Followers

Friday 4 May 2012

Maafkan Aku :'(







Maafkan saya awak :(
Harini tiba-tiba saya rindukan awak
Sayaa punn takk tahuu kenapa ;(
Mungkin sebab saya nampak gambar terbaru awak kot
Haha :')
Even muka awakk takkde la nampak sangatpun kot =..=''
Apelaa kawan awakk tuu,xpandai snap meh sini saya snapkan..
Bhahahah! xD
Shh!Jangan btaw dye,nanti dye cari sy..
And if dye cari saya,
awk jgn memandai btaw alamat siap tunjuk manee rumah sy lg plak!
Kang dengan awk2 sekali sy kejar pkai lembu sy nanti..
Hehew ;)
Awak apa khabar?Sehatke? :)
Awakk masihh suka skip makan ehh?Then lambat tido sebab asyik
merayap..Hurm awakni kan..Ubahlaa sikit tabiat tuu..
Rokokktuu..Kurangkan okeyh :)
Dulu boleh la jugak saya nasihatkan 
even awakk ni degil sangat nak dengar..Hhaha :D
Degil betul awakni yekk,sesekali tuu cuba la dengar sikit
Orang nasihat :)
Keras kepala betulkan..Hee,nampak je pendiam
Tapi diam2 keras kepala..Hoho
Orang nasihat sebab orang amek berat pasal awk
Bukann sebab apee,nasibla kann awk
Dapatt 'kawan' yangg takk suka memaksa orang tukk berubah 
Macam saya niii..Hee ;)
Jadii bilaa awk mls nak dengar,sy diamkan je..
Bhahhaah! (^0^)
Hurm,mesti awak lebih bahagia kan? :')
Tahniah!
Hurm,agak2 awak rindukan saya tak?
Sesekali,adee takk awak teringatkan saya?Mestiii laa takk kan :'(
Takkpela,saya reda..Cuma,
Izinkan saya merindui awak harini
Dan mungkin untuk sesekali pada hari yang mendatang.
Rasa itu datang tanpa dijemput dan pergi tanpa
Dapat diberhenti :')
Awakk tahuu takk,untuk buatt saya berhenti berharap 
Dapat bersatu dengan awak,
Tiap2 hari saya berangan terserempak dengan awak!
Hahahaha!Weird kan? :)
Kenapa saya buatt macamtuu ye?hee,sebabnyaa ialah..Hihi
Sebab,bila saya berangan jumpa awak,
Dekat dalam alam fantasi,d alam
Realiti confirm takk jumpa,tapi bila saya tak
Berangankan tuk jumpa awak,mesti saya jumpa,so saya buatla
Macamtu,so kita takkan pernah jumpa lagi lepasni
And for sure lame2 saya rasa penat tok berharap pada benda
Yangg takk kan terjadi kan :)
Then,confirmla kann pastu
Sayaa takkan berangan lagii..Hurm,bijak tak saya? :')
Awakk,saya,saya..
Hasiyhh :'(
Sayaa takk mampu menangis lagi..
Saya cuma mampu tersenyum menyembunyikan seribu duka
Awak2,saya nakk citerni
Hee,takk dapat cerita depan2,dekat blog pun jadiila :))
Hurm,Sayakann dahh belikan NINO kawan baru
HIHI :DD
Nama diaa NIKO
Warna dia BIRU..hihi,kalau nakk tengok,carii
Lukisan hati saya dekatt bawah2 okeyh ;)
Sebenarnya saya nakk beli dia lagi 2 kawan lagii..Hee :)
Satuu tuk jadi GF dia,
Satuu tuk jadii GF si NIKO tuu..Hihi
Takkan nak berkongsi plakk kann?
Bhahhaah! xD
Tapiii,sayang,GF NINO  and GF NIKO 
Orang lainn dah beli :'(
Hurm,takkpelaahh,nak buatt camne
At least,dia still ade kawan
If,one day ditakdirkan saya terpaksa tinggalkan dia kan :')
Hurm..Awak masuk matrix ye?
Blaja leklok okeyh :)
Kumpul wet banyak ok,nanti bolehh kawin
BAHAHA! :P
Yelaa,awkk kann nk beli cincin tunang tuk tunang
Awakk pakai wet sendiri kan? :')
Berusaha sedaya bolehh ok
Okkla,thats all for today u all

Thanks sebab sudi baca lukisan hati aku..
Gud night,sweet dream,pai2,salam
And as usual
DON'T MISS ME SO MUCH!
(^_^)(^0^)

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment