Followers

Saturday 21 April 2012

Weird! -___________-

Assalammualaikum semua :)

       Mesti korang rindu nak dengar cerita baru dari aku kann :DD
Tak rinduu? --' ok itu kejam :'(
Merajuk laaa!HAHAHA XD ok itu gedik =..=''
    Heheww :p
 Tak kesaa la,blog aku,nak menggedik sape boleh marah :pp
Hhahaha,ok straught to the point dun belok2..Hihi >__<
Actually,harini aku sikit ok dari semalam :')
Yeelaa,sedang belajar lupakan dia la ni..So,aku ikut laa mak dan adeq aku kuar even thought aku rasa tired sekali -____- damn tired!Slah aku jugee tido lambat sebab mengupdate blog..Adeehh --'
Then,bila da siap2 tuu,aku tanya laa mak aku nak pogi manee..Dengan sepantas kilat adeq akuu kate mauu pergi JBI...WHATT!!!!JBIIII?WTH laaa!!!


 Gilaa ke hapeee nk p sane?OMG!PleaSE say you just kidding midding je..Please dont!Aku da muaakk tahap gaban ni nk p sanee.. -___-
   Belum kira lagii dengan kemuakan dorang warga JBI dengan muka aku = ='             *oitt!kejamnya korang!

      Then,pe agyy ann..Start la bebelan aku dari a-z 1-100 alif-ya...Hhahahah!--''
Then,bincang punya bincang sume setuju p pm je then tengok wayang :DDDDDDD  yayyyyyyy!!!!! (^0^)
fuhhhh!lega bebb..bahhahha :p
Then,kte orang tengok citer the battleship            *betulke takk ejaan movie ni aku tak pasti ,haha xD
Pergh!!Filemm tu memang superb!Memang best gilerrr laaa..Heee (^_^)
Cuma ending dia takk mcm dlm jangkaan aku..Hahaha!Aku ingat ending dia alien tu akan berbaekk
dengan manusia d bumi ,yelahh..planet dye org kann lebih kurang same jee..tapi?musuh rupanya..adehh --'

         Dahhla tuu,dorang xkacak apatah lagi bergaya pulee tuu..Hemsem lagi jejaka2 d bumi ni..hahaha :D
Gatal?EHH,haruslaaa..haha :p   *ehh dah2 wahai jejeak sume,jgn nk over prasan sgt aku puji ni eehh :p
   
    LAgi satuu,aku rasa predator lg hemsem berganda dan macho berganda2 dr dia..HAHAHAH (^0^)
Pelikk?Sory.selera aku mmg pelik :p
Hhehewww..aku memang minat ngan predator..hihi..Bg aku dye sgt cute and sweet =..=''
HhhHAHHA,SAme as joker..

        aKU rasa joker lg cantik menarik tertarik kw memang deboom dari batman..wkaakka xD
Then,first time aku tengok wayang pm ni ramai pengunjung..Hhahaa,selalunya sorang dua je -____-
Kalau ramai punn sbb dorang tgk wayang tamil..And as usual,nk jugee aku tgk citer tu bersama dorang sbb nk tahuu pe yg best sgt..Tapii takuut xde sari kata puleee..

       Kang xpepasal aku kejung dalam tu = =''
Hahaha...

       citer uu mmg superb..Cuma,yela,ble citer english..U know la kann..Mestii ade babak cium =..=''
Agak2 klw xde,mati dorang kan?opss!Doll,and mcm biasa,aku tgk kanan,kiri,atas,bawah,belakang tp tidak depan..HAHAHA!BAEKK kann aku :D hihi,takk tipu okk --'
cuma ade laa sesaat dua aku trtgk skit..haha! --' bkn slh akuu
      spe suwo babak tu lama nk mamti..adehh!-______________-

okk,then aku nk citer sikit..Aku ade text dgn someone yg aku kenal dr fb..Okk,dia lelaki,next lukisan hati nanti aku kenalkan okk..Sebabb dia punn asyik suwo aku tulis psl dia je..haha --'
Apeelaaa,,tapi dia kwn je okk..Harini,esok xtauu +.+
Dari dulu aku text aku xprasan pun mendeni..Tetiba td pule aku terperasan cara dia text sama mcm si DIA text aku!!!OMG!!!!


      wEirdd!!!!!Akuu mmg terkejut giler ble dpt tahuu..
Nakk tahu pe yg sameee?Takkde,actually,DIA kalau text,dia suke ltk koma and ttik kan blakang..contohnya mcm ni..
'bla and bla and abla,."     nampakk x????    *,.
Haaaaa..tanda tu laaa..
          setahu akuuu
                  memang jrg org gune cre mcmtu --'

               even,aku tk prnh unn nmpk org gune kecuali budak berdua ni =='
adessss....!

           okk,aku da mule pk bukan2..samda dorang org yg sme or budak ni spy DIA..apelaa mira nii +.+


         Theenn,aku citer la kt budakni..hahaha..Ok,the end..haha..singkat je story aku..haha :p
Wait2...lupe puleee -___-


        malamnye sblum aku update entry nii..aku sibuk edit lagu tok blogni..Hahaha!
Laguu dlm blogni khas tom DIA..hahaha..kebanyakannya lagu kte org :')



        Andd lainnya lagu mengenai kte org..ahaha..And,esok aku nk edit lgu tok blog lg satu..Lagu dlm blog agy stu puleee khas tok BFF aku..heheww :))
BFF akuu tuu lelakii..nanti korang tauu la :D
hihi..Shh!!!
Jangan btaw dia..nanti dye sbok dengar satu2 lagu tu =='
           Dia tuu suke buat something dlm senyap..hihi ;)


         Hhaahhaa,Okkklaaa..Btw,line internet td cam taikkk!After mak aku byr bill trus xde line..bengong!!Tiap kali lepas byr bill mesti mcm tu tauu..NGAK!Ngokk!NGekk!!NGikkk!NGukk!hahaha --'
Tauu aku tak bayar bill..hihih >__<            *okk,mak aku bukan aku :p
         
                         Ok,,aku ngantuk..gud night,sweet dream,pai2,salam and

              DON'T MISS ME SO MUCH!(^_^)
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment