Followers

Saturday 30 March 2013

Dia Dia dan Dia :')

Jumpa lagii! Ekekee . Assalammualaikum .Hee.Kalini pulak mira nak citer pasal mimpi mira..Mimpi lagi.Haisyhh.Ni laa.mira.Dia kalau rindu mesti mimpi .Kalau mimpi mesti rinduu . :') Kalini mira mimpi DIA.hurmmm . Mira mimpi masatu mira kena culik .Xsilaplaahh .So mira nak mintak tolong ibuayah dorang off hpk kol polis penjahat tu boleh detect sebabtu mira kol DIA.Nampak tak betapa pelik mimpi miira tuu?Hahaha.Mira tauu--' Mira tak kena ikatt tapi kena kurung dalam kedai ke rumah .Aaaaa lupaaa xD Then mira terpaksa kol diaa.Adoii .Terpaksa keyh Malu kott .Mula2 dye angkat kol .Mira tersentakk Memang betul suara dia weyhhh :') Dalam mimpi tauu bukan realiti.Hurmm Masa tu dye xtau mira yg kol .Lepasje mira hello balik terus dia sergah "hahh.Nak apee?" Hanya Tuhan je tauu pe perasaan mira.Tu mimpi nKalau betul banjir dahh perling nii -.- Lepastu mira ckp nak mintak tlg dia .Mira kena culik.Dia tanya kenpa kol dye bkn polis.Mira terangkanlahh.Pastu dia ckp "abiztu awak kol saya pk saya boleh buat apee?" Mira suro dye yg kol kan sape2 Pastu dia jerit "Awak tau x saya drkat mana ni?Awak pk saya dekat dengan awk kee?" Okk .Jujur rasa down giler.Mangkuk betul . Then mira ckp sukety awklaa nk buat mcm mne sklipun.Mira letak pon trus try lepaskan ddiri diri sendiri and berjaya.HAHAHA!BAGUS!No need ur help anymore.Hehe.Lepastu terus bangun.Wakaka. So xdelaa tragik sgt mimpi ni except mira terfikir mungkin ni petunjuk perasaan and cre layanan dia dkt mira if kte org contact balikk.Hurmm lepastu mira dengar dia dah jauhh berubHh .Da jauhh dgn kengkawan semua.Awakk.Kenapa nii?Kenapa awak berubahh?Sebab sy ke?Saya tau tuu bukan awk .Janganla awk berubah sbb sy or sesiapa.Walau di mana tempat dan kedudukan awk sekarang.Walau dgn siapa awk bergaul skrg jangan dilupakan org yg di belakang sebab mereka yg selamani support awak kan.Sy xckp awk xleyh kwn dgn kawan yg wk de skrg .But jgn lupakn yg lama.Kesian dorang wakk.Diaorang rindu pd awak.ble dye org ajak lepak awk xnak .Yee diaorang phm awk busy.Tapi cre awk elak mcm dahh xnak kwn dgn diaorang.Saya tahu tu bukan dri sebenar awk .Sebab awk sorang yg pentingkan persahabatan.Jgn salahkan diaorang sbb Dorang unn xtau yg sy tahu semua ni.Awak balik laa jd mcm yg dlu.Even kte da xcontact.Tp sy and for sure semua kwn awk masih amek berat psl awk.Cer awk pk.Selamani awk lepak ngan sape?Yang jaga awk sape?Jangan di sebabkan terguris dgn kata2 awk terus menyendiri pulaukan ebelybady.Terasa mereka wakk kesiann dorang awkk.Awk xsiankan dorang?Sy tau awk baik .Saya je yg bodoh lepaskan awk.Jadi jgn jadi same bodoh mcm sy dgn lepaskan org baik seperti mereka.pula . :)) Saya harap awk xmarah dan pk balik apa yg saya ckpkan ni .Jangan kerana masalah kita ,semua org kena sekali.Thats all .Korang!!DON'T MISS ME SO MUCCHH! :D
(^_^)DON'T MISS ME SO MUCH!(^0^)

No comments:

Post a Comment