Followers

Friday 15 June 2012

Tuhan Berikanlah Petunjuk ! :)

Saya tahuu awak sedang cakap mengenai saya sayang :')

Saya tahu ada maksud d sebalik kata2 itu ..Saya tahu awak baca blog saya.

Tapiikan awak,esok pun saya nak pergi JBI laa awak..Ergh ! --'

Ehh,helo,saya da rancang dari awal okeyh..Bukan ikut awak ehh !

Jangan nak perasaan sangat keyh..Ahahaha xD

Saya percaya pada jodoh

Andai memang kita punya jodoh,kita pasti akan bertemu esok

Andai tidak bertemu,saya faham maksud yg Allah sedang tunjuk :')

Btw,saya nk (dipadam )..Ahaha ! And for sure la kann nak beli (dipadam) esok..Yaa ! Di (dipadam) bermulanya segalanya.Dan (dipadam) saya selalu lepak dan teringatkan awak d situ.
Ohh bengangnya -.-

At least ! Saya tahuu awak masih ingatkan saya lagi kan ? :')

Alhamdulillah ! I just want you to know that i will never forget bout you even for a second :)


Okeyh ! Hati aku apasal da dupdapdupdap balikni? Nak kena kaki sampai ke bulan agaknya ni --'
Okeyh,wawa cakap kann waakk !

      *Kadang2ade benda tersurat yg sangat indah menanti kita & kita tak perlu rancang ape2.Lebih manis kalau awak terserempak dgn dia tanpa ade janji or sengaja awk bagitahu.If benda tuhh jadi esok percaya la ada telepati antara korang *

Ohh God ! Tak ku sangka wawa yg garang bolehh jadi jiwang sebegini..Meueheheh xD

Good wawa,awak buat kte tersentuh.Ceewah ! Okeyh,then i will delete tempat mane yg aku 

akan pergi esok.

Semoga kita mempunyai telepati antara kita.Tuhan,dengan hati yg ikhlas,ku pohon restumu
 untuk setiap apa yg berlaku antara kami.Kau rahmatilah.Andai punya jodoh,kau berikanlah 
petunjukmu Ya Allah,Andai tidak lagi ade jodoh antara kami,kau terbangkanlah perasaan 
sayang kami bersama angin yang membawa pergi haruman diri.Dan kau tetapkanlah 
hubungan kami sebagai kawan baik untuk selamanya.
Awak ! Andai memang telah tertulis d buku masa depan saya kita cuma bisa berkawan,saya redha dan saya nak kawan dengan awak.Saya taknak bermusuh dengan awak.Cukuplah selamani kita gaduh2 je kan.Penatlah..Hihi..Salam and take care everyone :)






Nak prgy JBI la esok,.tmpat brmula sgalanye,.:'),.jgan buang 'N',.dia boleh jage awak walaupun wrnenye telah pudar,.^_^,.
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment