Followers

Monday 7 May 2012

Nervous!

Assalammualaikum (^_^)


        Hye semua!HAHA    XD
Actually harini aku nak tulis lukisan hati yg panjang dan meleweh dr ni and kalau bolehh aku siapp nak buat entry pasal mak aku memandangkan harini burfday mak aku..HEHEW :))
Happy burfday mak!I LOVE YOUU :*
HIHI >_<
Tapi syg nya esok aku sekolah and harini kena tidoo awal :(
Ehh!?Esok sekolah?
Bukan akuu ni da abiz sekolah kee?Hurmmm???Weirdd!
Bhahhaha!


Actually untuk pengetahuan korang,aku akan masuk ke alam sekolah balik esok...Hee :)
Bukan sekolah menengah tinggi laa..Tapi yg lagi tinggi!
HOHO :)
Akuu nk masuk tingkatan enam esok...Kihkihkih ;)
Actually permohonan aku tuk masuk U takk lulus :'(
Sadd!
And for sure la kan yg paling sedih mak aku sebab mak aku takk kasi masuk form 6..
hurm,dpt tahu time burfday mak aku plak tu..DAMN!
Kejamnya dunia ni..Heee :p



Then,terpaksalah masuk form 6..Tapi nanti akuu nak buat rayuan..Ngehehe
Tapi sambil2 tu masuk laa dulu form 6..Dalam suka ada dukanya nk masuk form 6 ni..
Yang takk suka:
1.Okk,awat hari daftar form 6 nii sehari lepas dapat result UPU?Damn!Aku baju pun takk beli lg.. --'
Haisyhh,xpepasal kena pakai baju form 5 punye -_________-
2.Bila daa lama sgt duduk rumah,makan tidur mengon9 jee,da xde semangat nk bangun pg apatah lg bangun pagi..BHAHHAHA! XD
3.Tetibe rasa nebes semacam ibarat nk masuk darjah satu balik +.+
4.Haisyh!Kena pakai baju sekolahhhh keeeeeeee????
5.Whattt????Kena naik bas awam? -___________-
6.OMG!Akuu takut sebab sume ckp form 6 susah!Oh Man! :(
7.Hurm,takut berpisah dgn kawan2 :'(      ,haha!



Yang aku suka:
1.Dapat belajar LAW my FAV,tapi mak akuu kate boring --'
2.Tak payah duduk asrama and pergi jauh2..Hehew :)
3.Tak dee laa sunyi sgt nanti sebab still ade 2,3 orang kawan akuu..Kih3 :D
4.Takk delahh jauhh sgt from MY MUMMY!Hihi >_<
5.Hurm!At least still boleh jumpa beberapa kawan baik aku..Hee :)
6.Still boleh balik rumahkann..BAHHAHHA!             *sayang betul aku dgn rumah kan..haha dol! --'
7.Hurm!Apa yeee!HA!!Bolehh jadi LAWYER!INSYAALLAH!AMIN! :D


Heee,soo..Itu jela yg dpt aku post pasal lukisan hati aku harini..
And btw kann..Aku sampai nak migrain kasi edit my blog tauu..Pergh!Penat and pening giler!
Adeee yg susah,ade yg senang!Ade yg jadi!Ada yg aku buat sampai terpusing pale aku stull xjadi!
OMG!Memang geram betul!Papee unn still bersyukur laa blog akuu dahh kemas sikit..Hee :))
Bangga ni!Dari semalam sampai harini kott ..Sampai sakit palee akuu..Hihi :D


Hurm,lepasni agak2 akuu jumpaa ke dgn sume kawan2 baik aku?
Kawan2 kelas aku?
Si DIA tuu?Mestii takk kan ..:')
Macam mana pulakk dengan kawan baik akuu tuu?Hee!Tu WAJIB jumpa LAGI!hihi :D
Macam manaa plak dengan  yg lain2?
Hee!
Mesti akuu rindu giler dengan diaorang nantii..Hurm :'(
Tapi yg PASTI dan WAJIB diaorang MESTI RINDU AKU punya!!!Bhahaah!
*Perasan sudahh..Heee ;)
Tapii




         Mestii laa dorang rindu aku kann..Hee!
Aku kan comel!Puihhh!Nak termuntah sendiri pule..Hee!Tapii
Mesti dorang rindu dgr aku bebel,ketawa tanpa henti,muka poyo aku ni,then sume bentuk muka aku bila mood buat muka aku dtg,rindu nk jalan dgn aku,rindu dgn nganjingan aku,haha!rindu nk kne usik dgn aku segala..bhahah!                  *okkeyh,aku xtahuu aku puji or kutuk dr sendiri now :p
Hhaha!


Dun worry my honey bunny boo semua okkeyh :))                        *mane punya gelaran aku men tibaije
Nanti mira kasi simpan sume stock ketawa mira,nganjing mira,usikan mira just for all of youu bila kita jumpa balik okeyh..Hee :)
Nanti kita buat reunien okk   *betul tak ejaan ni? --'



Hhaha!Okkla,mau tido dahh..
Gud night,sweet dream,pai2,salam and
As usual DON'T MISS ME SO MUCH1 (^_^)
hehew..I love youuuu (^0^)
And HAPPY BURFDAY MAK!AKAK SAYANG MAK KERANA ALLAH! :D
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment