoh ini bukan milik kita
Izinkan aku 'melihat'
dan mengetahui perkembanganmu dari jauh
Sehingga diri ini benar-benar
Berdaya melepaskanmu
Selamanya dan sepenuhnya :')

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment