Followers

Wednesday 27 March 2013

DIA NINO DIA NINO DIA NINO DIA SUSHI? -.-

AWAKKKKKK!!

Harituu saya pergi JBI . TAU jbi?Kalau tak tauu nah amekk nii *tumbuk sejibik -.-
Dahh dah2 dulu awak kerja situ kalau tak tau memang nak kena de debik r . :3
Haritu saya pergi jbi wif my mom and sister.Sekadar jadi peneman mak sebab risau nak lepaskan adik pergi celebrate burfday kawan dia..Hurmm.
Awakk tauu,saya kan lalu sushi tempat kerja awak dulu tauu :')
Nak masuk situ memanglaa kena lalu situ dulu kann .
Jejak je kaki saya melintasi tempat tu.Saya tengok pekerja2 kat sana tengah tekun lalu situ.
Sama macam awak.Tapi awk lg tekun sampai byk kali saya lalu pun awak xperasankan.
Sebabtu saya je yg selalu nampak awak
Awak takk nampak saya .ehehe. *padan muka xD
Lepastu terus saya terbayang muka awak dibalik topeng tu tengah pandang sy dengan spec awk tuu.
Terus terbayang time kawan2 awak heboh jerit ckp dekat awk sy ade dekat situ.
Terus terbayang saat saya beli dekat sana terus awk lari tempat lain .Masa tu kita gaduh kan awak?
Teringat wakk.Semua apa yg terjadi dekat jbi semua saya ingat saya simpan dalam hati dan fikiran saya. :')
Teringat jugak saat kali kedua saya jumpa lepas hari kawin abg sy tu.
Betapa menggeletarnya tangan saya sampaikan hadiah tu untuk awk.
Melihat mata awk.Buat air mata saya ingin mengalir.
Teringat semua buat saya terfikir semula .Kenapa dengan cinta kita ?Kenapa dengan cinta kita,awak?
Saya sayang awak.Awak sayang saya.
Saya setia.Awak pun setia.
Tapi kenapa cinta kita jadi mcmni?
Apa salah kita berdua awak?
Adakah kerana kita berdua terlalu syg antara satu sama lain?
Atau cinta kita bukan berlandaskan cinta kepada Allah?
Atau memang kerana ini takdirnya?
Atau kerana memang sudah ditetapkan jdoh itu bukan milik kita?
Sungguhh . Masih terasa dan berbekas semua yg berlaku dlm hati ni.
Hurmm. :')


(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment