Followers

Monday 16 April 2012

Kisah Hati Terpendam Sepi

Malamni aku menangis lagi..Menangis di saat melihat gambar kau sambil dengar lagu cinta itu milik kita :')
Aku tak tahu kenapa,kenapa hati ini masih padamu..Walaupun kau dah lama tinggalkan aku.Tiba-tiba aku teringat kisah masa dekat JBI haritu..Haritu mula2 aku pergi sebab nak hantar lesen dekat logine sambil amek balik duit bayaran lesen dia.Tapi tak jadi sebab dia tak kerja so,aku cuma teman my bff fara jumpa BF dia je laa..Haha,kemaen suka dia ^^ ..Masatu aku bawak sekali adeq aku and membe dia sorang and another one membe aku Ashiquin sekaligus  nak tlg dia release tension yg nak kena amek jpj test 4 the second time hari isnin nanti..Macam keling ayat aku =..='
Then,adeq aku beriya nk tgk muka kau secara dekat..Tapi masatu hari jumaat,dah pukul 12 lebih pun..Aku pun ckpla dekat adeq aku yg mybe kau da pergi solat jumaat sbb kau and geng kau semua dahh takk ada dekat situu..Adeq aku mula merengek..Nak tak nak,aku terpaksa la ckp kat dia suruh cari dekat tangga tingkat 1 tempat kau selalu melepak *aku masih ingatkan :')
Then,naik je tingkat 1,tibe2 aku terus nampak muka kawan kauu..Then,terus aku nampak kau tengah tido..Masatu,aku takk tahu nak cakap apa,terus terdiam..Sumpah aku tak boleh tipu diri aku sendiri,aku sangat2 rindukan kau..Aku teringin nak tengok kau dari dekat walaupun masatu kau cuma tengah tidur..Aku tak pedulii..Aku cuma nak tengok muka kau :'( ..Tapi aku takutt,first2 kawan kau da nampak aku,aku takut kalau kawan kau marah aku sebab masih cuba ganggu kauu...Masatu,adeq aku beriya nak tgk kau..Jd,dia ajak kwn dia jln depan kau..Aku memang nak ikutt..Tapi aku tak sanggup..Aku takutt aku akan menangis masatu juga..Jadi aku cuma mampu melihat kau dari jauh..Lepastu,adeq aku cakap muka kau macam budak2 pun ada ,macam skema pun ade..Aku marah dia,sebab bg aku kau sgt comel..Haha xD
Jangan tanya aku kenapa,tp itu yg aku rasa..Then,bila aku toleh balik dkt kau,aku nampak kau dahh terjatuh dari kerusi..Kesian kau,mesti penat sgt bekerja kann..Pagi petang siang malam kerja..Then,merayap pulakk lepastu..Tulahh,aku dah cakap jgn merayap..Degil,dahhlatu,asyik merokok makan takk nak..Kann dahh..Badan tu pun tahu penat tauu..Haisyhh.. --' Lepastu,aku nampak kau jalan dekat belakang akuu..Aku suruh kawan 2 aku semua jln cepat2 sebab takut kau kejar aku sebab nk marah aku sebab asyik2 dekat and ganggu  kau..Lepastu,aku teman kawan aku pergi solat dekat surau..Aku nampak kawan kau dekat luar surau lelaki..Ok,aku tahu kau ada dekat dalam kan..Lepastu,aku keluar balik after masuk sekejap..Aku cakap dgn kawan aku,aku nak kol adeq aku..Tapi,sebenarnya itu cuma sebagai alasan..Sebenarnya aku nak tengok kau ..Bodohkan akuu :')
Masih nak tengok kau walaupun kau dah taknak tengok aku :'(
Then,masa aku kol adeq aku,aku nampak kau keluar,then cepat2 jalan tinggalkan kawan kau..Aku takk tahu kenapa kau buat mcmtu,tapi aku rasa mesti sebab kau taknak tgk aku kan :')
Kau taknak tgk walau untuk bayang aku je kan..Sebab tu kau takk toleh langsung dekat aku and sanggup tinggalkan kawan2 kau..Ya ALLAH!Cuma Tuhan je tahu perasaan aku masatu..Tak terucap oleh bibir..Mungkin orang nampak aku tersenyum,tapi hati aku sunggguh terluka dgn perbuatan kau..Tapi aku xsalahkan kau..Aku tahu ni semua karma dan balasan tok aku sebab buat kau menangis dulu..Bodohkan aku,bodoh sebab tinggalkan kau dulu.Kini aku menyesal tapi dah tiada gunaa..:'(
Lepastu,aku lalu depan tempat kerja kau..Aku nampak mukaa kau masam sgt..Mesti sebab kau terus bad mood after tahuu aku ada dekat situkan..Maafkan aku sebab buat kau moody :(
Bukan niat aku.SUNGGUH!Then,adeq aku ckp kau and kawan kau ada lalu depan dia..Kawan kau tgk adeq aku sedangkan kau xtoleh langsung..Mesti jijik sgtkan aku pd kau sebabtu nk tgk adeq aku pun kau xnk,padahal adeq aku TAK salah langsung..Aku mintakk maaf kalau selamani perbuatan aku sgt kejam pada kau..Tapi percayalah,sekali kau rasa sakit hati,aku  rasa berjuta kali ganda.And aku tak dapat maafkan diri aku sendiri atas kesilapan lepas..Dari dulu hingga kini,aku masih sayang pd kau..Memang betul aku juga sayangi dia..Sayangi kawan karib aku,tapi aku juga masih sayangkan kau..Mungkin kau akan anggap aku player,tapi aku TIDAK!..Aku juga tidak mengerti perasaan ini..:'(
Mungkin perasaan ini wujud kerana kau kunci hati aku yang ketika masih sgt sayangkan kau,tapi pada masa yg sama sayang aku padanya sejak hampir tiga tahun lepas masih ada dalam hati..Aku takk mampu hidup tanpa kamu berdua.Tapi kini kau dah pun tinggalkan aku..Jika ditakdirkan dia juga tinggalkan aku..Aku tak pasti apa akan berlaku pada aku..Ya Allah!Kuatkan hatiku..Kau nak tahu takk,aku sangat2 rindukan kau..Tiap kali aku rindu,aku akan lakukan perkara yg sama sejak dari dulu..Cium dan peluk NINO sambil dengar lagu KITA ..Kini kenangan kita saja yg tinggal..Tiap kali aku baca balik text kau,air mata pasti mengalir lesu..Aku tak tahuu sampai bila perasaan ini akan kekal d hati ini..Mungkin tok selamanya..Lepasni mungkin kita xkn jumpa lagi kan wakk,lepasni awak akan pergi jauhh dari saya,awak akan teruskan hidup awak tanpa saya dan saya...???saya juga tak tahu apa yg akan berlaku pd saya nanti..Saya cuma mampu berdoa untuk awak :')


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment