Followers

Saturday 2 June 2012

Awak Hemsem Sangat ! :D

Assalammualaikum (^_^)




Yeahh !! Harini aku pergi angsana wif my mom and my sister..Tuk beli beg skola aku coz beg aku dah koyak..Muahah! Mak aku bagi rm50 for each of us..Means tok aku rm50 adeq akuu un samee..
Ngeheheh xD
Adeq akuu mcm biasa..Shopping sakan..Hamboi! Shopping gila tapi pakai wet mak aku even duit dlm beg banyak! =..=''



Then,mase dah beli uu,kte orang singgah restoran sedap corner tok makan.Then,mak akuu suruh la aku beli milk coconut shake..Then mase nak beli tuuu kann !


OH M GOD ! Okeyh ! Sumpah penjual dia SANGAT HEMSEM ! Muahahah ! <3


Gatal loh aku..Tapi dulik pe aku..Ngehehe.. :DD
Dye tinggi macam aku..Putih,tak gemok tak kurus.Sederhana,hee..Kening xtebal sangat,idung mulut sume sederhana..Muehhee..Akuu curik pandang mase dye buat kerja..Hik2  >__<
Muka dye petak..Aku takk tahu umur bape..Tapi mcm same umur je ngan akuu :DD



Shh!Jangan btaw dye aww..Hik3..
Kalau korang xcaya yg dia uu hemsem..Pergi check sendiri okeyh..Kalau dahh tengok tuu,pastu rasa dye hemsem..Jangan lupa mintak no sekali okeyh..Tapi yg gugurl je laa..Yang boboboy tu mintak no..Kaki kang akuu bagi nanti..Gayy ehh?Bhahha xD



Gurau2 :p
Then,kalau yg gugurl tuu dahh dapat no dye..Apelaagii..
Share la ngan aku sekali okeyh..Hihi xD


Tapi kalau korang tgk tak emsem Means tu bukan dye or korang rabun sekejap mase tu..Waakaka xD


And the end bout that story mory..
Another story is korang nk tauu takk?Akuu ann jumpa someone yg mukanya LEBIH KURANG DENGAN DIA!!OH MY GOD!YA ALLAH!sumpah akuu rasa terkejut gilerr..Adoidoii..



Cuma bezanya dye tak putih,macam coklat2 gitu r..And takk pakai spec..

Aku rasa tu adeq dye r..Coz adeq aku unn prasan muka dorang lebih kurang same..OH MAN! --'
Awatlaa muka DIA byk yg klon @ lebih kurang same jee? -____________________-


Tapii aku memang rse tu adeq dye yg form 4..Mybe laa..


Lagi satu  aku asyik nampak dye je dok..OMG!


Lagipun kann akuu pernah nampak muka adeq dye kt fb aww..SEJIBIK!!Damn it!



Hurm..Tapii ntahlaa..Akuu harini takk byk pk pasal dyelaa..Tapi byk pk and ingat pasal BFF akuu uuu..

Muahaha! Takk tauu napee..Hee..Oklaa..Adeq akuu nak guna lappy ni..Isyh!Sebokje..Keh3 >_<


Ok,gud night,sweet dream,pai2,salam and
as usual DON'T MISS ME SO MUCH!
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment