Followers

Friday 22 June 2012

Tak Reti Nak Masuk Competition ! Tolong blogger ! :'(

Assalammualaikum semua :)


Okeyh ! Harini aku nak story mory sikit pasal blog2 canrik ni . Macam yg korang tahuu , banyak blog yg cantik2 sekarang kan ? Pandai korang design kan ? :')
Kadang2 aku rasa jelez kenapa blog aku x mcm dorang ? Kenapa blog aku x selawa dorang? :'(
Sadd !


Tehn ,yg plg aku sedih bila tgk admin2 blog msg2 buatt competition .. Bukan apa , bila dorang suruh aku join . Bukan aku xnak join ! Tapi aku x reti . Seriously aku takk reti laa .. Aku bukan tak reti apa , aku tak reti nak buat enrty pasal dorang , then nak tag kawan2 aku semua . Tapi seriously , tiap kali aku nampak dorang buat pertandingan , mesti aku awal2 da like sponser hadiah dorang semua . follow semua dahh ..
Tapii mesti stuck dekat nak buat entry tuu .. Sedihhla :(



Adatuu akuu nak masuk so bolehla dpt burfday present time burfday aku nanti (7.7.94 )
Tapiiii ????? Uhhh !! Frust giler ni ! :'(

Spee la agaknya bolehh tolong aku kan ? Tolonglaaahh ! Sedihni .. Hurm ..Oklah , aku nak tido

Gud night sweet dream,pai2 salam and don't miss me so much ! :')
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

1 comment:

  1. sebenarnye dulu akk pon tak pandai tapi bile tengok dekat blog2x budak yang join pertndingan tu baru akk paham . so, klw adik nak join tu adik tengok la cara2x dekat blog2x yg join tu . biase latu new blogger kan? ngee~ byk kelebihan klw kitejoin ni . satu dpt tambah follower satu lagi dpt hadiah free .:) http://ouhmylovely.blogspot.com/2012/06/birthday-giveaway-and-up-your-follower.html

    ReplyDelete