Followers

Monday 30 April 2012

Biarlah ianya berakhir :')

Assalammualaikum awak :')


   Tadii awak text saya kann?Awakk tanya sayaa dapat takk matrik.. :')
Sungguh saya betul2 takk sangka awak akan contact saya lagi.Apatah tibe2 awak text saya kan :')..
Sayaa ingatt awak da xnk contact sy lagii..Sayaa takk tahuu mcm mana nak describe perasaan saya..
Semuanya bercampur baur.Tidak percaya,bahagia,sedih,kecewa,semuanya :'(
Tapii saya takk balas text awak kan?Maafkan saya wakk..Maafkan saya andai sy buatt awak tertunggu2 :'(
Tapii saya takk boleh contact awak lagi..Sebab saya memang da xnk contact awak lagi..
Saya takutt..Saya takutt harapan ni akan tumbuh lalu berbunga kembali.Saya takutt sebab hati ini masih lagi pada awak dan sayang ini masih lagi bersisa d hati ini... :(
Sayaa takutt saya akan kecewa bila saya reply text awak ,awak xkan balas lagi text saya tu..
Sebab awak selalu buat mcmtu kan awak? :(
Tiap kalii awak buatt mcmtu,saya rasa sedih wak,saya rasa kecewa,hati syaa terseksaa..Dann
saya takknak nanti saya akan marah2 awak,kutuk2 awak..Dann saya takutt andai hati ini makin kecewa
dan makin sukar hati ini untuk diubati.. :'((


Cukuplah awak.Biarlah haritu hari terakhir saya nampak awak dan haritu hari terakhir kita contact.
Janganlah lagi kita contact sesame kita dan berjumpa lagi lepasni..Saya takk sanggup nak pandang awak dari jauh,apatah lagi bersua muka dan pandang mata awaktu :')
Saya sudahh penatt untuk paksa hati saya lupakan awak..Saya dahh penat tuk cakap pada diri saya yang kita memang da xde harapan untuk kembali bersama.Tiap kali awak text saya,sms awak datang dengan seribu harapan pada saya.Dan awak akan rentap kembali harapan tu bila awak takk balas sms saya ataupun dengan cara awak yg layan sy xnak (*-*)
Kecewanya hati saya cuma Allah je yg tahuu..


Jadi,biarlah kita terus seperti ini wakk..Biarlah harapan ini terus layu lalu menjadi kering dan pergi jauhh dibawa angin yang akan datang suatu hari nanti..Sungguh perit semua ini..Malahh tadi sepanjang harii saya teringatkan awak.Awak apa khabar,sehatke takk,tengah buat apa,dah makan belum,masih suka skip makan ke,masih kuat rokok ke,then..Makin kuat ingatan saya pada awak masa sy tengok kebanyakan orang dekat cs ade couple..Jalan berdua,mesra..:')
Terus saya teringat masa awak ajak saya pergi cs dulu..


Awakk ingatkan? :')
Sampai sekarang saya terfikir,apa agaknya kalau saya ikut masatu,mesti best kan :')
Hurm,tapi benda tuu da lama pun berlalu..
Then u wanna know something?
Abang saya ada tanya pada saya pasal awak..Hurm..
Dia tanya kte still contact takk,ape jd antara saya and awak..
Sya cume mampu ckp yg kte da lame da xcontact.. :)
Maafkan saya  awak..Di atas semua salah dan silap saya :)
Saya harap awak akan bahagia.
Dan untuk soalan awak tadi..
Saya takk dapat matrik sebab saya takk apply..
Awak dapat ye?Baguslaa..Kejarlah cita2 awak even awk sebenarnya takde cita2..haha xD
jangan marah (^_^)
Selamat Tinggal awak :')


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment