Followers

Monday 25 June 2012

HARA : Salam Pertemuan Dan Perpisahan Terakhir Buatmu Sayang :')


Awak . Saya nak mintak maaf . Semalam saya bukak 457 sms dari awak dari sejak kita kenal dulu hingga sekarang . Tapi sayangnya , saya tak mampu nak baca semua sms awak sebab saat keberapa sms awak saya baca , air mata ni menitis lagi . Saya tak sangka , air mata ni jatuh kembali walaupun saya telah janji pada diri sendiri saat saya cakap benci pada awak yg saya takkan menangis lagi . Siapa sangka , air mata ni menitis lagi saat membaca 'kenangan kita' . Dan lepas saya baca . Ya ALLAH ! Kini saya makin sedar , saya bayak sangat buat salah pada awak .Kan awak ? :'(
Terlalu banyak saya lukakan hati awak sepanjang perkenalan kita kan awak ?
Sumpah awak ! Bukan niat saya ! Saya tak pernah menyangka perhubungan kita akhirnya jadi sebegini .
Saya tahu ni semua memang silap saya kan awak ? Dulu walaupun pada awal perkenalan kita awak belum sayangkan saya , awak cuba sedaya upaya awak untuk sayangkan saya kan awak ? Tapi saya khilaf !

 Saya salah sebab kecewakan hati awak . Saya tinggalkan awak tanpa sebab yg kukuh . Maafkan saya awak !
Kini saya sedar terlalu banyak dosa saya buat pada awak . Sebab tu awak jadi benci pada saya kan awak ?
Maafkan saya :'(
Kalau dapat diundur masa , saya lebih rela tak mengenali awak dari mengenali awak lalu sakiti hati awak .
Hati awak terlalu baik dibanding saya awak . Hati awak yg suci dan tulus sayangkan saya . Bukan saya . Saya tinggalkan awak sebab saya fikir saya tak boleh terima sebilangan perlakuan awak . Tapi lepastu baru saya sedar ,perlakuan awak yg saya tak suka tulah daya penarik awak . Perlakuan awaktu yg membezakan awak dengan lelaki2 lain lalu buat saya sayang pd awak . Ye awak , saya mengaku saya salah . Maafkan saya walaupun saya tahu awak takkan maafkan saya .


Mungkin , mungkin d mulut awak , awak cakap saya tak salah , awak xpernah salahkan saya , awak xpernah membenci saya . Tapi saya tahu , pada dasarnya , pada hakikatnya perasaan benci tu dahh mula bercambah dalam hati awak saat saya tinggalkan awak . Awak , tolong ! Saya mohon lupakan saya !
Lupakan saya sebagai seseorang yg pernah awak kenal dahulu . Untuk maafkan saya mungkin susah .
Tapi untuk lupakan saya pasti awak boleh kan ? Saya harap awak buang semua nya ! Buanglah wak ! Buang semua kenangan kita termasuk gambar 'kita' jauh2 dari hidup awak . Jauh dari hati awak .
Jangam  n disimpan lagi 'sesuatu' yang sering ' menyakiti' hati awak setiap kali ia cuba mendekati awak . :')
Buanglah awk ! Buang dlm tongsampah !

Memang layak ia dibuang ke sana . Memang d situ tempat sepatutnya ia berada . Ia tak layak dan takkan pernah layak walaupun untuk menjadi kawan orang sebaik awak . Awak , sebenarnya untuk membenci awak pun saya tak layak , apatah lagi menyayangi awak . Dan kini , ketahuilah hakikat ini awak . Bukan awak yg saya benci , tapi NUR AMIRAH MOHD MONIL yang saya benci .
Orangtu yg saya benci . Kerana dia banyak lukakan hati orang yg saya sayang . Terlalu banyak air mata yg dia buat mengalir . Andai saja orangtu dapat saya hapuskan kan wak ? :')
Saya akan buat asalkan orang yg saya sayang bahagia .
Saya sanggup :')

Awak , awak pernah cakap dekat saya
jika saya dah tak mampu jaga NINO lepaskan lah dia .Kan wak ?
Awak , saya nak cakap saya akan lepaskan NINO . Tapi bila dan mana saya masih tidak tahu .
Tapi , awak jangan risau . Saya takkan lepaskan dia ' sorang2'  :')
Saya akan pastikan dia takkan keseorangan . Saya akan lepaskan dia bersama dengan kawan2 dia jugak .
Sebab saya tahu , kawan2 dia mampu jaga dia lebih baik dari saya jaga dia . Kan wak kan ?
Dia pun pernah bagitahu dia bahagia d samping kawan2 dia dan keluarga dia kan wak ? :)


Awak , saya akan buang semua text dari awak . Saya akan buang semuanya pasal awak . Saya akan cuba buang semuanya yg berkaitan dengan awak dalam diri dan hidup saya walaupun sy tahu untuk lakukannya bukan mudah . Saya buat semua ni supaya awak xkan dibayangi saya lagi . Takkan d bayangi kesakitan yg sy buat pada awak lagi .Saya mintak maaf awak andai satu saat nanti awak bukak FB saya , saya dah unfriend awak :'(

Saya takknak lagi awak bukak blog saya dan terluka dengan segala lukisan hati saya . Cukuplah !
Cukuplah selama ni saya sakiti hati awak . Jangan pernah lagi awak hubungi saya . Saya taknak hati awak terluka sebab saya .
Awak  , maafkan saya sebab terkasar bahasa dengan awak selama ni terutama haritu .
Saya tak sengaja . Maafkan saya wak . Andai perpisahan ini mampu membahagiakan awak , alhamdulillah  :)

Saya rela demi awak . Maafkan saya dari hujung rambut hingga kehujung kaki . Maafkan saya sekali lagi .
Maaf kerana hadir dalam hidup awak .
Maaf beri awak harapan
Maaf hancurkan harapan tu sendiri
Maaf sakiti hati awak
Maaf kecikkan hati awak
Maaf buat awak sakit hati
Maaf buat awak susah hati
Maaf buat awak jelez
Maaf buat awak hampa
Maafkan manusia yg bernama NUR AMIRAH BINTI MOHD MONIL ni :'(



*Ya Allah ! Andai kebencian ini mampu membuatnya melupakan aku serta dapat sembuhkan rasa sakit dalam hatinya , kau hidupkanlah kau bajalah rasa benci tu agar rasa benci itu semakin bercambah setiap detik sampai akhirnya dia dapat melupakan aku untuk selamanya . Andai ini suratan takdir aku , aku redha .
Ya Allah ! Kau halanglah dia agar terus hubungi aku lagi buat selamanya Ya Allah !
Jangan pernah kau termukan kami kembali .selepas ini ya Allah . Kau ampunkan lah segala dosa aku terhadapnya . Kau bahagiakanlah dia dunia dan akhirat ya Allah . Kau dekatkanlah dirinya terhadapmu dan orang yg disayanginya dan Ya Allah , kau temukanlah dia dengan seseorang yg mampu bahagiakan dia ,setia da  mampu jaganya hingga ke akhirat kelak . AMIN (^_^)(^0^)
:')


Salam pertemuan dan perpisahan buat kali terakhir dari
NUR AMIRAH MOHD MONIL <3

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment