Followers

Monday 25 June 2012

HARA : Aku Lepaskan Kau Nino :')













  Kadang-kadang kita mencari bintang paling menyinar di langit
  Sedangkan ia dihadapan mata kita
  Kadang-kadang kita tercari-cari pasir di pantai sedangkan mutiara di hadapan kita
  Kadang-kadang keegoan menghanyutkan hati dan sayang kita
  Kadang-kadang kita dibuai rasa sombong dan keengganan mengaku salah kita
  Kadang-kadang kita lupa apa yg kita tinggal itulah yg akan kita ingat dan ingin kembali



     Cinta yang ditunggu tak mungkin ku dapat kembali
  Cinta yang aku nanti tak mungkin ku raih kembali
     Cinta yang aku sayangi tak mungkin ku dakap kembali
  Cinta yang aku damba tak mungkin kembali
     Cinta yang aku rindu telah melayang kembali
  Penyesalan tak mungkin kembalikan dia kepadaku lagi
    Jika ini ketentuan Ilahi aku terima walau hati tidak sudi
  Moga kenangan menjadi yang terindah dlm hidup ini
     Andai dipisah masa dan waktunya biarlah ia terjadi
 Asalkan dia bahagia sepanjang hari



Cinta yang datang mungkin akan pergi
Tapi cinta yang pergi takkan mungkin kembali
Aku belajar menyayangi
Aku belajar merindui
Dan kini aku akan belajar melepaskan kau
Kerana Allah kita bertemu
Dan kini kerana Allah juga kita berpisah
Moga kau bahagia Nino


Aku lepaskan kau ----------------------------------------> Nino :')
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment