Followers

Monday 16 April 2012

Permulaan Dunia Fantasi

Assalammualaikum semua (^_^)
Alhamdulillah,rasa lega sangat sebab berjaya buat blog baru..Baru??So,mana yang lama..Hahah,,tu dah masuk dalam tong sampah dahh = ='
Takkk tahuu la saya apa da jadi dgn blog tu..And malas nak ambil tahu sebab isinya TER-sangatlah merepk..BHHAHAHA XD
Lagipun,blog tuu tahun lepas punya,so wajiblah buat yg barukan..Ngeehehe :p
Sebenarnya jelez tengok orang lain ada blog lawoo2 thats why nak try buat juge nii ^^
Tapi still biasa je,tapi alhamdulillah,lagi BAIK dari yang sebelumni..Susahh woo nak buat,sampai pukul 2 lebih tahuu nak buat..Penangan BLOG nii..Haha :D
Lagipun,dari aku asyik membebel dekat FB then orang kata aku syok sendiri --' *siapa berani katee ha?!
better aku buat blog and membebel d sini kan..hihi :))
Takutt juga buat blogni,bukan hape,
firstly -> takutt sebab nanti ada orang baca luahan hati aku..adehh..wth la = ='
secondly -> nanti ada orang kutuk aku dahhlah dah tahu rahsia aku..mampuii --'
thirdly -> ok,aku buat memalam ,takutt woo,d dalam gelap lagii,takutt momook actually *kfine,aku ngaku aku seorang yg penakut :p
 selamat ada org teman aku text pepagi buta ni..haha..p/s awak,thanks :)
siapa dia,no need to tell :D haha ,hey heyy..kawan je okk..haha..for now,untuk masa depan,takk tahu..jodoh maa..who knows ;)
What ever it is..Nak berterima kasih lerr juger pada my BFF a.k.a my twin NUR FARAHIN haha a.k.a Fara sebab bagi semangat kat aku..HOHO :)
Macihh :p
And thanks pada 2orang pemilik blog yang aku skodeng and 'stalker' kejap *yeke stalker?ntah --'
tok d jadikan sebagai panduan..hihi ^^
Thats all for today,I'm sleepy.
Good night,sweet dream,pai2,salam and as usual my tagline 'DON'T MISS ME SOO MUCH!'
HAHAHA (^_^)
daa
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment