Followers

Tuesday 31 July 2012

I hate you !!

Assalammualaikum (^_^)


Hello korang ! Lama dahh mira takk post dekat sini kan ? Hee . Rindu tak ? Takk ?
Eleeh , i know la youu tipu kan ? Hee . I know la i know la . Hee . Whatt ?
Okeyh korang ngaku korang rindu aku ? OhhMYY ! Janganlah . Im blushing here >__<
Okeyh , i wanna story something  . Hurm . Mira tak taulah ni salah siapa .
But , i think . ERrrr ?? -.-
Im confuse . Honestly ! Aku yakin gila ni bukan slaah aku tapi fully salah dia yang suka carik pasal dengan aku . Twenty hours suka sangat carik pasal dengan aku . Tumpah kan air , tendang kaki , langgar , bagi ketiak dekat muka aku !! WTH !! Pk aku ni ape ? Takde hati ngan perasaan ke ape ?
Fikir aku ni binatang takde perasaan ? Ehh helo binatang un ade perasaan okeyh . Tak percaya ?






Okeyh kenapa aku bagi pic kartun ni ? --'
Okeyh , ni la kesan akibat daripada suka sangat dengan kartun . Hurm -.-
Tak kesa la . Yang penting dapat melambangkan bahawasanya binatang pun ade hati dan perasaan kan ?
Soo manusia lagi lah . Dahh berapa hari dahh . Akuu tahan je air mata ni dari keluar . 
Aku dah penat ! Bukan sekali dua benda ni jadi ! Dah BANYAK KALI !!
eRKKGH !! 

Aku rasa benda ni dah jadi labih dari 1oo KALI ! Sejak aku lahir lagi .

Sumpah aku cakap ! Buat mase ni aku memang BENCI tahap GABAN dengan dia !
AKu yakin 100 000 000 kalau orang lain ade dekat tempat aku .
Confirm dahh masuk berita utama .
Pasal kes orang bunuh diri sebab tak tahan kena dera secara mental Ataupun mesti ade kes pembunuhan sebab dah tak tahan .

Serius aku cakap ! Makin lama aku rasa macam . Erghh ! Macam nak membunuh pun ade jugak !
Selamat aku baik :3
Adoidoi .
Tuhanku ! Tolonglah aku tuhanku . Kuatkan semngat aku nak hadapi semuani .
Andai hidupnya 'dia' hanya untuk menyakiti hati semua orang yang ade di sekililingnya !
Better amekla dye jauh2 , 
Aku dahh tak tahan dengan semuani .
Dia buatt aku macam hamba abdi dia . Dia pk dye sorang je ke ade kerja ?
Orang lain tade ? DAMN !
tUHAN KUATKAN SEMANGAT AKU !

Semakin lama semakin aku rasa macam nakk larii jauh2 . Kalau boleh ke MARIKH Pun takpe !

Tapi mane ade orang sampai ke marikh kan ? Hurm .
Agak2 if mintak predator hantarkan pakai spaceship dye dye nak takk ?
Okeyh mira dah merepek d pagi2 buta -.- .. Erghh !


Tolong ! Tolong ! Sape boleh tolong akuu ? :'(
Nak menangis tapi air mata dahh tak bolehh nak keluar , Hurm :(


Dahhla . Kalau sempat ade lagi post mira nak buatt . If tak sempat . Tulis separuh . Nanti2 mira sambung and post okeyh . Ekeke .
Night + Moning . Sweet dream and as usual DON'T MISS ME SO MUCH ! :* 


Dendam kesumat membawa bencana . Dendam kesumat membawa malapetaka . Dendam kesumat dibawa mati . 


 Kadang-kadang amal ibadat yang seseorang lakukan tidak mampu menghalangnye daripada melakukan kejahatan lagi-lagi daripada menyakitkan hati orang


Kadang-kadang walaupun syaitan dah diikat dan dipasung pun masih tak dapat merantai manusia daripada berbuat jahat dan menyakitkan hati orang lain kan ?Baguslah !


Now dahh tahu post ni untuk siapa ? Bagus . ! Sumpah aku benci dia !


#Yes , aku ngaku aku seorang yang pendendam . So whatt ?!

(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment