Followers

Friday 1 June 2012

Rinduuu ;)

Assalammualaikum
Hey youu all! :D
Rinduu akuu takk?Rinduu? Mekasihh..Rindu kau jugakkla..Bhahaha xD
Takk rinduu? kfine itu kejam namanya -___________-
Takknak kawan...Merajuk setahun  (-_-)         *bhahahahah ,gedikknya aku nii



Hurm..Okeyh,haritu akuu pergi angsana tuk beli buku wif Bff aku si ashiquin uu,adeq aku,kwn dye and azalina.....Yeaah!!Duitt akuu banyakk gileer habis dekat sane..
First,aku habis sebanyak Rm48 tukk beli bukuu bm,and buku tulis..bhahahaha xD


Kononnla kann rajin nakk buat nota segala..Tapi takk tau la berapa lama rajin tuu akan bertahan..
+.+


Then,akuu habiskan Rm 36.60 takk silap semataa nak beli 4 keychain and 1 bukuu..
And guest whatt?
Satu keychain tuu berharga rm6.90 woooooo! Damn it!!Mahal nak matii!!
Ni sume gara2 kauu tauu dedeq...Habis duit akuu..--'


Okeyhh..Memang best gila salahkan orang.Ekeke :D


Hurm...Pastu2 okeyh sumpah lupa nak story mory ape..Muahahah xD

*Akuu skrg suke guna muahaha dr bhahaha..Takk tauu napee..Its trend u know -__________-


Okeyh..Ni serba sikit pic yg aku amek masetuu ok :))


Ohh ye,btw btw ann..Akuu da kasi edit aku punya blogni..HEE   :D

tak tauu korang suka or anggap apeee..Tapii akuu suke giler ngan blog akuu..Hee :DD

Daaa bk gambarrrr woooooo :0
Huyyyoo!Pheewittt! ;)

Pic family,bff aku mia sume adee..Heee
Tapi belum perfect laa..Hee
Laguu unn akuu da masukkan about 4 laguu..And ofc la kann adee kena mengena ngan dye :')


Cuma adee beberapa lagu akuu takk bolehh nak masukkan sebab tade :'(
Hurmm sadd!!
Nii lagu yg takk bolehh aku nk masukkan tuu..













Nahh amek kauu aku siap bagi susunan sekali..Muahaha :D
Adee yg antara senarai nii akuu dahh letakk..Mauu dengar?Cehck dekat senarai laguu akuu bawah sekali okeyh :))
Ni aku kasi pic sekali..
And dalam pic nii ade sekali pic keychain tuu..Berbentuk nama HARA
Tauu maknanya? :')
H for Him (nama sebenar dia )
A for Amirah (nama aku)
R for Rina (nama glamour aku )    *glamour la sgt kan
A for A__  (Muahaha,nama manja aku korang takkyah tau okeyh)


Then,first timee in my life mak akuu ajak tengok wayangg memalam gini..
Ngeheheh :DD
SUMPAH AKU SUKEEE GILE!!!! RASA NAK MELOMPAT KE BINTANG JE!
TAK MAMPU KE BINTANG KE HONEYSTAR PUN JADI LAA !! :DD
Happy nieyhh..Ngehehe :DD



Kte orang who is mak,abah aku and adeq aku tengok wayang d PM and tgk Citer Piranha..


Okeyh! Sebelum tgk rasa teruja
Dahh tengok rase nak lempang lelaju jee piranha tuu -________-



Youu know what!Citerr tuu takk bagus tuk d tonton budak 18 tahun ke bawah ! Yeah ! Akuu belum 18 tahun ! Muahaha ! Lagi berapa bulan je laa ! hIHI :DD

Banyak gilaa aksi takk senonoh d sana *_________________________*


Berpinorr mata akyy,,Adoidoi..

Seriuss r..Aku lebihh suka tgk citer predator sepuluh kali dr citer uu..Muahahah (^_^)



Sorrry pengarahhh ! Tapii citer english memang selalu unnn ade benda tuu..Okeyh sumpah ngeri giler tgk piranha uu..Akuu terus jadi fobia nak pergi ke taman tema air..And guess whatt?Makk aku katee 'baguslah,lepasni xya mandi mand lagi'


Bhahahah !! Sumpah kejam giler :p

Tapii yg camm hampeh nyee byk gilerr aksi2 takk senonoh dye letakk..Banyak and lama gila!!


Wth laaa!! Adoidoii !! Takk pepasal penat palee akuu pusing kiri and kanan nak ngelak dr tengok !!Whatt?Autaa?Ehh heloo! Akuu takk suka ok tgk benda tuu! Muahaha ;D


Okeyhh,secara kesimpulannya memang byk gilaa r..Yangg weird nye piranha uu bolehh masuk dlm badan manusia (gurl ) and keluar dari *******
Means tenpat perempuan lahirkan anak pulakk tuu -________________-
Perempuann tuu bolehh takk rase pule tuu

And cuba teka lagii?
Ikan tuu kuar time dye tengah buatt ************ Ngan BF dye? WTH!!!!


And ikan tuu gigit lelaki tu punya bibird..OMG!!DAMN IT!


Gilerr la pengarah dye..Dye punya imaginasi terlalu tinggi -________________-





Then cer teka lagi..Apee jadi..Itu lelaki terkejut oz dye nampak ikan tu then terus dye potong dye punya ******** tuu..Omg! Gila bpak r..Adoidoii..



Errk!Nak tahuu lebih lanjut sila kol tiga-tiga-tiga-bila kol terus gila :D



Hahaha!Nakk tahuu tengok la sendiri loll --'

Okla..Mauu tido..Gud night,sweet dream,pai2,salam and
as usual DON'T MISS ME SO MUCH! (^_^)(^0^)



##Awakk! Sumpah saya rindu awak gila :'( ##
** Mamimmmm! Kauu punn aku rindu jugak ! Muahaha ! :D  tak tipuu nii tauu ;) **




Ni laa bebarang yang menghanguskan duit akuu..Muahaha xD
*Yeah! Konon rajin beli buku tuk buat nota..Buatnya takk tau la 
rajinn ke takk..Hhaaha xD



                                                      Jyeahhh !!!! :'D




                                                  HARA ITS FOR US YEAHH ! :'D
                                                *Its kenangan yoo ;')
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment