Followers

Friday 13 July 2012

Pelangi Si Budak Fatan :)

Assalammualaikum semua ! (^_^)
Hihi

Harinii mira balik dari sekolah about 12 lebih gitu . Penatt woo !
Haha , Lama mira dahh takk potpetpotpet kat sini kann ? Hihi >_<
So harini mira mauu bebel panjang lebo ngan korang . Hikhik :p

Okeyh , dekat sekolah sekarang ok la . Cuma makinn banyakk omwek ! Makin banyak assigment , kena presentation lagi . OMoooo !!! :o     * ehh , betul ke ayat bi aku ni ? -..-

HHAHA . BTW BTW KANN .. Hhihi , Harini kene present for PA . P.AKAUN ?
NOPE ! Butt pengajian am la . hee . mira kan amek sastera . manede p. akaun .apeda korangni :3

Hihi , harini cikgu suruh group akuu berseloka . -.-
WTH ?! Apakah itu seloka ? ERKK !
Then group sebelah kiri aku kena sajak
and kanan aku kena syair . Hihi
Yang kiri ade amirah , loges , sasikala, and lain2 .   * Tak ingat nama , kui3 >_<
Yang kanan aku ade faisal a . k . a ketua tingkatan , sabri , amir , shameer and errkk !!
* Pun lupa jugakk
Muahaha xDD

Then , presentation pun di mulakan dengan group pertama . Dorang buatt ok jek .
Tapi amirah tak bolehh present coz xde suara . Kui3 . Siann dye xde suara . Hee
Gara2 kepahitan ubat punya pasai !
Puih kau ubat puih kau . Hee
Budak kelas panggil dia prof akibat daripada si shafiq yg mula panggil dia gitu . hee

Then , time group aku present ! OMG !!!
Hampehh dol . Dol samdul toyol zamrud betul  .Adehh
Kte orang malu2 serigala lerr , apela . Suara keluar tp ngala kebelakang bukan kedepan . ADehh --'

Haisyh !!Akuu punn jadi makin nebes bila tgk muka cikgu dahh kerut2 tanda bosa nak matii.
Ohh damn sadd :'(

Yang si faisal tu pule bolehh jerit2 panggil aku suruh aku kedepan present . Whatt ?

Memang dia ni tauu . Grr !
YG paling gila bkn panggil aku mira
Tapi panggil aku ustazah !
OHH MY GUCCY MUCCY LUCCY CUU !!
Jadah mamat ni ! HAHA XD

Oit , dgn muka , and perwatakan aku yg mcm samseng DI JALANAN  Ops !! Bukan2 , hee
Samseng DI RUMAH 
Hee :))

Aku baik dikit la . Hihi >_<
Tadenyee bolehh jd ustazah . Omoo !


Janganlah panggil aku gitu . Nanti termakbul doa bapak aku yg nak aku jd ustazah .
Gilaa kee?
Kang akuu terus jadi pembunug upahan baru tau tau ! :*
Hikhokhikhok \(^0^)/

Korang tahuu takk time aku present kann . Tergagap2 :'(
Akuu nebes woii .
Maklumlahh first time kena berpantun =..=''
Hayayai !!
Then byk gileee !!
Perkataan yg aku  tersalah cakap.
WTH LA WEII !
From pertubuhan jadik per**tubuhan ??
WHAT THEE LIPASS ONEE ? -...-''
Gila nebes nak mati !
Damn damn ! Erghh !!
Selamat cikgu suruh stop sebab group kte org lmbt sgt nk habis . Soo , rangkap pantun aku yg gila nk matii punya funny tuu xya d bce . Kui3 :DD

And memang sejujur-jujurnyaa la kann aku ckp group 3 a . k . a kiri aku a.k.a group si ecal@ faisal tuu memang superb !
Bagus giler dorang .
Even dorang mcm buat main2 ,
tapi syair dioarang memangg TERBAEKK LA !
HAHA (^0^)
Smpai akuu sendiri tak berenti gelak .
Syair dorang disertakan dgn muzik background lg tauu .
Hikhikhik >_<
Sengal gila .
And dorang jugak sporting .
Almaklumlahh dorang punya group sume lelaki.
Group aku sume gugurl woi ! -.-
Shafiq and the gang xdtg .
Nazeer masuk group faisal coz xde kwn . Haha
Adehh!
Tapi memang tabik spring la kat dorang . Hurmm .

Ehh ehh , agak2 korang kann . Bila kawan2 aku sume nk balikkni ?
Rinduuu :''((
Tengookknii . Rindu punya pasaal sampai nangis then ingus masuk dlm mulut !

Muahhaa ! Oit2 , gegurau ok +.+
Btw , rindu rinduuuuu dorang . Hurm :(

OHH ohh
Sekarangni akuu dahh ok la dgn kelas aku .
Cuma kdg2 takk tahan jugakklaa sebab bising sgt sampai kena tegur ngan cikgu2..
Tapi nk buatt mcm mana kan
Lagi satuu skola ec tuu mak aii !!!
Jauhh nak matii la weii !
Nak pergi kantin je amek mase around 5-10 minute !!
Damn ! --'
OMG OMG !
Agakk2 , berapa berat akuu turun yekk agaknyaa ?
Ergghh -___________-

Hurm oh ye , harini akuu ade kasi upgradekann lagi blog aku . Hee , lawoo takk ?
Comey takk ?
*Baik kate ye sebelum kena debik ngan aku . Kui3 >_<

Korang tgklaa dari atas sampai bawah sekali ok . Hee:)

Nakk tahuu aku amek dari mana ?
Ha dari sini ha
Sini Yo !

Nak lagi ? Haa
Sini Pun Ada Jugak Tau

Ehhemm ... Takk puas lagi ???
NAH HAMEK KAU :P

hIKHIKKK!
Dahh puass hatii ?
Takk lagi ?
Carilerr sendiri
Kui3 . Hee , oklahh tu je kott .
Banyak ni omwek nak kena buatt    *Almaklumlah , budak rajin :*


Bhahah . Ok daaa
Take care,salam
AND AND AND
AS USUAL
DON'T MISS ME SO MUCH :* ! (^_^)(^0^)


(^_^) - HARUSLAH CINTA - (^0^)


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment