Followers

Monday 30 April 2012

Cerita si Nino :))





Kehadiranmuu memberi sinar kebahagian kepadaku
Kehadiranmu menemani sepki ketika dia semakin jauh dariku
Kehadiranmu membuatku yakin masih ada yang menyayangiku
Kehadiranmu amat bererti buatku
Kehadiranmu membuat diriku terasa begitu disayangi
Kehadiranmu buat rasa dihargai
Kehadiranmu membuka semula hatiku
Dulu hingga kini dan mungkin tok selamanya
Kunci hati ini milikmu
Jika ia terbuka kembali
Mungkin sudah tersurat di ATAS sana
Bahawa PEMILIK SEBENAR
Jiwa dan raga ,hati serta jasad ini
Mahu ianya TERBUKA KEMBALI
Buatt seseorang yang sudah
BerJODOH denganKU
Sejak dari awalnya
(^_^)(^0^)




                                               Kauu sering membuat ku tersenyum sendiri
                                       Termenung sendiri
                                                     Tergelak sendiri
                                         Menangis sendiri




                                         Kau membuat aku menunggu waktu malam untuk menghubungimu
                                             Kau membuat malamku indah kembali
                                      Kau membuat malamku berseri kembali
                                                  Kau membuat mimpiku bahagia sekali
                                      Sperti aku tidak ingin keluar dari mimpi itu





                                        Akuu akan sentiasa tersenyum melihatmu
                                           Aku sering tersenyum saat teringatkan kau
                                       Teringatkan gelakmu,matamu,senyummu,gaya kamu
                                             Cara layananmu,rajukmu,manjamu
                                                 Dan Semua TENTANGMU :)




                                      Dia yang jadi mangsa buliku saat marah terhadapmu  ,hihi >___<
                                            Dia yang jadi saksi air matku mengalir kernamu
                                    Dia yang jadii saksi saat aku tersenyum teringatkanmu
                                           Dia yang jadi saksi melihat aku berangakanmu (^0^)
                                   Dia yang jadi saksi saat aku geram disebabkanmu :)




                                                   "Awak,nanti jangan nakal2 ok ;)''
                                        Masihkah kau ingat pesanan tiap hariku itu? o.0



                   

                                        Nii balasan awak sebab suka usik saya
                                               Suka buli saya
                                           Selalu merajuk dengan saya
                                               Takk mau pujuk saya
                                         BAHHAHAHAHAHA :DD


                                         

                                 Nii hukuman sebab saya sayang pada awak NINO (^_^)(^0^)


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment