Followers

Saturday 21 April 2012

Puisi Terkahir Buatmu




      Awak datang memberi cinta
Awak datang memberi sesuatu yang amat saya perlu
     Awak datang menyinari hidup saya d saat hidup saya suram
Awak datang memberi harapan d saat saya putus asa
    Awak datang memberi rindu saat saya sudah tidak merasa rindu
Awak datang memberi makna saat saya rasa bersendiri
   Kini awak telah pergi saat saya masih memerlukan awak
Awak pergi mungkin tuk selamanya
   Saya tidak pasti bila saya akan bisa terima ketiadaan awak
Jika dulu saya merayu mohon awak jangan pergi
    Tetapi kini saya mohon awak supaya pergi
Segeralah awak pergi dan tinggalkan saya
    Dan semoga kita takkan jumpa lagi untuk masa hadapan :')


*tidak ada kena mengena dengan 'KEMATIAN'
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment