Followers

Friday 22 June 2012

HARA : Maafkan aku kerna membencimu ! :')

Maafkan aku jika terlalu cepat menyayangimu
Maafkan aku jika semuanya berlalu sepintas lalu
Maafkan aku jika terlalu mudah mempercayaimu
Maafkan aku jika menyerahkan hatiku padamu
Dan akhirnya maafkan aku
Andai sayang ini bertukar menjadi benci suatu hari nanti



Bukan mudah untuk aku kuatkan semangat untuk teruskan hidup
Namun saat aku sudah bersedia melepaskan semuanya
Kau ungkit kembali apa yg telah terjadi
Mungkin bukan niatmu
Tapi aku terasa seolah2 kau memerli aku
Kau ungkit segala kelemahan aku
Aku benci aku benci jika orang berkata dia cuma mahu berkawan sahaja tetapi
lepastu dia suka ungkit benda yg lepas
Aku benci !
Maafkan aku !
Kini sayang itu sudah beransur pergi
Namun malangnya ia diganti
dengan perasaan benci !
Ya !
Semakin hari aku dapat rasakan perasaan ini makin bertambah kuat !
Mungkin tidak patut aku buat begitu
Namun keadaan menjadi semakin sukar bila kau selalu mencari idea untuk mewujudkan perbalahan
saat kita sudah berdamai
Aku cuma mahu menjadi kawan karibmu !!
Salahkah ?
Tidak bukan ?
Kenapa harus kau ungkit benda yg lepas ?
Aku akan buktikan dia salah dan aku mampu lakukannya
Maafkan aku !






(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment