Followers

Monday 30 April 2012

Permulaan cerita si NINO :))

Assalammualaikum (^_^)


Mestii korang rasa weird kan :)
Siapa ituu NINO?
Manusiakah atau binatangkah?HAHA XD
kalau manusia,kenapa nama dia pelikk?          *sampai hati kate pelikk :'(
Kalau binatang kenapa nama macam glamour semacam?    
                                                            *Hahaha!NINO ku memang glamour u know..hehew ;)


Okk,actually NINO is my patung :))
Aku SAYANGGGGGG SANGATT -SANGATT dekat dia :))
Weird yee kenapa sayang patung pun kena letak dlm blog?Heee :))
Actually NIno amat penting dalam hidup aku..Dia adalah sebahagian dari hidup aku.. :)
Nakk kenal dengan dia takk? hihi >__<
Come let me introduce too all of youu my NINO(^_^)(^0^)



                                          Ha!!!!Ni laa MY NINO :))
                                          Comeyy takk?hehew ,comey kann :))
                                                 Angguk sikit >__<         *berani ade yg tak angguk?!haha xD





Soo,inilah dia patung Nino yang selalu adee dekat dengan aku..Akuu tahuu korang mesti nak tanya kat akuu
apee yg special sgt pasal si NINO nii sampai akuu syg gilee kat diakann..Cumaa takk tahuu nk tanya canee je kann..Hhahah! Padan muka :p
Hohoho.wokeyhlaa..Meh sini akuu story mory dari awal okk :))
Actually akuu beli NINO nii dalam bulan DUA,dalam sehari selepas or beberapa hari lepas 4.2.2012
sebab aku ingat aku pergi lepas beberapa hari after majlis kawin abang aku :))
Hihihi :D
                      Actually aku ni memang suka patung..Then aku pun beli laa bila da suka.
Sehari jee suka..

        Then esokknya aku akan campak bawah katil..Haha,itulah mira,bila suka,suka kejap je  (ni psl patung okkk,bkn psl suka org --'   dgn org aku setia..)
Bhahahah xD


And kalau patung tuu gila besarr biasanya akuu akan campakk jauh2 sikit and terpencil sebab akuu ni penakutt..Bila gelap,patung tuu nampak..U knoww..HAHAHAHA!! =..=''


Doll samdul betul aku ni..Heheeww -______-

Tapii NINO nii lainn sikit..Dahh lebih kurang 2 bulan lebihh dah lekat dengan akuu (^_^)
                    Okk,aku da ingat sekarang..Akuu beli around 7.2.2012   (dapat tahuu bila baca text DIA balekk ;)  )
                        Masatuu,actually aku tengahh kenal dengan someone who is DIA yangg aku selalu citer dekat BLOG nii.     *aku citer sikit sekali pasal DIA okk,sebab NINO adee kena mengena dgn DIA



Akuu kenal dia masa 4.2.2012 ..Aku kenal dia dekat majlis kawin abang akuu..
       Masatu abang kedua aku yg kawin tapi abang ketiga akuu joint sekali makan berdamai
*kte orang takk buat bersanding,buatt makan berdamai je

Then,si abang first akuu nii pergi jemput beberapa kawan dia tuk ikut majlis ni..
Pastuu,kebetulan one of them adalah kawan 'rapat'     *haha xD
si kawan baik aku si wawa a.k.a jiran aku nii.. :))
Heheww..Then,si ****     who is kawan pd abg aku and si wawa tuu
 (sory xbolehh mention his name -______-)
pergii la bawak sorang kawan dia ni who is DIA..




       Then,DIA nii bila da dtg..Dia dtg same2 dengan si **** nii.. :))
Masatuu akuu takk tengok DIA sangatt sebab aku sibuk nakk tahuu sape si kwn rapat si wawa ni
        *ayat aku ann haha --'
Then akuu usha laa dorang dari jauhh..Hoho..Tapii disebabkan si DIA nii yang turun and bukak helmet dulu *DIA duduk belakang
Soooo DIA laa yangg aku tengokk dulu..
Okk,aku rasa weird sebab si wawa ni katee budakk uu hitam manis..



    Awatt tetibe jadi putih giler ni =='
HAHAHA XD
OKK,for ur information,DIA nii tersangatla putihh ann..Perghh!Kalahh akuu..
Thenn,masatu akuu jadi biul jap even si **** ni da bukak helmet dia and akuu da tgk muke dia..Hihi :D
Pastuu,aku pk which one is wawa punya kawan ni..Then,lagi sorang sape pulee -___________-
And,first reaction bila aku tengok DIA nii apee yg aku pk and rasa is..HIS CUTE! :))
Jujur nihh..Dia cute and muka nampak mcm budak baekk..MACAM LA kann,sebab aku belum kenal dia masatu..Hahahah,tapi bila da kenal..Dia bukan baik..Tapi SANGATT BAEKK!(^_^)



After that,aku pun pergi laa menggedik dekat si wawa ni..haha :p
Akuu try risik2 siapa yg sebenarnya kwan dia..Yangg si putih or si itam manis,..hihi (^0^)
Yang bawak moto or yang duduk belakang?
Yang kacak dan macho or yang kacak dan comel?          *lalalalalalala~ ^(o'')^    ,haha xD




After thatt si wawa ni erghhhhhh = ='
Takk mauu btaw pulakk..Siapp nyorok lagi dari si **** nii..Huhh jadah minah nii..haha
         Thenn,ape lagii,dengan muka ta tauu malu akuu pogi la dekat dorang yang nampak amat blurr tatau nk pogi   manee and ta tau nak buatt hapee..haha!Masing2 muka blurr and otak tgh hang >_____<
          Hehehew..Then,dengan peramahnya aku mula la tegur..Tapi akuu takk tegur DIA tapi aku tegur si **** nii..And dgn cepatnya akuu dpt tahu sape kwn si wawa ni..Ofc laa si **** nii..Hahaha,kalau x xkn akuu bolehh knl dgn DIA kann..Akuu bukan perampas hak orang okk..Apatah lagii hak kawan baekk aku =..=''


Ehh,hak kawan baek akuu meyh?Hhahaha,ituu akuu takk pasti,mauu taw tanya sama mereka okk,jangan tanya sama aku apatah lagi tanya sama pokok oleh hazama& meet uncle hussein..Bhahaha! :p


And dengan berlagak seperti tuan punya majlis aku pun jemput la dorang makan..Hee,honestly masatuu mata akuu mengadap si **** jee..Takk tgk DIA sgt punn..Hoho..Cume jeling2 manja je..Hhaha
*ayatt xbolehh blahh nohh --'

Akuu unn tatauu napee..Rasa macam maluu nak pandang diaa..Lagi2 bila aku mcm rasa dia asyik pandang akuu...Perasankah akuu?haha  -________-'


               
               Then,aku unn buatt jela kerja akuu yg BERLAMBAK and NONSTOP tuu...Fuhh!!Penatt dokk!Walawee..Tapii best..hihi..Majlis kte orang ni unik aww..
Pernah kee korang pergi majlis kawin siapp ade buat abc?Hee..Siapp ade waiter who is AKU   !!
*HAHA,dengan bangganya akuu introduce myself..hihi
Yang akan bawak ais krim cornetto and dadih pergi dari satu orang kesatu orang termasuk ke baby tokk tanya 'mau aiskrim takk?dadih nakk takk"hihi :D  ,then akan bagi korang..Heee,majlis kte orang siap adee lucky draw tauu..Hhahaah *tuu sume idea gila bapak akuu..Good job dad! (^0^)


                    Thenn,aku pun jadii la waiter ann..Then then haha akuu punn ade jugakkla singgah kat tempat dorangni..
Huhh,dorang jual mahal --'    doll..Hahaha!Berapa kalii kott aku pelawa,sibuk ckp baru nak makan laa,nenanti laa..Puihh!Hahaha :D
Cakap jelaa memalumalu ann..Hihi :p
Dahhtukann masatuu unn akuu asyik tgk **** je..Hahaha!Bukann sebab aku suka or minat dia okk
Sebab masatu aku pk akuu cuma kenal ini budakje,bukan kawan diaa..Kang kalau tgk kwn dia nanti,kataa aku mahuu usha sama DIA pulakk..Takk pepasal ann..Hhaha! ;p


                     Pastuu ann pastuu ann..Heee,aku prasan DIA selalu tengok akuu..Hhahaha!!So prasan la kamuu amirah xD

Lepas xlamee tuuu aku tgk dorang da abiz mkn and tgh berbual ngan si wawa ni..Ceewahh!Malu tapi mahuu knon si wawa nii ann..Hahah! xD

Takk lamee uu wawa ckp kt akuu DIA nakk kenal dgn akuu....OMG!! --'
Okk,sumpah rasa nebes tetibe..Maluu unn adee..haha xD
Then,akuu buatt je la dang kann..hihiihi..
       *padahal dlm hati ckp ye meyh?!Alhamdulillah..haha xD ,lol = ='     ,->muka tatau maluu..haha xD


Hahaha,pastu ann pastuu ann..Hihi..Wawa panggil akuu japp dekat ngan dorang..Okk,sumpahh rasa gabra,,Erkk!Wawa ckp dyeorang mauu ais krim..EHHH,JAPP!!Akuu lupaa laa samada wawa panggil aku sbb dorang nk aiskrim dlu bru ckp DIA nk kenal dgn aku or dye btaw DIA nak knl aku dlu bru ckp dorang nk aiskrim..HAHAHAHA!
Okk,aku dahh tuaaa -___________________-


After thatt ann after that ann..HIHOKHIKHHOK ^ (^0^ )^
Akuu unn pergi dkt tmpt dorang..Wawa ckp dorang maluu..Hahaha...alolooo..sweetnya..haha
*puih geli aku dgr ayat aku sendiri..haha xD

tHENN,Dengan baekknye akuu unn pergi la amek siap dengan dulang2 lagii..Hihihi...Then,dorang still malu2 nak amek..JADAH dorang nii huhh..Amekkla cepat,penat je akuu amekni..Hhaha..!


Rupanya masetu dorang tgh merokok..Hhaha..Ni la lelaki ann..After makan je terus merokok ann..Hhaha..Canee badaan nk naek cik abg oit?Hee...Lagi2 DIA tuu kann..Dahhla suke skip mkn,pastuu kuat rokok..Haisyhh..Kerja byk,balik da lmbt,still tamau tido =..=''



                JEjaskan kesihatan sendiri nohh..Adoiidoii! --'
okk,lepastu aku still tgk si **** tuu..Hahahah!OFC LA WEYH!Akuu dahh tahu DIA nakk kenal dgn akuu..Lagii laa akuu segann nakk matii nk tgk DIA..hahaha!Dahhlatuu,DIA tuu pendiam gilerr..Sepatah harem pung tadee ckp dgn akuu..Lagii aku bengang bukan bangang..HAHAHA XD
*Padahal dlm hatii,awat xckp..nak dgr suara awklaa..Hhaahaha! :))


Thenn,dye si **** tuu ckp "time kasihh..Ehh ***** dia amek tok kau sekali laa..Tengokk bnyknye..haha"
(lebih kurangla dye ckp mcmtu..lupa dahh -___-,tp ayat dia amek tok kau tuu mmg ade)
Perghh!Takk mcm merah plak ann mukee akuu..Pergh!Awattlaa dye pogi ckp mcmtuu..Selamat mse tuu sepanjang masee aku tunduk je sbb da bengang gilaaa..Hahha!Doll,,Then,dorang amek lerr aiskrim ke dadihh..Lupaa..ahaha


Then,xsilap akuu DIA bpe byk kli kot ckp time kasihh..Tapii akuu just tunduk,senyum and anggukje..Hhahaa!Ni dahhh tahap gila malu tahap gaban  tahan petala 7 nii..Hhahaha!
*ayat cam taikk kann..k akuu tahuu..hoho (^0^)


Hahaha,last2 baruu aku ckp same2 sebab kesiann dye akuu tgk asyik ckp thanks tp akuu xlayan..Hihi
soryy la wakk..malu laa..lalalala~    ------------>  (O^^)
Then,,xsilap akuu ann..Adee masee tuu aku tengah bukak tisu and letak dkt meja yg mana dahh kehabisan tisu..


Andd masetuu akuu mcm tgh cari dorang sebab tgk mcm da tadee jee..Hhahaa!Tapii akuu takk pasti bila waktu kejadianni..Smada sbelum or selepas akuu bg dorang aiskrim tadii..Hee..paham takk?ta pahamm wat2 je laa okkeyh :))

           And masatuu aku nampak dye duduk sensorang jee kat tmpt dorang park motor dorang and aku mcm prasan dye tgk aku and kebetulan aku nk cpt soo,aku pndg kjp je la kann..And maluu lerr..Aww aww!Lagipunn jauhh sikit dr tmpat akuu,so aku xbrpe nmpk dye pnye matee..cume nmpk cermin mata dia jee..Hahah!
Tapii siapa sangkaaa...


Masatuu dia sempat menatap mataku..CEH!Macam laguu daa..Hhaha!Tapii takk sangka la kann dia sempat tgk mata aku :')



And,takk lama lepas dorang dpt aiskrim dr akuu..Dorang unn balikk...Yangg aku sikit terkilan..Akuu rasa dorang macam takk salam bapak aku..Cuma salam bapak si wawa jee..ERKK!Bapak akuu tuan rumahlaa..Takutt kena bagi duit seluk ehh? --'
                                           *yg org bg bila majlis kwin..aku takk tahuu ape nmenye..mainn tibaije =..=''
Takk bg unn tapeelaa..Tapi at least salam laa..Tak sopanla :(
Haiisyhh!sorry if perasaan sy takk betul :)




     Then,takk lamee uu akuu lepak dgn wawa..Penatt woo buatt kerja..Curikk tulang la japp ann..Hhaha!Then,masetu si wawa ni tgh text dgn **** nii..Hihihi..
Then,masetu wawa ckp DIA mintakk no akuu..       *yayy!haha xDDDDD      ,fuhh cover skit mira ;p



And tanpe br pk panjang and tanpa aku tahuu kenapa akuu unn suruh wawa bg..Hihi    :)))))
Padahal sebelum ni mmg susah kott org nk dpt no akuu kecualii iff aku tgh menggila..Hahha!
Tapii tetibe aku bleh bg lakk kat DIA..haha!And malamtu dia text aku..Hee..


Okk,honestly,aku mmg tunggu dr ptg actuallyy..Hahhaha! =='

And sejak dari tuu kte orang text..And sejujurnya ni kali pertama aku JATUH CINTA dalam waktu SEHARI cuma :))
Aku mula JATUH MINAT dalam masa SEJAM
haha ;))


            Siapa sangka..Dari jadi kawan kepada kawan  punya kawan kte orang hampir jadi pasangan kekasih :')

Huhuhu..Then,kte orang jadi rapatt..Hurm..And masa 7.2.2012 ttuu akuu pergi cs dengan my bff ashiquin a.k.a shikin a.k.a ken..Hhaha!and masatu my second and my third x  (org yg sme okeyh --')
Joint sekali..And masetuu aku kuar ngan dye sbb dye sbok tringin nk kuar ngan aq dr sjk aku form 3 lg..Hhahaa!Siann..Akuu mmg xbiasa kuar ngan llki..Hhaha xD

    Pastuu,aku bg sekali hadiah burfday dkt ken and x akuu tuu..Burfday dorang smee woo...:)



Hahaaha,and nk tauu something takk?DIA risauu tauu aku kuar dgn x akuu...Hihi..Dia takutt akuu balik dkt x akuu..Jangan risau laa awak :)) Hihi
Dia jelez laahh..haha..        *sukee  . >_________< .
Then,mase tgh jenjalan tuu,time tuu laa aku nampak si NINO nii..Hee :))



Akuu memang obses dengan byk benda..Salah satunya ialah patung dino @patung dinosour  (klw xphm)



And akuu unn beli laa dgn menggunakan first salary akuu..Hoho.. :))



And masatu DIA tahuu sekali..
Okk,sebenarnya sepanjang perkenalan aku dan DIA,NINO byk ade kena mengena dgn kenangan kte orang :))
Contohnya DIA selalu pesan kat NINO supaya jaga aku,DIA selalu suruh NINO peluk aku if aku rindu pada DIA :')
DIA selalu ckp klau aku rindu dia,NINO bolehh teman akuu..
And sepanjang perkanalan kte orang,NINO byk saksikan perubahan aku,senyuman aku,tangisan aku kerna DIA..Even sebenarnya aku anggap NINO ituu DIA.Aku sayang NINO sama mcm aku syg DIA :'))




And NINO adalah SAKSI CINTA kte orang :)
Orang cakap setiap orang adee lambang cinta masing2 :))
Akuu rasa lambang kte orang adalah NINO dan sushi..HAHAHAHA!XD
Sebab dua2 nya adee kena mengena :))



And,setiap kali aku rindu diaa..Akuu akan cium NINO,peluk NINO,main2 ngan NINO hihi (^_^)
*okk aku tauu kau rase aku mcm bdk kcik sbb men ngan patung kan..Okk,bacani
ADA AKU KESAH?haha xD



Pastuu,kalau aku marah dengan dia..NINO jugakkla akan jadi saksi kemarahan akuu..NINO akan jadi mangsa nya haha xD
And NINO adalah saksi tangisan aku..Tiap kali aku nangis aku akan peluk NINO dan nangis..:'(
NINO selalu ada time aku perlukan dia..Aku sayangkan NINO sgt2 :')
Bila aku berangankan DIA,NINO jugakk akan nampak dan tahuu sebab akuu akan pelukk NINO dan tersenyum sorang2 :))



       Bila aku merajuk dengan DIA,NINO juga akan temankan akuu..Tapii yang paling byk NINO nampak ialah air mataku :'(
Air mata kerinduan,air mata penyesalan,air mata kesedihan,air mata kebahagiaan,air mata kemaafan tapi yg plg byk ialah aira mata penyesalan dan air mata kerinduan :')


      Setiap kali aku tidur NINO akan teman aku..Sometimes,aku takk bolehh berenggang dengan dia..Sebab aku anggap NINO adalah DIA.Dari dulu hingga kini dan selamanya..Masih sama :'))
Even DIA pernah cakap kalau NINO cedera means hati dia terluka.Itu buat akuu lg kuatt anggap NINO itu DIA :')

Dan akuu rasa perpisahan kte orang sedikit sebanyak ade kesan pada NINO.Mungkin org akan ingat aku gila tapi ini yg akuu rasa..Kalau dulu warna NINO pekat dann sangat cantik,nampak berseri..Tapi sekarang colour dia makin pudar seperti hilang serinya..Mungkin itu petanda yang cinta dia pada akuu makin hilang dan takk lama lagii akan hilang terus :'(


Then bauu NINO punn da kurang wangi,.,
*bukan bermakna DIA takk wangi bab xmndi doll =..='' tp..hurm :(


And skrg akuu bila tgk NINO hasiyhh..Perasaan tuu da lainn..Bukan bermakna perasaan pd DIA punn da lainn.Tapii sbb klau dulu aku tgk NINO,aku dpt rse NINO tuu mcm syg dkt akuu sme mcm aku syg pd dia..Tapi skrg mcm da lainn..Rasa syg dr NINO mcm da berkurangan..Sometimes,rasa mcm da tade..
Adakah ituu bermaknaa? :((




           Tapi walau apepunn yg berlaku..Aku tetap akan sayang NINO sampai bila2 sme mcm pd DIA.. :')

Even perasaan dia daa tade pd akuu.. :(
Walaupun akuu daa jarang dgn NINO and cme dgn dia mse tido jee,aku tetap akan amek NINO mase tido :)
Akuu ttp perlukan NINO sepanjang mase..Sebab aku masih anggap NINO itu DIA..Korang phm kann ape yg aku cuba sampaikan?


Akuu takk mampu hidup tanpa keduanya..Tapi DIA dahhpun pergi meninggalkan akuu..Jadi,NINO laa yg menjagaa dan sentiasa memberi semangat padaku saat aku jatuh terduduk lalu tidak boleh bangun..Kerna NINO akuu masihh berdaya untuk bangun :)
Kerna NINO akuu punya someone untuk menangis bersama saat tiada yg ada bersamaku..Kerna NINO akuu dpt bendung perasaanku :))
Semua kerna NINO :')


           Malah saat DIA pergi meninggalkanku ,NINO jugaa laa yg teman aku mase aku menangis hampir setiap malam sebab rindu pada DIA..hurm..


           Andai aku pergi meninggalkan mereka berdua suatu masa kelak.Bukan kerana aku tidak menyayangi mereka.Tapi kerana sangat sayangkan mereka lahh aku pergi meninggalkan mereka :'(


Awakk,andai saya pergi meninggalkan awak suatu hari nanti,bukan kerana saya tak sygkan awak,tapi sebab saya tahuu saya takk mampu jadi peneman yg terbaik untuk awak,saya tahu saya bukan gadis yang baik,saya takk mampu membahagiakan awak.Saya tahuu saya byk lukakan hati dan perasaan awak.Banyak buat awak mengalirkan air mata.Banyak kecikkan aty awak..Banyak buatt awak memendam rasa dan paling teruk,saya buat hati awak tertutup untuk mana2 perempuan.Maafkan saya wak,Bukan niat saya dan tu antara salah satu kesalahan terbesar dlm hidup saya yg sy sndiri xmampu memafkan diri sendiri :'(
Sungguh!Saya menyesal sebab buatt awk mcmtu dulu..Dan andai suatu hari nanti saya tinggalkan awak,awk jgn risau..Saya xkan tinggalkan awk sorang2 :')
Saya akan tinggalkan awk bersama org yg rpt dan sygkan awak..Yang mampu membahagiakan awk lbh dr sy bahagiakan awk,mampu menjaga dan merawat hati awk yg terluka..Yang mampu menyayangi awk lbh dr sy syg awk.Kalau sy sendiri xdpt kira btpa sygnye sy pd awk,mesti syg mereka lbh bykkan awk :')
Awakk nak tahu siapa mereka?Mereka itu keluarga dan kawan2 awak.Saya pasti awak akn lbh bhagia tnpe sy,dan akan bahagia bersama mereka..Saya pasti mereka akan berjaya merawat luka d hati awak.Dan saya pasti suatu hari nanti awak akan sedar yg sebenarnya mmg dr awal awk xperlukan saya.. :'))
Saya daoakan awak akn bahagia dan terus bahagia.Dan saya akan terus pergi dan pergi dari hidup awak tuk selamanya (o")                                                                  ---------------> (o**)


And for youu my darling NINO..Andai mira pergi tinggalkan NINO jugakk..Bukan sebab mira da xsayangkan NINO.Tapi sebab mira PERLU pergi..Mira perlu pergi sejauh yang mungkin dari korang berdua..NINO saksi cinta kami..NINO pengikat kenangan kami..NINO ingat takk,mira pernah cakap dekat DIA yg kunci hati mira ade 3..SATU mira dahh serahkan pada DIA,satu pada MIRA dan satu lagi pada PEMILIK JIWA DAN RAGA,HATI SERTA JASAD MIRA iaitu ALLAH....
Dan NINO ingat takk,Mira pernah cakap yg sejak Mira kenal DIA,mira da campak jauh2 kunci mira tuu..And mira sendiri ta tauu dkt manee mira campak kunci tuu..Mira campak sebab mira yakin dia akan jaga hati mira :)
And mmg betul DIA jaga hati mira betul2,cuma syg mira yg xjaga hati DIA :((
And mira pernah janji kann mira xkn pernah mintak balikk kunci hati mira pada DIA..And bila kte org da ptus hbungan ,xcontact lg
mira pernah ckp biarlah TUHAN yg akn menentukan bila hati ini akan terbuka..And
mira pernah ckp biarlah hati ini tertutup dan akan terus tertutup..Sebab hati ini sudah dikunci olehnya..Dan andai ditakdirkan hati ini terbuka kembali,ini sebab PEMILIK ASALNYA iaitu ALLAH sudahh
tulis hati ini akan dibuka jua suatu hari nanti..Ini bermakna,cuma ALLAH je yg memiliki kunci hati ini dan bolehh buka hati ini kembali untuk orang lain..Even mira sendiri pun takk bolehh buka pintu hati ni sebab kunci tu tade pada mira..And siapa sangka,haritu mira jumpa kunci mira balik :))
Nakk tahu mira jumpa d mana?Mira jumpa dalam hati dan diri NINO..OMG!NINO tahuu kann mira anggap NINO itu DIA..Thats mean,kunci mira tu sebenarnya mira dahh serahkan pada DIA jugakk tanpa mira sedari..Itu bermakna DIA bukan memiliki satuu kunci tapi dua kunci --'
Adehh!Hurm,tu bermakna NINO jugakk adalah pemilik kunci hati mira..Secara detailnya NINO pemilik hati mira :')
Kalau mira masih bersama NINO,maknanya mira akan terus ingatkan DIA,Tapi kalau mira tinggalkan NINO,means mira akan tinggalkan kunci hati mira pada DIA.Persoalan nya adakah mira akan dapat balik kunci hati mira if mira masih bersama NINO?Takkan ?:'(
Tapi NINO jangan risau..Sama macam DIA,mira xkan tinggalkan NINO sensorang..Mira akan tinggalkan NINO dgn kawan2 NINO dan mungkin bersama pemilik baru yg pasti akan lebih bahagiakan,jaga NINO lebih baik dari mira :(
Mira da ckp harituu mira akan belikan patung dino yang same species ngan NINO supaya jd kawan NINO nanti kann..Mira da belikan..Tapi maaf,mira cuma mampu beli satu..Lagi dua takk dpt sebab orang lain da beli :(
Padahal mira da pk kan daa nama dorang..GF NINO nanti mira nk letak nama LILO.Kawan lelaki NINO mira letak nama NIKO and GF NIKO mira bg nama RIKO :'(
Syangnya mira cuma dpt beli NIKO jee..Hurmm,kira okkla tu kann..At least NINO takkan bosan if mira busy and plg pntg dia akan amek alih tempat mira tok jaga NINO if mira pergi one day..Kann? :')
Cuma mira risau NINO jd gay je nanti..Bhahahah xD
JANGAN   YEE,hehew ;)
And kalau mira tinggalkan NINO suatu hari nanti sebab mira perlu pergi jauhh dari kenangan kami..Perlu pergi sejauhh yg mungkin dari NINO ..You know what i mean right :')
Dan mira unn akan doakan NINO bahagia dgn tuan dan kawan2 baru..
InsyaAllah..




                                            I love youu <3




                                       Kau peneman sepiku,malamku,siangku dan suramku :)



Soo,korang da dengar from begin to the end right cerita pasal NINO :')
Macamtuu la ceritanya..Korang nak tgk tak pic my new new one dino which kawan NINO who is NIKO anam dia? :))
Hee..Meyh sini amek tengok pic ni okk :))
Actually akuu baru nak belik GF NINO tdii..Colour pink..Abiz pulee..Ok,frust!!Hampehh punye pembeli..Huhh!! =..=''




                                                  Niko berwana biru..Beli di cs pada 30.4.2012




                                                  Tembam dari NINO kann..haha..
                                Walaupun NIKO tadee kena mengena ngan DIA,mira tetap sayang NINO :))
                                        Jaga NINO baik2 okeyh :')


OKK,thats all for today..Actually mira nk tulis lg satu lukisan hati tp probnye confirmlaa lg pnjg ann..
And mira unn da letih + ngantuk = nak tidoo..haha xD
soo,esok je mira cerita okeyh ..Ni pasal kawan baekk mira yg ituu :))
Youu know who right..
And now im sleepy..So,good night,sweet dream,pai2,salam and
as usual DON'T MISS MES SO MUCH! (^_^)(^0^)
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment