Followers

Tuesday 24 April 2012

First Time!


Assalammualaikum (^_^)
Hyee hye hye hye!!Hahaha xD
Rindu aku takk rindu aku takk?HAHAHAH :P
Gedikk sekali sekala takkpe kann..whahaha -_________-
       So,apa khabar semua? :))
Akuu sihatje tapi agak peningla +.+
      Asyiik tido lmbt je kann..Ini laa padahnyaa..HAHA =='
Btww,harini aku nak citerr sikit..Hihi :)
       Aku and my BFF aku si FARA harini buat Burfday card..Hooho (^0^)
Akuu buat untuk my bff tuu si ehemm ehemmm..nanti aku btaw pd mse yg sesuai ok..HAHAHA! :P
Actually,aku rasa nii first time akuu buat card untuk lelakii doll --'


    Akuu sendiri punn actually takk tahuu kenapa aku tetibe jadi rajinn tokk buat card tok dia even aku takk thu cmne nak buat..bhahahah xD
soo,ape lg..hentam je la
       bhahahah :DD


Then,selamat si FARA tuu bawakk buku contoh camnee nk buatt card..Andd de satuu design tu tarik perhatian aku..hehew :)
Theenn,pe lagii..bedall laa      *da mcm nk makan daa bunyinya =='

Tapii aku kasii tukar sikit itu design..And esok aku and fara akan sambung buat lgg..Hhaaha!The prob is awat card akuu mcm bercirikan keperempuanan? =..=''
Ok weird!Haisyhh..Namaa pun pompuan yg buat kan..Hahahah

Ahhh!!!Hentam je laaa..Lantak p laa..Kira untung aku buatni..Hoho..
Actually burfday dia yg lepas aku de beli card..Tapii takk tahuu nak tulis pe punya pasai last2 akuu takk bg pun card tuu..Adehhh! --' sampai skrg ianya still kosong and takk tauu ltk mne..haha xD
And actually aku de beli mug untuk dia thun lepas..Sekalii ann..Dh beli

Balikk je rumah de tulis I LOVE YOU SO MUCH!puleee dekat itu mug..-_____-
Apee lg,aku kasi simpan la itu mug..Huahahaha!Xkann nk bg pule kan..Kangg xpepasal dia blik blek kt aku..Nayaa aku mati sbelum kawin..Bhahahaha!OKK,mood gatal dtg balik :p
Tapii,dia pernah ckp yg lelaki terimaa je sume hadiah yg org bg..Cumaa antara kutuk blkag and x je laa..HAHAHA!Korang rasee dia akn kutuk aku x if aku bg mug tu?Ngeheeehehe xD


     Andd tahun ni kasi special sikit..Butt!tu punn aku punya hadiahh ntah pape..WTH!Honestly akuu takk tahuu mauu bg ape kt kauu broo..Hhahaso,sorry la yekk kalau hadiahh uu cam hapee..Adoiidoiidoii! =..=''

      Andd,btw makk aku da tauu aku ade blog..DAMN!Matii aku!mak akuu boleehh pule ann terperasan akuu buka blog time on9 dekat ruang tamu..haha,pdn mukee kw mira --'
Selamat akuu xde merepek psl family d sini..hoho..


      Andd btw..u know what?mak aku tauu taw yg aku beli hadiah tok bff akuu tu..Bhaahah!sekrang mak aku da mula terbuka skit psl lelaki..ngehehhee :DD
Actually mak akuu takde laa tertutup sgt psl lelaki..cuma msh skola ann dulu..huahahaha :p

   Andd aku rasaa ann mak aku anggap kte orangni couple la..OMG! -_________-
Andaii saja bendatu betul....haha!err...no kemen +.+


    Tapii kte orang hanya berkawan baikk jee..Buatt mase nii laa..Masa depan akuu takk pasti..Jeng jeng jeng (^0^)


Okk,thats all for today..Good night,sweet dream,pai2,salam and


as usual DON'T MISS ME SO MUCH!

oohh lupe pulaa..Actually ann..aku rinduu sama diaaaa la..sadd :'((
Oit oitt!Bukann DIA LAAAAA!!!!Tapii diaa!
Diaa tu sapeeE?Kawann baik akuu tuu laa..adehh =..=''
Yess!i miss him..dun know why o.0''

Tapi aku rindu nak borak ngan dia..Dengar suara diaa yg mcm baby tuu..Hahaha!Baruu bangun tidur punn  
      suara still cute..Agaga!kembang laa dia if tauu aku puji dye ni..hehew xD

Thenn,aku rindu nakk dengar lawak diaa tuu..Hahhaa!Nganjing dia tuu..Kerasa kepala yg suka nk menang  
             kalau debat ngan aku tuu..Hhahaha..Diaa memang ann..Kalau cakap ngan akuu nak menangje..Sometimes,bagila  aku menang jugakk ann..Hhahaha! :DD

 
Thenn,rinduu nak dengar ketawa diaa yg antara dengar takk dengar tuu..BHAHHAAH!EHH,tapii serius la nii..hihi >____<      *shh!jgn btaw dia okk :p



      Rinduu nk dengar dia bebel aku -___________-
Okk,,diani kalau bebel bolehh tahan jugakk tauu..Hhahaa :DD
Kalah akuu..ngehehe..


       Andd dia nii kalau nk tahuu sebenarnya JIWANG juagkk tauu!Kataa je xjiwang..pui!HAHAHA
Sekalii dia bukak ayat cinta dia tuu..Pergh!haha..And kalau daa jiwang ni..confirmlaa kann dia romantik..
Hhaaha!


                         Akuu takk pastii la sgt sebab akuu belum pernahh jadi GF diaa..Hihi :)
Tapii aku yakin diani kalau ade GF confirm dia syg ,setia and jaga habiz dgn GF diaa tuu :))
Sebabb akuu err..kenal ngan diani..Actually,sometimes aku rasa aku mcm kenal dia mcm takk :((


Sebabb diani suka pendam sendiri..Sakit sdih sume dia telan sendiri..Kesiann dia..Diaa ni baikk tauu kalau korang kenal..Shabat yg sangat baikk..Evenn honestly,dia lelaki terbaikk aku pernah jumpa (^_^)
Akuu berani cakap sebab bg aku diani almost perfect...Cumaa dia tuu je haa merendah diri sangat!


Even kalau nk tahuu dia ni hemsem sebenarnya !Heee :))
 Cumee dia kalau amek pic sukaa men2..Hoho!Evenn kengkawan aku and adeq aku and kawan adeq akuu sume kate cmtuu..HAHAH!Thenn aku cuma jawab  "laa,baru tauu ke?"Bhaahah!


Takk cayee ,tengok sendiri..Hoho..Ops!sorry..aku takk beranii nk ltk pic diaa...Kangg dia ngamuk,kaki aku makan..Agaga!Klaau takk kaki aku makan..Diaa makan aku nantii..hikhokhikhok :DD


  Diaa seorang yg low profile tapi hot!Aku berani jaminn sebab dari dulu akuu tauu ramai budak suka dia..Evenn,masa darjah  6 punn kemaenn ramai budak suka diaa..Haaha..Okk,termaasukkk aku actually
-_____________-       *bhahahaha!ok jgn gelak!dahh shhhhhh!!!! = ='



Sekarang lagii ramaii kott minat dia..haha..im not sure but i think so :)
Whatt bout mee?Hurrmm!adeeelaa..haha :DD


watpee nk bgtauu korang?Kalau akuu kataaa still suka korang bolehh tolong ushakan dia untuk akuu meyhh?Takbolehhkan..hihi ^^
    Thenn for what aku btaww?Whatt?Korangg nk usha dia if aku takk suka dia? -___________________-



Berani kauu!!!!!!No wayy!HAHAHA! =='


Btw,adeqq diaaa sangatt comel (^________^)


Akuu sukaa adeq dia..Bukann suka nk couple okk --'
Im not that desperate =..=''



    Akuu sukaa tgk adeq dye sbb dia cute,,Andd want know something?Takknk?aku dulik pee..AKuu nak tulis jugak xD



Adeq diaa samee je mcm dia mse kecik2 tauu :)))
Kecik,comel,pemalu  *sometimes,haha xD
funny,kuat majuk..Bhahaaha..Sekarang jee dia  tough,dulu samee je mcm adeq dia..Hihi
Bilaaa aku tgk adeq dye..Sejibik mcm diaa time kecik2..hEEE..Adeq diaa kawan ngan adeq aku sme mcm ngan aku and dia dulu :)

 Cuma bezanya..Adeq dia lg muda dr adeq akuu..But US!Samee umur :))

Andd adeq akuu tuu ganas,kuat bebel,suka buli orang..Hhahaha!Soo,kesiannla kann adeq dia selalu kena buli ngan adeq aku..Hihihi (^0^)


And ku pulaa..Aku kann baekk..Manaa pernah buli dia..Wkakaka!    *okk,teringat pule kate2 diaa
Dia cakap "orang baik xkan ckp dirinya baik " -____________-

  Adehh,diani memang...Baruuje nak angkat bakul sendiri..Hhahaa!Then,bila aku geram,dia mesti ketawa..Hee :)

Thenn,apelagii...Akuu ketawaa je la sekali..Hihi :)))))


Hurmm,kalau nk dicerita pasal diani..Smpai 10tahun akan dtg punn takk abiz u know :))
Terlalu byk..Hohoho


Senang ckp..dia lelaki yg paling rapat dengan akuu..Paling lama kawan dengan aku..Lelaki and kawan yg paling kenal aku and sometimes aku rasa dia lebih kenal aku dr aku kenal diri sendiri..Hhaha :D

And akuu rasa dia lelaki yg pling memahami akuu kot..Bertuahh akuu dpt kawan baik seperti dia.. :))
Alhamdulillah..Syukur kepada Allah (^_^)(^0^)

 Hopee,hubungan kte orang akan kekal selamanya dan masih kekal d akhirat juga ..Amin.




Okk,sebelum aku membebel lebih panjang better aku chow..HAHHAHA XD
take care everyone :))
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment