Followers

Sunday 24 June 2012

Keajaiban Berlaku ! :D

Assalammualaikum semua (^_^)


Wink 2 :D
Okeyh ,actually akuu ade story mau cerita ni . Hee :D
Firstly , syukur sebab follower and likers aku dah bertambah even cuma satu dua orang and tak sebanyak blogger lain . Akuu bersyukur sangat ! Menunduk kepala tanda hormat dan terharu pada korang semua . Hee :)

Okeyh , stop pasal cerita tu . Then , mira nak cerita pasal semalam ok . Semalam aku balik kg wif my dad , my mom and my sister sebab sedara aku buat majlis kawin belah lelaki . Belah pompuan da buat around twoo weeks ago tak silap . Then kat situ boleh tahan meriah jugaklah . And for ur information dekat situ kenduri kendarat diaa lagi ramai dari org yg dijemput . Bhahaah xD

Biasa la kampung kan . Hee , yg datang pun org kampung , yang kenduri kendarat pun orang kampung .
Hee so wajar la kan ? :D
Yelaa , orang kg kan rajin tolong-menolong .Hikhikhik .
And paling best akuu amek peluang ni tok jumpa my baby boy .Wink ! :D
Hee ,nak tahuu sape ? Ofc la si RADI tuu ..HEhew :D

Di atuu actually anak kepada abg sepupu mira merangkap kepada anak abang ayah mira.HAHA ! Phamm takk ?
Takk paham dahh..Hihi ..Ni aku selitkan pic dia sekali ok .



HA ! Ni la Radi  :D
Comell kan ? Hee
Yang sebelah dia tuu adeq dia
Maya Raudhah 
Hihi
Aku panggil dorang as
RADHI OAG and 
AYU RAUDHAH
Muahaha xD


Alalaa , baikknye dia kann..
Berhati abang ;')
Eeeh , ade ke berhati abang ?Muahah xD


Tapii aku kesian tengok Radi haritu . Banyak kali dia nangis and merajuk coz dia 
asyik kena buli jee dengan Mia tuu .. Erggkk ! Geram jugak aku tgk si Mia tu .
Suka sangat buli and pukul orang . Nak2 dimanja sangat kan !
Aku rasa nak piat je telinga Mia tuu tp takut plak
mak and ayah dia marah . Yela,dorang pun xreti nak piat telinga anak dorang
--' Kang aku plak ditampar nye. Adeehh !
Even Mia tuu anak sedar aku . Tapi tak semestinya aku sokong dia.
Then, dahla Mia tu degil nak mati . Sana sini pukul orang tak kira tua ke muda
sume dia hentam , dahhtu degil ikut pale dia je -______-
Even aku sendiri dah byk kali kne pkul ngan dia
Gilaa kan ! Ank sedara buli makcik sendiri -..-
Smpai mikrofon orang pun dia sibuk bedal nak nyanyi.
Tauu la kau tu pandai nyanyi dari aku . Bhaahah xD Lol!
Ok dahh tu kann aku boleh plak terjumpa dengan bekas guru taekwando akuu !!
OMG !! Gila laa ! Mula 2 aku xprasan tp after tgk dua tiga kali bru prasan !
Then , aku takk tau laa dia cam atau tak pd aku  !
Tapii suddently mak akuu ni boleh pergi dekat cikgu tuu then introduce aku kt dia !
Damn ! Sumpah bengang gila ! Mula2 aku tak tahuu mak aku p kat sne..
Tapii mase balik uu , Aku mcm prasan cikguu tuu asyik tgk akuu je .
Dari td dia ade jugak tgk tp kengkadang jee , tp masalahnya skrg dia tgk then senyum. erk !
Then , suddently pakcik aku merangkap kpd bapak pengantin boleh tetunjuk kt aku .
OMOOOO ! Ni dahh kenapa ni pd pikiran aku ann ! =..=''
Then aku ckpla kat mak aku yg aku rse cikguu tu kenal aku .
Then mase tuu lah terbongkar rahsia mak aku pergi dekat cikgu tuu
And ckp aku and adeq aku pernah blaja dengan dia. Cikgu tuu plak kate oohh ,ptutah
sy mcm kenal anak akak tu ..WHAT ?? Biar betik cikgu nii ! Aku blaja time
form 3 kott.. THEN ,tak lame pung .Around stgh tahun gitu then aku cabutt .Opss !
Bhahahah --'
Tuu yg maluu tu nk senyum kt cikgu tuu ..Habislah kau mira ! Starrt sittuu trus aku cabut jln dulu masuk
bas skola bapak aku..Kih3 >_<
Haisyh !! Tak pepasal !

OHH OHH !
Sebelum akuu lupa yee..Hehew ;)
Pasr ni adlh yg plg mnarik berlaku kt kg tu ..
Nakk tahuu kenapa ?
Sebabbbbb
Hee
HIKHIK :D
akuu ann
EHH gediknya ! :p
Okklah ,aku jumpa
Bukan artis la --'
Mentang2 kt kl aritu jumpa artis.
Hikhikhik :DD
Aku an jumpa lelaki hemsem YAWW !
Fewwitt !
Dia mcm org kg yg tlg kt situ laa
Xtau la bape umo dia tp mcm lbh kurang sebaya or lbh skit dr aku
Hee :D
Dia hemsem woo . Pakai sapu tgn kt bahu dia
Warna pink pulak tu !
Tergugat iman aku woo :D
Tapi akuu tgk dr jauh je la .. hEE :))
Ok , tu jela citer menarik dekat kg aku .
Malmnye kann.
Suddently keajaiban berlaku pd aku !
Wink !
BFF akuu tuu text akuu ..HAHAHA (^_^)(^0^)
Happyy nye !
Even sekejap je coz dia busy ngan mak dia
Tapi aku happy coz ayat dia menunjukkan dia mmg nk text aku tp
malangnya dia busy.Hahaa!
:D
oKLAA,THATS all for today
Take care,salam
and 
DON'T MISS ME SO MUCH ! :)

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment