Followers

Wednesday 18 April 2012

Keliru

Assalammualaikum semua (^_^)
Hee,jumpa lagi yee kita..Rajin giler aku update dekat sini..Hhahah,yelaa,minggu pertama kan :p
Hhaaha,okk firstly nak itroduce my new2 one blog

http://notymotyblog.blogspot.com/


Hee,cer tengok and banding dengan blog ni :D
                     hahaha,ckp pasal blog makin exited puleee   *mentang2 da pandai design :D
      hahaha..Ok,,actually aku nak story morry dgn korangni..Hurmmm
                          Sebenarnya aku sangat keliru    *macam tajuk lukisan hati ni la kan
     Aku takk pasti samada nak pergi or tak JBI esokk..Mesti korang rasa lucu kan..Perkara mcm tu pun nak post ke?--'
      Heyy heyy!Bukan semudah itu okk masalah aku ni..Kalau takk buat hapee aku memenatkan diri menaip..Haiyshh! =='
       Actually for ur information,esok dia last kerja dekat JBI tuu..Adeehh,siapa itu dia biarlah keep as a secret
  *betui x english aku ni --'
         Then aku takk pasti samada nak pogi ke takk JBI tok tengok dia untuk kali terakhirnya 'mybe'! :'(
    Yeelaa,lepasni aku dgn dia mybe xkn jumpa lepas 10 tahun/20 tahun and who know tok forever kann :'(
Haisyhh..Tapi kalau aku pergi,aku nak buatt hape kat sane?Takat tgk dia dr jauhh then balik?Serupa takk          payah kann..Buat habis duit tambang je =..='
   Hhahaha!Aku memang kedakut gini,maklumlah bankrup dahh sejak jd ceo syarikat tanam anggur and      syarikat sebelum masuk ketuk pintu dulu :DD hahahah! ;p
        Then if pergi,karang if terserempak dgn dia or dia nampak,huhhh,,xpepasal kang nampak sgt kan aku nk tgk dia buat kali terakhir --' WTH!Maluu dokk..Lalaalla~
             Then,nampak macam takk tahu malu la pulakk..Ntahh2 dia daa ta mauu tgk aku dahh kan..Lagi dia      menyampah lg ade tiap minggu muka aku je dia nampak =.=''
     Kejam nohh rasa itu haiihh!
Then,apee pulee kata warga JBI yang dah sah2 la naik muakk tgk muka aku ngan BFF aku Fara ni tiap       mingguu..Adooyaiii alahai iayyyyayy!!!
Wth la!Dahhla aku daa nekad ta maauu jejak kat JBI tu at least sampai minggu depan tok kasi dorang rindu sama aku :DD      *okk,perasan dahh --'

Lagipun aku sendiri naikk muakk nak p sana haihh..Asyik2 kedai sama,port same,tempat mkn same,lelaki sama..Nak usha pun dahh takde mood dahh..Hahahahha!!!Gatal giler aku ni :DD
                                 hahaa,kidding midding je ok :p
Tapii,kalau tak pergi kang nyesal pulaa xtgk dia even dr jauhh for the last time..Ookk!Aku pening --'
                                How la how la weyhh!!Somebody help me please!My ultramen sibuk tlong awek seksi d Jepun dia daa ta mauu lyn aku..BAHAHAHA!okk..   *jadi bengong dahh..
      Takk nak tlong aku selesaikan masalahni?Kfine aku settle sendiri =.=''
                Takkboleh harep laa korangni..Kejam betuii..Takpee,takpee..Aku merajuk setahun :D
hahahah.. ;p Gedikk laa aki ni..Aku dulik ape =..='
                               Sooo..Nak tahu jawapan akuu and cara aku selesaikan masalah?Jangan lupa bersama saya di waktu dan tempat yg sama d blog yg sama dgn tajuk yg lebih kurang sama pada hari esok   k..Wkakaka :p
            Okk,thats all for now..Pape,aku kasi update lg :))
                           Take care,DON'T MISS ME SO MUCH!hee (^_^)
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment