Followers

Thursday 26 April 2012

Aku Pening!!! =..=''

Assalammualaikum (^_^)

Hahaha! =='
First thing is...Akuu takk tauu aku dahh ok ke blum sejak dr semalam..Adehh --'
Then second thing is..
Aku geram tahap GABAN!!!niii...=..=''
Wth laa!Picture untuk lesen p aku tersangattla  hodohh!!!!!!!Sumpah rasa nak cekik jee laa tukang photographer tuu..!!DAMN!!!Dahh laa suruh aku lipat tudung ke dlm    *tudung pashmina aku!!Ngokk!!
Maneede org lipat selendang ke dalam?NGEKK!!Manee kw blaja itu fesyenn haa? =..=''
Rosakk!Dahhtu xbolehh nk senyumm..Doll!!!Takdee org laa yg ckp buat pic lesen xboleh senyumm
Dahh xpepasal pic lesen aku LEBIH TERUK dari elien..--' adehh..
Dahhla tuu...Mahal nak matii tahuu!!!!!Biasa rm12 ni dia p paw aku rm18!!!!


Omg!!!! =..=''
Ngekk ngokk laa..Haisyhh!!Then aku pergi beli hadiahh my mom at JBI..Hurm..After that balikje terus sambung buatt card burfday for my BFF tuu..Okk,sumpah aku sendiri ngeri nak tengok kad tu! --'
OMG!Seriously aku memang mcm rasa xnk bg langsung kad tuu...Adehh!Dahhla mcm merepk..Huhh!!
Ya Allah!Honestly memang rasa nk balingje..Bila d pk balikk..Kenapa yekk tetibe akuu buat kad tu untuk dia?
Sampai skrg akuu xdpt jawapan tu..hahaha!xD

Fara ckp sbb ade something terselindung d sebalik hati =...=''
Ye meii?Then benda lg satuu yg aku risau ialah camnee akuu nk bg hadiahh uu dekat diaaaa????
Makk aku suwo serbu dia dekat pitza sane..Bhahahah!!! :DD
Adeq akuu unn suruh same..Hahahadoii =='


Fara suruh jumpa je dia..
Aku pule rase mcm segan ade...Hadiahh akuu tu aku tgk mcm tok bebudakk..
Dahhla si mamim tuu terlebih matang..Ngeheheh :p


Thenn,aku tengok dia mcm xsudi je nk jumpa aku :'((

Saddd!Lagii laa berbelahh-belah bahagi darab dan tolak aku nk jumpa diaa..Damn!
Akuu mcm nk pass dekat org lain je..Haisyhh..
Tpii nanti dia katee apee pulee kann..
burfday dia..Kalau bolehh aku nk buat hari tu hari plg bahagia dlm hidup diaa..Tapii aku xmampu :((


Canee ni cane nii..Somebody help me!Hurmm..Ttaauu laa sayee..Tengok je la nanti..And btw,hari aku memang sgt penuh dengan aktiviti..Huhh!!Penat oden..Dari satu ke satu..
Buat pic lesen->makan kfc->cari hadiah my mak->decorate dia punya card->bungkus hadiah->mandikan lala *my kucing :))


ANd BTW kann kann,nk cite nii..Tetibe my LALA jd baekk pulee..Lepas mandi tuu siap jilat dia punya badan atas riba aku..Hhaha!Sebelum ni lari jauh bwh kerusi or meja xnk dekat sebab geram kte mandikan dia..BHAHAHAAH!!

Then selalunya kann dia akan cekau akuu..Hhaha,tapi malamtu kemaenn manja dia..Hoho..Mybe sebab aku kasi pujuk dia time mandi katee nnti dye busuk,da berapa bulan xmandi..Bhahaha!!
Then terus dia baik..Mybe takutt xde orang nk couple ngan dye kot kalau busuk :p
*its merepk time :D



HIKHOKHIKHOK (^0^)

Okk,thats all for today,gudnight,sweet dream,pai2,salam (^_^)
And,as usual DON'T MISS ME SO MUCH! ngehehe


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment