Followers

Wednesday 27 June 2012

Thank you ! I love you ! :*

Assalammualaikum semua :))
Harini mira happy sebab dapat hadiah !!
Haha ! Nakk tahu hadiahh ape dan kenapa and for sure dr siapa ?
Muehehe xD
Dari emak and adeq mira kepada mira
Hihi >_<
Hadiah ni for my burfday present
Eeeh ?
Awal kan?
Hee
lAHH ! Bila burfday mira?
Apalah korangni hihi
Burfday mira 7.7.1994 la hehew (^_^)
Tapi dapat hadiah 9 hari awal . Hee , so
tengokla sendiri ok hadiahnya
Mak mira ckp tahun ni males nk celebrate 
Haha
Takk kesa la,asalkan dpt hp 
Tuu yg mira tunggu 
Bhahaah xD




                                                      <3 Syamira




                                                   Patung besar ni nama dia ARA <3




                                                      ARA AND SYAMIRA
                                                            Mama and anaknya Muehehe xD
                                              *Honestly aku rasa 2x patung ni lelaki la .
                                          Ahahai muka dia -.- tapi mak aku kata gugurl
                                                 Gugurl pun gugurl la --'




                                                         Apakah ini ? -.-
                                              Pensel box mybe . haha +.+



Okeyh FYI
 Ni semua HP aku kecuali yg biru tuu aku celok
Muehehe xD
Tu bapak akuu punya tp dia tamau
soo dr terbiar kaku dekat handbag mak aku
better aku guna kan Kih3 >_<
Kiri : csl blueberry (burfday present bila ntah xD )
Putih : samsung galaxy w tahun ni punya , mueehe (^0^)
Purple : burfday present tahun lepas nokia e5
Mybe korang prasan 3 hp aku dpt time burfday aku ann?
Hee , jyeahh ! Mak aku mmg bg hp tok slh satu burday present aku 
hihi , thats why aku selalu bagi mak aku hadiah mahal sikit
hee , bukan nak menunjuk =..=''
tp xsalah bg hadiah mahal kan ?
hee,macam balas budi gitu :)
Oklahh ! choww dulu
take care,salam daa :D

noted : actually aku ade 2 lg hp sayangnya aku ni jenis kalau dahh xnak guna/males
mauu pegang hp akuu akan campak bawah katil berbulan lamanya then hilang..
Omooooo :o
Itulah perangai buruk amirah . HAHA --'

Thanks mum dedeq , lovee youu la <3 (^_^)(^0^)

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete