Followers

Tuesday 17 April 2012

Lukisan Hiasan Hati


Assalammualaikum semua :))
Harini aku happy sangat2 sebab AKHIRNYA aku dapat jugak lepaskan rinduu dekat seseorang..
Siapa??HAHA XD ta mauu btaw.. :p haha  ,hey,hey,bukan lelaki okk --' korangni asal aku cakap pasal rindu je mesti pk pasal lelaki kann..Adehh,wth la! :D haha,she is my SWEETHEART ! :DD
Ngehehe,dia adalah NURUL DAMIA BINTI MOHD AFIQ BIN MOHD MONIL...Nahh!Amek kau full name dia..Hiihi,nak sangat kan..Dia adalah anak sedara aku ok ;)  ,hee..Lama gila kott tak jumpa dia,around 2 bulan lebih like that..Rinduu gila woo =.='' HAHA XD well,almaklumlah ibunya (iaitu akak ipar aku) busy melayan kerenahnya and busy kerja..Hoho,and tambah2 lagi dgn sikap aku yg malas nak menapak ke rumah mereka untuk menziarahi mereka  *ceewah!ayat takk boleh blah menziarahi tu --' haha :p
Even rumah kitaorang tadee la jauh mane punn..Setaman tidak sejalan and takk serumah je..Bhahhaha xD
Then,tadi tetibe pulee bapak (abah) aku nak buat reunion * betulke ejani?hentam je r :D
time da sampai kat gerai makan dekat danga uu..Nama gerai ke kedai ke restoran tuu ta pasti laa akuu..haha xD ..Then sampai je sane,bapak aku terus je kol semua abang2 aku kecuali abang pertama..Taa tau la nape,mybe sebab dia kerja kott..Hahaha..Then ape lg,sorak la aku,maklumlah rinduu kan..Well ,aku kan makcik terbaek d DUNIA  *perasan jap ;) hihi  Then,datangje diorang,terus aku terkam anak sedara aku,cium kiri kanan atas bawah,haha   *over lebih wakaka :DD
Then,kat sane kita orang da macam orang gila berdekak tgk aksi gila2 ,nakal anak sedara aku..Ngehehe :D
And aku wif  my sister ,Eka as usual mesti laa over dr dia..BHAHAH :DD
Kalau takk over nanti dia takk layan and takk nak buat aksi lucu diaa..Hihihi    *alasan actually hikhokhikhok
Then,macam biasa juge laa kan ,semua orang akan pandang and ketawakan kte org..Hohoho :D
Apaaaaa?kte orang  macam orang gila?Tak siuman?Tak betul?Kena sawan?Keluarga tak betul?Ada aku kesah :D
hahahahahaha,keluarga MONIL memang cenggini laa..Hahaha,even kalau bapak aku turun padang,fuhhh!lagi gila and meriahh woo..HAHAHA,tapi d sebabkan ni dekat luar ann..Heee ;p
Lagipun,kalau bapak aku tak gila2,xkan kte orang jd cenggini kan..Nak ikut perangai sape?Takkan jiran sebelah pulee,ofc la LIKE FATHER LIKE SON AND DAUGHTER   :DD  ,hihi ^^
Memang syok gila kott..Hhahaa,memang TERBAEKKKK!!!
Aku tak kesah even orang pandang,tangan aku sakit dukung anak sedara aku tuu,maklumlah dia da 2TAHUN 5BULAN memang beratt wooo..Sakit tangan akuu --' tapi takk pe,d sebabkan rindu,aku sanggup..Wee~
Mia ni,seorang yang sangat manja,kuat merajuk  (okk,aku takk tahu perangai ni dia ikut sape,ibu and ayah dia tak kuat merajuk setahu aku,tapi aku rasa ikut aku kot..Bhahah :DD) ,noty,funny,comel,bijak,cepat belajar,suka menganjing cam aku jugakk,haha *semua ikut aku kan :p ,suka tiru aksi orang and sebagainya..Heheh :)
Then,ade sekali tuu,bila aku tengok dia buat2 tido dekat riba aku sebab taa mau makan bila ibu dia nak suap diaa *pandaikan diaa..haha,ikut sape?makcik dia lerr :p
Tetiba pulee aku ter pk kann best if aku ade anak mcm diaa.. --' Wth laa!Tetibe pulee teringin nak ada anak..Adess,ok selamani aku memang tak de la terpk pasal anak ke beranak ke pregnant ke,even kalau berangan ke,memang merepek punya and selalu aku berangan sesaat cuma,tapi sejak kau muncul dlm hidup aku,aku jadi terpk pulee =..='
kau la nii.ajar aku berangan pasal masa depan..Adeeh,okk,asal ter pk pasal kau lg ni..Haisyhh...Want to know something?Kau la satu2 nya lelaki yg fikir sampai kawin,and ada anak dengan aku.. :(
*ok,jangan fikir yg BUKAN2 OK!Dia cuma berangan nak kawin dengan aku and nak ada anak je okk..Tapi,if dia pk lain,itu aku takk tahuu =..=''
Takk pernah ada lelaki yg begitu serius dengan aku sampai macam tu sekali..Oh DAMN SAD!:'(
Hahaa,mybe tu salah satu sebab aku ssh nak lupakan kau kott..Sebab cara kau layan aku,macam kau layan seorang puteri..So sweet :) Then,aku ingat lagi,kau ckp kau nak jaga aku kan time pregnant nanti,sumpah jika dulu mybe aku rasa sikit geli sebab mcm terlalu awal kott pk psl benda tuu,tp  sekarang aku rasa mmg sgt sweet :'(
Impian kita nak ada anak kembar and ada lesung pipit takk kesampaian kan awak :')
Hhahha,nak buat macam mana..Tak de jodoh kan..Hurmm,tetiba aku teringat pulee aku ade mimpi dlm beberapa minggu yg lepas..Mimpi untuk 2 hari tu memang TER-sangat lahh pelik+merepek=kerepek ..Hhaha xD
Hari pertama aku mimpi,family aku buat majlis,ta pasti majlis apa,tapi macam majlis kesyukuran...For what i dun know--'
Then,that time aku tengah duduk dekat kerusi dkt dlm rumah tgk orang lalu lalang..Suddently,aku text dengan BFF akuu *lelaki okk.. ;)
Then,aku tanya dia dekat mane and dia cakap dia dekat rumah sebelah..Tetibe pulee dia dduk rumah sebelah jiran aku iaitu wawa.. --' Apa punya auta laa mimpi ni...Then,aku suruh dia datang rumah and dia pun datang and trus masuk jumpa aku..Tetibe aku tergamam sebab rupanya kita orang PAKAI BAJU SEDONDON laa weyhh!Aku ingat lg colour dia..Colour kuning same and kain satin!Pergh!Tererkan aku bolehh ingat..BAHAHA XD ,ok bkn tu masalahnya actually --' ,lari dr tajuk pule , =.='
Masalahnya,awat kte org pakai baju same?adehh,dlm mimpi tuu tadee pun ckp psl kte org de janji nk pkai baju yg samee,and stahu aku baju kain satin cuma tok lelaki je..Awat baju aku dperbuat dr kain tok baju lelaki?WTH laa! --'
And,aku mcm ter pk,adakah mimpi tu bermakna aku de jodoh dgn dia?Adakah itu bermakna dia tu jodoh yg aku cari selamani?Tapi setahu aku aku takkde pun buat solat mintak petunjuk pasal jodoh aku..Then,apakah maknanya mimpi semua itu?Takkan cuma mainan tidur?Pastu,muka dia ann,pergh putih berseri2 macam ade sinar d wajahnya..Haisyh,Then,bila dye perasan baju kte org same,dye cuma tersenyum..Dahh kenapa diani?Mereng agaknya --'
Terus aku terjaga lepastuu..Esoknya pule,aku dpt mimpi yg lg sangat anehh..Aku mimpi aku kawin and pregnant..WTH LAA!!
Aku mimpi mak aku nak aku kawin even masatu aku cuma berumur 18/19 takk silap..Then,aku sruh mak aku carikan suami..Muka dia aku tak nampak sebab lpstu je dia kena pergi jauhh..Tak tahu sebab dia meninggal or sebab nak kena pergi kerja jauh..Then,takk lama lepastu aku pregnant..--' Tapi ,yg aku tahuu and aku rasa,aku yakin sgt aku rasa aku sgt2 sayangkan anak aku tu..Aku jaga dia betul2 even baru pregnant around 2bulan kot..Petua mak aku semua aku ikut..Wooo!Then,one day tu aku rasa haus,and da bukak pintu petis ais..Pastu,tetibe de org panggil aku dr depan (ruang tamu),aku pun jenguk r kepala dr atas pintu peti ais tu (ada 2pintu)
Tetibe perut aku terempet kat atas pintu peti ais tu and aku rasa sangat sakit..And masatu aku rasa cuak teramat sgt takut pape jd kat anak aku..Yang weird nye aku terus terjaga and pegang perut aku sambil rasa nak nangis takut pape jd kat anak aku..And u know what,kesannya dr mimpi tu,aku rasa macam aku suka and syg sgt kat bebudak..And aku mula ter pk psl ank =..=''
Adusyhh!!And sometimes aku akan pegang perut aku sendiri and cakap what will happen if benda tu jd betul..Haiyshh..
Adakah mimpi tu yg gila or aku yg gila?Ada org cakap if mimpi mcm tu,means ada org nk kenekan kte *guna2 ,tapi awat aku rasa sayang pule dkt baby and and asyik ter pk kan best if dpt anak yg comel mcmtu.. *hey,hey!!aku takk gatal nak kawin laaa --'
Adakah tu cuma mainan tidur or satu petanda?Aduhh pening gua ni bro haha..Weirdkann?Hurmm,begitu la ceritanya..Haha.. :))
Btw,lupee pulee,petang tadi aku pergi cs wif my BFF ,FARA and WAWA pergi carik hadiah tok my BFF ,MAMIM..haha..Nama samaran dia je tuu..Comel takk nama tuu?HAHA,takk?woi woi..aku yang buat okk ;p
Nama sebenar aku takk boleh btaww..Hahha,takut dia marah..Dia ann taa suke gosip mosip ni..Hahaha ,apeelaa diani..Pergh ann!Satu cs kott kte orang pusing nak carik tempat tuu tapi takk jumpa2 last2 punn tak jumpa sebab dia renovate..WTH!adeehh,awatla buat tima aku nak buat benda alah tu..Haisyhh!Then,terpaksalah cari alternatif lain tok buat jugakk,tapi syg,xberapa nk memuaskan hatiku ini..Hee,tapi xkesaa laa,asalkan ada kann :))
Credit to wawa yg sanggup teman aku and tlg aku buat benda alah barutu..Benda apa?Shh!Mana bolehh bgtauu..Its secret :)) And also to Fara yg sanggup ikut kehulu kehilir teman kte org and last2 dia takk dpt beli barang dia..Kesian,sory fara,nanti next time ara teman beli barangtu ok..Hee :))
Okk,thats all for today,Beserta lukisan hiasan hati ini,aku sertakan sekali pic anak buah aku..Nak tengok boleh,amek JANGAN!If aku tauu ade yg ambil,aku pancung kau!Tahuu,its not a joke,its serius..So,jangan menggatal nak amek okk :))
Thats all ,gud night,sweet dream,pai2,salam and as usual DON'T MISS ME SO MUCH!(^_^)


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment