Followers

Sunday 8 July 2012

BurfdY gURL (^_^)(^0^)

Happy burfday to youu
Happy burfday too youu
Happy burfday happy burfday
Happy burfday to youu !

Hikhikhik >_<
Ohhhhoo ! Untuk sape mira wish ni ? Hurm ?!?! o.0''

HAHA! ,Mybe korang takk tahuu kan .
Actually 7.7.2012 haritu burfday mira la . Hikhikhik :D
Huyyo ! Tua dahh kau mira . Hee :)
Hurm , 7.7 haritu genablah umur mira 18 tahun . HOHO :O

Okeyh , burfday kali ni memang takk meriah lahh :(
Kawan mira sumee dahh takde kat sini celebrate ngan mira . Sumenyee dekatt negeri tempat study masing2 :'(

Agakk sedihhlah . Haisyh ! -.-
Tapi apapun dorang tetap wish mira ! Hikhokhikhok \(^0^)/
Happy woo ! At least dorang ingat kan ? hEHEW ;)
Tapi ade sorang tuu bolehh plak tak ingat burfday mira . Isyh ! Nak kena dia ni tau !
Hee , sape ? Sape lg if tak si mamim tu . Adehh -________-
Haisyh , selamat aku syg kau tau mamim , kalau takk lama dahh aku kasi ketuk sikit pale tu biar ingat sampai bila2 . HOHO XD
Lagipun , dia kan dahh tua , wajarlah if x ingat . Muehhehe xD
Lol !! Gurau2 :p

Hurm , ade pulakk kawan mira ni dia kol je mira terus dia nyanyi lagu happy burfday tanpa mengetahui yg angkat kol tu adalah mak mira . BHAHAHAHHA ! :DD
Soo funny . Hee
Masatu mira nak masuk toilet lerr . Kueng3 . Sape ?
Hee sape lg if kalau bukan RUBINAH a . k. a RUBI a . k . a  Mummy garang mira tuu . HEE

Takpela rubi ,even kau dahh malu nak nyanyi lg sekali kat aku . Tapi i do appriciate ur hikhik >_<

Then , kali ni bapak mira bagi hadiah lg byk dari tahun lepas woo :D
Bapak mira bagi rm50 ! Huyyo ! Besar kott . Hee . Tetibe je jdik baikk semacam bapak aku ni . hee


Then , abg zali akuu janji nk bg present gak . Kesiann dok dia asyik mencari patung lilo and stich aku yg wane pink ( sebab yg biru mak akuu dahh bagi ) hee , tak jumpe2 !
Kuang3 :DD

Sampai terpaksa mintak tolong kat awek dye der . Mueheheh :p
Akuu dahh cakap kat cs and kipmart adee . Taknak dengar . Apeedaa -.-
Then , mak akuu bagi 2 hadiahh yg akuu betul2 nak :D
Winky2  . Yayyy ! Mak aku bagi hp and patung liloo and stich tu . Hee


Even aku sendiri tak espect mak akuu akan bg hp tuu !! Omoo ! mahal nakk matii kott -.-
Mak aku bg hp samsung galaxy w . Nak tahuu harga kasi google k . Hee .
Then mak aku bg patung lilo and stich tu . Hee , mula2 nak celebrate burfday aku . Tapi last2 tak jadi
Adeehh . Kempunan aku nak makan kek . Huwaaa :'(

Takpela , dahh besar dahh kan. Haisyh .

Yang paling malang adalah bila sorang pun kawan dekat kelas akuu tak wish aku . Damn sad !
Semuanyaa punn tak tahuu burfday aku kan . Hurm , yela . Siapalah diri ini kan .
Hanya lah sebatang dua batang tiga batang gigi . BAHHAAHAH ! Ayatt takk bolehh blahh noh :p


Hurm , aku ade jugakk hadapi probb time burfay aku ni . Tkdela , aku kan dapat call free dr hotlink .
Bila aku post kat fb , amboii . Ramai gile  budak lelaki bg no dorang suruh aku kol .lol !

Sebersalah akuu d buatnya . Bukan xnak kol . Tapi seganlah . Adehh ! Aku gurl kottt . --'

Last2 aku mintak tlg abg angkat akuu si abg daniel tu . Hee , selamat dia bolehh tolong . Hikhikhik >_<
Alhamdulillah berjaya ! Aku cuma kol kembar aku a.k.a FARA and X kawan aku je . HAHA !
Tak tauu la mane dtg ide akol x kawan aku . Adehh . Segannya bila pk balikk .!!!!
Omooo :o
Arghh ! Lantaklahh . Dah kol dahh pun . Adehh.

Korang nak tahu tak . Bila akuu dahh post mintak maaf sekalipun kat dorang sebab tak kol .
Still ade yg mintak no aku nak kol lah . Mintak alamat lahh . Merayu segala . Adehh ! Janganlahh buatt akuu makin sebersalah and segan ! Takk tauu ke aku ni pemalu ? :*
Hikhik :p


Assalammualaikum semua :')

Mira nak mintak maaf pada semua orang yg dah bagi no kat mira . Bukan mira taknak kol korang , the problem is mira segan la >_<
Honestly , mira memang agak pemalu dengan lelaki yg mira tak rapat -.-
If korang kenal mira dekat sekolah , adehh !
Memang susah sangat nakk dengar suara mira ok .--'
So , today , mira nak mintak maaf sangat2 kat korang . 

Hurm ,sorryyyy okeyh ! :'(


Haisyh . Pening jugakk aku masetu . Tu pun selamat abang daniel tu ajar aku . Hee , thank youu abg daniel .

Hikhikhik . D sebabkan terlalu happy masetu problem dahh selesai . Maka tanpa ku sedari terkeluarlah ayat

"thank youu , sayang abg daniel !"
Adehh . Malunyaa akuuu ! Damn ! AKU bukan gurl yg senang ucap ayat tuu ok . Ayayaii !
Maaf dipohon abg daniel . Even abg daniel sllu panggil mira syg , sllu ckp abg daniel syg adeq. Ayayai ! Dgn abg aku sendiri punn takk mcm tu . Kadang2 aku rasa janggal jugakkla . Sebab aku cme manja dgn bf aku je . Dgn org lainn . Omooo , :'(
Soryy !

Hurm .Okeyh , mase burfday aku tu seramai 190 takk silap yg wish aku . Hihi :D
Okeyh la tu kan even kawan akuu jejak seribuu kott  -.-
Okeyh lettuw . Hee , thanks korang ! (^_^)(^0^)
Kepala menunduk tanda terharu :')
Even mira siapp tuliss nama korang tauu yg wish tuu . Hee 
Soo nanti ade mase mira BOOM korang okeyh . Ekeke :D


Kebanyakann yg wish aku mmang ahli likers aku atau yg selalu kena boom dari aku .
Hee , love youuu korang ! Hee

Okeyhlah , last cerita is


 Menunggu sesuatu yang kita tak pasti dapat atau tidak ibarat menggantung diri tak mati2 :3



Bukak profile adik awak . Muka korang sama kan ? :)
Terbayang sudah semua memek muka awakk tu :')

*Kenangan tak mungkin akan boleh dibuang untuk selamanya ..///...//...//......... :'D



AgAk - AgAk KaLaU sAyA CaKaP SaY RiNdU aWaK , aWaK mArAh SaYa tAk ?



Thank youu sebab masih ingat dan wish mira even lewat sehari . And pasal lupa tu . Biar yang di ATAS yang tentukannya :')


Korang paham takk untuk siapa status aku tuu ? Hurmm hurmm ? :')
Haisyh , lambatnyaa la pick up korang ni . Hee , jgn marah :p
Gurau2 . Hihi
Ni untuk DIA lahh . Haisyhh . Akuu malas nk panjang lebor cakap . Korang mesti paham kann apee yg aku maksudkan d atas tuu ? Sooo , lu pikir lah sendiri .
And now , d kesempatan ini mira nak ucap thank youu so muchh sebab wish mira k , ni semua untuk org yg wish mira tau . Bukan untuk DIA je . Hee . Thank youu (^_^)(^0^)
Thanks mak , abah ,ayie , eka , ehh semua lahh!
Ashiquin,nazurah,farahin,azwa,rubinah,azalina,liancy,mamim,azhar shafiq, SEMUANYYAAALAHH !!! :D

Do take care of ur self k . Salam and as usual . Mira tauu korang rindu ayatnii . Hihi

DONT MISS ME SO MUCH ! 




(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment