Followers

Tuesday 17 April 2012

Persahabatan Yang Indah


                                         Nama:NURFARAHIN BINTI MOHD HUSNI
                                         Umur:18TAHUN (2012)
                                         Burfday:31.7.1994
                                         No.Tel:014-Tekan2 takk dapatt :D   *Takkan nk bagi pule.mintak r sendiri
                                         Status:BELUM KAWIN,cerr laa try xD


                                        Setelah sekian lama aku menanti
                                        Perhubungan sebegini
                                        Yang amat bererti
                                       Yang memberi sejuta makna dalam hidup ini
                                        Seorang yang bisa menemani
                                       Yang bisa terima kekurangan diri
                                      Yang boleh mengisi kekosongan hati
                                       Sebagai peneman diri
                                      Bukan cinta yang aku cari
                                       Tapi persahabatan yang sejati
                                      Kau muncul saat aku sepi
                                       Saat rasa kehilangan diri
                                      Datang sebagai tanda dikau sudi
                                      Walau kekurangan banyak begini
                                      Aku terdiam tanda tidak mengerti
                                     Punca kau datang menyerahkan diri
                                     Walaupun kadang aku suka menyakitkan hati
                                    Kekurangan lebih banyak dari kelebihan diri
                                   Tapi aku pasti kau jujur d dalam hati
                                     Menerima dengan sejujur hati
                                   Alhamdulillah Tuhan pertemukan kami
                                    Di dalam dunia ini
                                  Semoga persahabatan ini kekal bukan hanya d dunia ini
                                  Tetapi juga di alam sana nanti


                                *Puisi sesaat ini aku dedicated untuk Fara,yang jadi peneman aku saat aku
                                  sedang  putus cinta,time aku sedih,gembira,marah,mengamuk,merajuk,
                                  bengang,eeh semuala..Thank sebab sentiasa ada bila aku perlu..
                                  And insyaAllah kte  jugakk akan sentiasa ada untuk  awak :)..
                                Thanks sebab dpt terima kte yg ntah pape ni okk :)
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment